شیک ترین مرد سال 2019 SG: براکت “متعهد”

بچه ها اینجا رفتیم زمان آن فرا رسیده است که خوش پوش ترین مرد سال 2019 خود را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که ما امسال همه چیز را تغییر می دهیم. برای اینکه در ابتدا چیزها مثل سیب باقی بمانند (بر خلاف بیبر به بتو)، ما هیت ها را بر اساس سبک شخصی افراد مشهور گروه بندی کرده ایم. براکت دور اول نهایی ما؟ براکت “متعهد”. براکتی برای مرد شیک پوشی که استایل شخصی اش با توضیحات دقیق مخالفت می کند. مردانی که طوری لباس می پوشند که برای آنها کاملاً منحصر به فرد باشد. به عنوان مثال، تصور A. Rod و راجر فدرر در یک لباس بسیار آسان است، اما A.Rod و John Mayer (در زیر با Post Malone روبرو می شوند)؟ هرگز.

اینها بهترین لباس پوشیدن افراد مشهور هستند متعهد شد سبک شخصی سال

براکت متعهد sgmadness 2019، شیک ترین مرد سال 2019

تمام 64 شرکت کننده در زیر را بررسی کنید، سپس در هشت مسابقه بعدی رای دهید. و فراموش نکنید که در براکت‌های “Fashion-Forward”، “Fancy” و “Classic” نیز به افراد شیک توجهی کنید. قبل از رای گیری در ساعت 5 بعدازظهر EST فردا، شنبه، 23 مارس به پایان می رسد.

در زیر، به فردی که فکر می‌کنید شیک‌ترین مرد در هر رویارویی است، رأی دهید تا افراد مورد علاقه خود را به دور بعدی SG Madness 2019 منتقل کنید:

مارک رونسون در مقابل آرمی همر

مارک رونسون armie hammer sgmadness
تصاویر: زیمبیو، WWD

مارک رونسون همیشه سبک و استایل فوق العاده ای داشته است، اما با جوایز سبک خود (دی جی/تهیه کننده یک برنده اسکار جدید برای ستاره ای متولد شده است“Shallow” که اکنون صدای زنگ آن را تا آخر روز در گوش خود خواهید شنید. متاسفم) به ما یادآوری کرده است که او چه کمد منحصر به فردی است.

در اینجا نحوه بیان گابی از Team SG آمده است:

“اگر من پسر بودم، مثل این لباس می پوشیدم علامت رونسون… با الهام از رنگ‌ها و چاپ‌های جسورانه، با انواع تناسب و انبوهی از مواد لوکس. هر لباسی که تا به حال او را در آن دیده ام می تواند در یک تبلیغ باشد و اگر پول داشتم همه آنها را می خریدم. او است سبک شخصی.”

آرمی همر سال گذشته عملکرد خوبی در SG Madness داشت، اگرچه امسال به اندازه او ندیده بودیم. با این حال، ما باید به تعهد مستمر او احترام بگذاریم سبک Armie Hammer-y. قیافه بالا را در نظر بگیرید، که او در یک اکران از آن استفاده کرد ببخشید که مزاحم شدم و نه، آن طور که می توان حدس زد، یک مسابقه چوگان در املاک پدربزرگش.

[socialpoll id=”2543295″]

دیوید بکهام v. ویرجیل آبلو

دیوید بکهام ویرژیل ابلو sgmadness
تصاویر: Esquire، WWD

شما فکر می کنید که ما کمتر و کمتر یک فوتبالیست سالخورده و بازنشسته را می بینیم، اما خیر. دیوید بکهام همچنان مرتبط است و واقعاً مثل همیشه خوش لباس است. چیزی که در مورد استایل او جالب است این است که او در لباس پوشیدن به همان اندازه راحت به نظر می رسد (مانند کت و شلوار مگس و یقه یقه اسکی) همانطور که در لباس پوشیدن، مانند شلوار جین و چکمه های رزمی بالا. مرد می تواند همه کارها را انجام دهد، و اگر به او زمان کافی بدهید، احتمالا این کار را خواهد کرد.

