شیک ترین مرد SG در سال 2019 راند 2: براکت های مد و فانتزی

برای دور دوم آماده اید؟ زمان آن رسیده است که انتخاب کنید چه کسی یک قدم به انتخاب شیک ترین مرد سال 2019 نزدیک تر می شود. متوجه خواهید شد که ما امسال همه چیز را تغییر می دهیم. برای اینکه در ابتدا چیزها مثل سیب باقی بمانند (بر خلاف بیبر به بتو)، ما هیت ها را بر اساس سبک شخصی افراد مشهور گروه بندی کرده ایم.

تمام رقابت‌های دور دوم را بررسی کنید، سپس قبل از بسته شدن نظرسنجی‌ها در ساعت 5p EST در روز شنبه، 30 مارس، به مسابقه‌های براکت Fashion-Forward و Fancy در زیر رأی دهید.

براکت sg madness 2019 دور 2

SG Madness Round 2: The Fashion-Forward and Fancy Brackets

براکت مد جلو

سم راکول در برابر استرلینگ شپرد

جنون استرلینگ شپرد سام راکول
تصاویر: اینستاگرام/استرلینگ شپرد، گتی ایماژ

استرلینگ شپرد جاینتز، برادران جوناس را در راند 1 جذب کرد، و به راحتی آنها را در اینجا و در نظرسنجی استوری اینستاگرام ما شکست داد (…شما SG را در اینستاگرام دنبال می کنید، درست است؟). ما هیجان‌زده‌ایم که ببینیم او چگونه در برابر سام راکول، صاحب سبک سبک، که به طور مشابه توسط تراویس اسکات تلاش کرد تا به دور دوم برسد، رقابت می‌کند.

[socialpoll id=”2543597″]

حسن منهاج v. تیموتی شالامه

سگمدنس حسن منهاج تیموتی چلامت
تصاویر: اینستاگرام/حسن منهاج، ووگ

ما آن را دریافت می کنیم. شما بچه ها به همه چیز حسن منهاج علاقه دارید. موهای عالی، کفش‌های کتانی شیک. ما در حال تهیه داستان هایی برای بهار هستیم که به شدت از آقای منهاج الهام گرفته شده است.

در رادار ما زیاد نیست؟ کت و شلوارهای گرافیکی با چاپ گل، مانند کت و شلواری که تیموتی شالامه در اولین نمایش لندن پوشید پسر زیبا پاییز گذشته، بالاتر اما چه کسی می داند؟ شما بچه ها هرگز ما را در اینجا در SG HQ غافلگیر نمی کنید، بنابراین شاید ما پیش نویس “پس می خواهید یک چاپ گل در مقیاس بزرگ را برای کار بپوشید” را اکنون شروع کنیم…

[socialpoll id=”2543596″]

پیت دیویدسون در مقابل لیکیت استنفیلد

شیک ترین مرد پیت دیویدسون لیکیت استانفیلد
تصاویر: Getty Images، JustJared

چیز دیگری که در دور اول یاد گرفتیم؟ فن‌های BTS هنوز در بین مخاطبان Style Girlfriend قرار نگرفته است. یا شاید فقط احساس می کنید که نمی توانید برش های کاسه آنها را بردارید. در هر صورت، پیت دیویدسون به دور دوم راه یافت.

یک برد باریکتر و در عین حال تعیین کننده، باعث شد که لیکیث استنفیلد، تازه وارد SG Madness، چادویک بوزمن را که سال گذشته به یک چهارم نهایی راه یافته بود، شکست دهد. راستش اگر بخواهم حدس بزنم، می گویم اسکار بود لک اما هی، جهنمی از مطبوعات زیادی وجود خواهد داشت پلنگ سیاه 2بنابراین می‌توانم بگویم این آخرین باری نیست که SG Madness از Boseman می‌بیند.

[socialpoll id=”2543598″]

Dan Levy v. جیمز له برون

شیک ترین مرد دن لوی لبرون جیمز
تصاویر: Lainey Gossip، Pinterest

چیزی که در راند 1 خیلی خنده دار بود شنیدن از بسیاری از شما بود که عصبانی بودید که “این مردی که من هرگز نامش را نشنیده ام” داشت فارل را می زد.

خنده دار است، بیشتر به این دلیل که من فصول آن را زیر و رو کرده ام نهر شیت در نتفلیکس مانند آب گازدار، بنابراین من احساس می کنم دن لوی و من ممکن است اکنون بهترین دوستان باشیم؟

اما آیا کانادایی عینک‌پوش آنچه را که برای سرنگونی کینگ جیمز لازم است را دارد؟ این به شما بستگی دارد.

[socialpoll id=”2543599″]

براکت فانتزی

ماهرشالا علی علیه هنری گلدینگ

شیک ترین مرد ماهرشالا علی هنری گلدینگ
تصاویر: Esquire، Tom & Lorenzo

صادقانه به خدا، من من حتی نمی دانم که چگونه می خواهم به این یکی رای بدهم، بنابراین نمی دانم به شما بچه ها چه بگویم. با خدا برو فک کنم…

[socialpoll id=”2543600″]

جی زی در مقابل جان لجند

مسابقه شیک ترین مرد، جی زی، جان لجند
تصاویر: USA Today، JustJared

یکی دیگر از سخت! جی واقعا سال بازگشتی داشته است. کت و شلوارهایی که او برای تور On The Run II پوشیده است، موها، جواهرات… همه اینها کار می کنند. و من می خواهم برای تلاش او به او پاداش دهم.

از سوی دیگر، افسانه در مورد سبک همیشه قابل اعتماد است. ارگ، دوباره مسابقه اسکار بهترین بازیگر زن است!

[socialpoll id=”2543601″]

تان فرانس علیه مایکل بی جردن

شیک ترین مرد برنزه فرانسه در مقابل مایکل ب.  اردن
تصاویر: Instagram/Tan France، E!News

لعنتی داغ، به این دو ستاره شیک رو به رو نگاه کن. تازه وارد Tan France همیشه درست به نظر می رسد، و به خوبی می داند که خیاطی برای یک قاب کوچکتر چقدر مهم است.

از سوی دیگر، جردن همیشه ۱۰/۱۰ به نظر می‌رسد، بدون توجه به جثه‌اش… که چیزی نیست، با توجه به اینکه او چگونه بدن خود را برای این مدل تغییر داده است. عقیده فیلم ها و پلنگ سیاه، هم.

بنابراین، خیاط چه کسی برای انتقال مشتری خود به مرحله یک چهارم نهایی، Tan’s یا MBJ، اعتبار برتر را دریافت می کند؟

[socialpoll id=”2543602″]

کریس ایوانز در مقابل وینستون دوک

شیک ترین مرد 2019 کریس ایوانز یا وینستون دوک
تصاویر: Getty Images، BET

درست به نظر می رسد که پایان دادن به این دو ستاره ابرقهرمانی که مبهم به نظر می رسند، اینطور نیست؟ ایوانز، با آن سبیل پلیسی که برای نوبت بازیگری خود در سال گذشته رشد کرد قهرمان لابی بازی در برادوی و دوک با «بزرگ‌هایش می‌توانند تام براون را هم بپوشند» بعد از اسکار امسال.

همونطور که گفتم، بچه ها دیگه داره سخت میشه! در این و همه انتخاب ها موفق باشید.

[socialpoll id=”2543603″]

***

قبل از شنبه، 30 مارس، ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی، به این هشت مسابقه فوق رأی دهید! و فراموش نکنید که روی براکت های کلاسیک و متعهد نیز وزنه بزنید.

***

برای ساخت کمد لباس SG Madness خود آماده هستید؟

خدمات خرید مجازی

لباس‌ها به شما این حس را می‌دهند که میلیون‌ها دلار برای اعتماد به نفس‌تان معجزه می‌کند، اما کمد پر از لباس‌هایی که دوست دارید و پوشیدن آن‌ها احساس خوبی دارید، می‌تواند شبیه به ساختن یک لباس باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن