شیک ترین مرد 2018: برنده جنون SG رایان گاسلینگ

جنون استایل مردانه

و شیک ترین مرد 2018 …

رایان گاسلینگ برنده SG Madness!

غاز sg جنون

اون علامت تعجب بالا رو دیدی؟ دارم سعی میکنم بچه ها

اما واقعا. من مدتی وقت داشته ام که به این موضوع فکر کنم و فقط با من اینجا بمانم.

رایان گاسلینگ مانند ویلانووا است.

او هرگز نه یک مدعی وقتی صحبت از جنون SG به میان می آید، درست مانند برنده دیشب مارس جنون هرگز در Big Dance حضور ندارد. در واقع، گاسلینگ از زمانی که این تورنمنت را چهار سال پیش شروع کرد، به طور مداوم به فینال فور صعود کرده است.

علاوه بر این، شما گاسلینگ را می شناسید سزاوار است در دایره برنده بایستید، اما همچنین، اگر از بازی میشیگان لویالا-شیکاگو که قبل از آن بود، لذت بیشتری برده باشید، نمی توانید کمکی کنید. درست مثل وقتی که به ناخن‌هایم نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که بیشتر آن مربوط به مسابقه هفته گذشته ادریس البا و مایکل بی. جردن بود.

…خوب، اینجاست که قیاس بسکتبال من به پایان می رسد. امروز صبح داشتم به آن فکر می کردم، زیرا احساس می کردم که “هه. باشه! خوب، شب بخیر!» در مورد بازی Nova-Michigan. من حتی برای موندم یک لحظه درخشان! احساس من در مورد پایان این مسابقات… مشابه است.

با این حال، با روحیه بزرگواری، در اینجا همه چیزهای خوبی که در مورد سبک رایان گاسلینگ خواهم گفت که او را شایسته عنوان SG Madness می کند:

1. او نگاه دارد و به آن متعهد است

دیروز یک فالوور بود “من متهم می کنم!” فقط با نشان دادن لباس پوشیدن گاسلینگ، پوشیدن ژاکت‌ها و شلوارهای غیر رسمی، ما را به دلیل تقلب در مسابقه فراخواند.

جواب منفی. گاسلینگ در سال گذشته خیلی علنی نبود، فقط در مدار تبلیغاتی قرار گرفت (و اصلاً راه خود را به یک دانه راه انداخت) برای بلید رانر راه اندازی مجدد با هریسون فورد.

در حالی که فورد در رویدادها ظاهر می شد که شبیه پدرخوانده شما بود که با مادرتان به خوبی رفتار می کند و سعی نمی کند شما را وادار کند که او را “بابا” صدا کنید تا با وجود اینکه او گوشواره دارد، او را راحت کنید، گاسلینگ با لباسی مانند … ظاهر شد. ، این، تقریباً تمام وقت.

رایان گاسلینگ بلید رانر به نمایش درآمد

حالا، آیا او با ترکیبی از ژاکت جین-شلوار تیره/ چکمه های کت و شلوار عالی به نظر می رسد؟ کاملا. آیا من احساس کردم که محدوده زیادی را نشان می دهد؟ من نکردم.

2. او بسیار مطمئن به نظر می رسد

بالاتر و فراتر از لباس هایی که می پوشد، گاسلینگ با خودش خیلی راحت به نظر می رسد، که نشان می دهد او در سراسر دنیا با یک پوزخند سرگرم کننده دائمی روی صورتش حرکت می کند. شاید این لباس است. شاید این اعتماد به نفس در طول سال ها بازیگری در بین زیباترین زنان جهان ایجاد شده باشد. احتمالاً کمی از هر دو است.

این چیزی است که می توانم احساس گرایش به آن را درک کنم. همانطور که ما به افراد مشهور برای تقلید یا الهام گرفتن از سبک آنها نگاه می کنیم، همچنین از آنها سرنخ می گیریم که چگونه خود را نشان دهیم، چگونه عمل کنیم. من نمی توانم به بسیاری از افراد فکر کنم که نمی خواهند بیشتر شبیه رایان گاسلینگ رفتار کنند (به جز آن محبت عجیب و غریب مافیایی که او با صدایش انجام می دهد، با وجود اینکه اهل کانادا هستند و بزرگ شده اند. باشگاه میکی موس. این کار را نکن).

3. لباس پوشیدن را خیلی خوب انجام می دهد

در جامعه‌ای که به‌طور فزاینده‌ای معمولی می‌شود، می‌توانم بفهمم که چگونه می‌توانی برند گاسلینگ «این چیز قدیمی» را حفظ کنی؟ به عنوان بالای بالا. چگونه استایل پوشیده او نسبت به فردی مانند مایکل بی. جردن که در خانه با کت و شلوار یا تاکسیدو برجسته به نظر می رسد، بیشتر به زندگی فرد مرتبط است. نمی گویم دوستش دارم، اما آن را درک می کنم.

بنابراین خوانندگان عزیز، من به شما تبریک می گویم.

و گابی، من فکر نمی‌کنم که ما هرگز شرط بندی نکرده‌ایم، اما دفعه بعد که در ساحل غربی هستم با من نوشیدنی می‌نوشد.

شاید بهترین خبر این باشد که به همراه دنیل کریگ، رایان رینولدز و جف گلدبلوم، اکنون رایان گاسلینگ را برای همیشه از SG Madness بازنشسته خواهیم کرد و زمینه را برای استعدادهای تازه در سال 2019 باز خواهیم کرد. چه کسی تاج سال آینده را به دست خواهد آورد. GoslingbecauseGosling» دیگر نمی تواند فریاد نبرد شما باشد؟

فکر می کنم فقط زمان مشخص خواهد کرد.

// سبک امضای رایان گاسلینگ را بخرید //