ویرجیل آبلو با حرف بزرگ “M” لحظاتی را سپری می کند. این طراح لباس‌های مردانه لویی ویتون را تصاحب کرد و خط سفید او به همان اندازه مورد علاقه خواهران حدید و برندهای بزرگی مانند نایک است (شما می‌توانید در اینجا بیشتر در مورد آن بخوانید).

آیا او به اندازه کافی از قدرت ستاره ای برخوردار است تا بهترین بکام را به دست آورد؟ خواهیم دید…

[socialpoll id=”2543296″]

کول و دیلن اسپروس در مقابل شی سرانو

اسپروس دوقلوها شی سرانو sgmadness
تصاویر: PopSugar، دانشکده روزنامه نگاری دانشگاه اورگان

برای تیم اس جی، کول و دیلان اسپروس برای همیشه به عنوان دوقلوهایی شناخته می شوند که نقش بچه اندی سامبرگ را بازی کردند. بابا بزرگ. برای افرادی که چند سال جوان‌تر هستند، این رویداد بازیگری آنها در کانال دیزنی است The Suite Life of Zack & Cody. برای بقیه، آنها به خاطر بازی Jughead معروف هستند ریوردیل و دیگری… شروع یک مزرعه و آوردن دوست دختر مدلش شیک شاک در باند فرودگاه امسال ویکتوریا سیکرت؟ کمی نامشخص، tbh.

نکته این است که آنها ممکن است دوقلوهای همسان باشند، اما استایل جالب و منحصر به فرد آنها چیزی غیر از این است. و برای این کار، در SG Madness 2019 به اشتراک گذاشته می‌شوند.

در مواجهه با دوقلوهای اسپروس جوان، ما خودمان را داریم برنده بازی وایلد کارت، شی سرانو رینگر. وقتی از همسرش لارامی، عکاس پرسیدم که آیا به او اجازه می‌دهد چند عکس از سر تا پا بگیرد تا ما در اینجا استفاده کنیم، زیرا بیشتر آنچه در اینترنت نویسنده است کمتر از مفید، او در پاسخ به من گفت که متأسفانه او “با اشتیاق رد کرد.”

بنابراین! لطفاً هنگام سنجیدن گزینه‌های خود بهترین کار را انجام دهید – دو سلبریتی جوان در اولین نمایش فیلم فرش قرمز، و یک عکس کمی دانه‌دار از شی با صندل دوش و جوراب‌های لوله‌ای که در وبلاگ مدرسه روزنامه‌نگاری دانشگاه اورگان پیدا کردم.

[socialpoll id=”2543297″]

جیمی فالون در مقابل دونالد گلاور

جیمی فالون دونالد گلوور sgmadness
اخبار روزانه، GQ

چیزی نیست که من بیشتر از عکس پاپاراتزی از جیمی فالون در حال پیاده روی به محل کار لذت ببرم (می دانم که عکس های پاپاراتزی بد هستند، اما همچنین… نگاه های اجمالی به سبک واقعی ستاره ها واقعا جالب است! اوه، متناقض). قسمت مورد علاقه من؟ کیف. ظاهراً او همیشه آن را حمل می‌کند، حتی اگر برای نینتندو سوییچ و میان‌وعده‌ها خالی است. این خیلی قدیمی است، خیلی شبیه نمایش امشب سبک برگشتی میزبان

سبک دونالد گلاور نیز شبیه به دورانی کمی بعدتر به نظر می رسد. او حال و هوای دهه هفتادی دارد، و اینجا در SG HQ، ما به آهنگ “This is America”، آهنگ غیررسمی تابستان سال گذشته توسط Glover با نام مستعار Childish Gambino، به آن علاقه داریم.

این یک مسابقه واقعاً جالب خواهد بود که مطمئنم تا پایان رای‌گیری (که به یاد داشته باشید، فردا ساعت 5 بعدازظهر اتفاق می‌افتد!)

[socialpoll id=”2543298″]

جیسون موموآ در برابر برادران همسورث

جیسون موموآ برادران همسورث sgmadness
تصاویر: PopSugar، SNL

در حالی که چیزی بیش از یک استرالیایی در هنلی قدردانی نمی‌کنم، فقط می‌خواهم بیرون بیایم و بگویم که جیسون موموآ نقش دوک را در براکت من SG Madness 2019 بازی می‌کند.

را آکوامن بازیگری که استایلیست‌اش جین یانگ او را به عنوان «شیک هیپی بوهو با دوچرخه‌سوار ملاقات می‌کند» توصیف می‌کند، امسال در مورد لباس‌های فرش قرمز و ظاهر مطبوعاتی‌اش واقعاً برای بازی نیامد.

در واقع، آن را خراش دهید. آی تی میکند به نظر می رسد که او برای بازی آمده است، زیرا همیشه به نظر می رسد که او لحظات زندگی لعنتی خود را سپری می کند.

بنابراین، آنچه را که می خواهید انجام دهید، اما می دانید که رای من در این مسابقه به کجا می رود.

[socialpoll id=”2543299″]

Chance the Rapper v. Kyle Kuzma

شانس خواننده رپ کایل کوزما سگمدنس
تصاویر: مردم، سرگردان

Chance the Rapper تازه ازدواج کرده یک سال عالی دیگر را در سبک سپری کرد. او همچنان ما را با لباس های بازیگوش و سرگرم کننده ای که کنار هم می چیند غافلگیر می کند. شاید به جز جیسون موموآ، هیچ کس به نظر نمی رسد که او به اندازه شانس سرگرم باشد. و این نوع اعتماد به نفس می تواند به شما کمک کند حتی “بیرون” ترین سبک را نیز از بین ببرید.

کایل کوزما، مهاجم لیکرز، در جوایز NBA 2018 به دلیل ظاهر جسورانه‌اش قبل و بعد از بازی، نام “بهترین سبک” را دریافت کرد و به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها سرعتش را کاهش دهد. آیا برای سرنگونی سریال بسیار خوب SG Madness Chance کافی است؟ باید ببینیم

[socialpoll id=”2543300″]

پست مالون در مقابل جان مایر

پست مالون جان مایر sgmadness
تصاویر: مردم، GQ

خوب خوب. آن عکس جان مایر از یک GQ شلیک کنید، که ما معمولاً آن را در نظر نمی گیریم زیرا لوکس به طور کلی تیمی که پشت دوربین ایستاده است بیشتر از ستاره مقابل آن منعکس می شود.

با این حال، در این مورد، کل نمایه به معنای واقعی کلمه در مورد استایل شخصی منحصر به فرد خواننده بود، و واقعاً، همه چیزهایی که او می پوشید اساساً همان چیزی است که همیشه می پوشد، فقط یک درجه.

و هنگامی که در مقابل پست مالون قرار می گیرید، لباس “شماره گیری شده” درست به نظر می رسد.

[socialpoll id=”2543301″]

بتو اورورک در مقابل جی بالوین

beto o'rourke j.balvin sgmadness
تصاویر: Vanity Fair، هافینگتون پست

و در نهایت، رویارویی بین نامزد ریاست جمهوری که اخیراً اعلام شده است، که لباس تبلیغاتی اش شامل یک جریان مداوم پیراهن های آکسفورد خیس از عرق است، و خواننده رگیتون کلمبیایی که هر چند وقت یکبار شلوار عوض می کنیم، رنگ موهایش را تغییر می دهد؟

بله، ما فقط این را اینجا می گذاریم…

[socialpoll id=”2543302″]

***

قبلا در این مسابقات رای دهید شنبه، 23 مارس، ساعت 5 بعد از ظهر EST! و فراموش نکنید که در این هفته روی براکت‌های فشن فوروارد، فانتزی و کلاسیک وزن کنید.

***

برای ساخت کمد لباس SG Madness خود آماده هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس‌ها به شما این حس را می‌دهند که میلیون‌ها دلار برای اعتماد به نفس‌تان معجزه می‌کند، اما کمد پر از لباس‌هایی که دوست دارید و پوشیدن آن‌ها احساس خوبی دارید، می‌تواند شبیه به ساختن یک لباس باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن