سوال خواننده: لباس توچال چیست؟

لباس توچال یکی از آن کدهای لباس مبهم است نیمه رسمی و مهمانی در باغ، که در آن شخصی که هرگز رویدادی با آن رسمی را تجربه نکرده است، نمی داند که این به چه معناست.

شاید قسمتی از Seinfeld را دیده باشید که در آن کرامر تمام لباس‌های تفریحی سال 1960 آقای کوستانزا را با پیراهن‌هایی با آستر پارچه‌ای و تنه شنا می‌فروشد.

اگر دارید، تصور نکنید که آن نگاه امروز هم پرواز می کند. اینها نوع کدهای لباسی هستند که باید در عمل ببینید تا دقیقاً بدانید که چگونه خودتان را آرایش کنید.

می توانید از خواننده جیسون برای طرح این سوال خواننده تشکر کنید، که به الزامات کد لباس شما برای تعطیلات آب و هوای گرم بعدی شما پاسخ می دهد.

جیسون می پرسد:

امسال برای من و یک مهمان (همسرم) جایزه ای به آتلانتیس در باهاما بردم. من برای یک شرکت محافظه کار بزرگ مستقر در هلند کار می کنم و حدود 199 نفر دیگر از شرکت من در همان سفر خواهند بود. روزها رایگان است اما انتظار دارم هر شب شام گروهی بخورم.

وقتی آنلاین می‌گردم، بیشتر اصطلاح «لباس تفریحی» را می‌بینم که برای کد لباس هنگام جستجوی آنلاین استفاده می‌شود. پیشنهادی در مورد اینکه در این شام ها چه بپوشیم؟ سفر اوایل آوریل است، بنابراین می‌خواهم به زودی خریدم را انجام دهم… من مخصوصاً با کفش‌ها مشکل دارم، کفش‌های مجلسی دارم، و سپس کفش‌های ساحلی‌ام، نه چندان در این بین.

به عنوان یک بازدید کننده کهنه کار آتلانتیس، اجازه دهید به شما بگویم، من دارم مشاهده گردید لباس تفریحی کلاسیک برخی از آن خوب، برخی از آن بد.

بگذارید آن را تجزیه کنم:

اساساً این آمادگی برای باشگاه کانتری است، با کمی جزیره‌نشین.

به وسایل گلف خود فکر کنید: چوگان و خاکی به علاوه رنگ های غروب خورشید در ساحل خوب به نظر می رسد، درست است؟ و به جای پوشیدن میخ های گلف خود می توانید کاملاً کفش های معمولی بپوشید!

در اینجا لوازم اصلی شما برای ظاهری پوشیده از استراحتگاه آورده شده است:

یک کت اسپرت

کت

کت های اسپرت، از چپ به راست: هاو، وینس، بونوبوس

لباس توچال همه چیز در مورد ظرافت گاه به گاه است، و چه چیزی می تواند مترادف تر از (اصولا) فقط یک نیمه کت و شلوار با این ایده باشد؟ هیچی، همینه شما فقط باید یکی بیاورید، پس مطمئن شوید که درست است! به هیچ وجه محکم نیست، اما هنوز در کنار هم قرار گرفته است. می توانید در تمام روز و تقریباً با هر پیراهنی که می آورید یک کت اسپرت بپوشید. این قطعه لایه بندی خاصی است که می توانید روی آن بیندازید هر چه شما می پوشید تا احساس کنید لباس پوشیده شده است.

پیراهن یقه دار

تصویر 3
از چپ به راست: Uniqlo، Ralph Lauren، Banana Republic، J.Crew

می توانید آستین های بلند یا کوتاه، نخی یا پیکه، کتان یا ابریشم بپوشید، اما هر پیراهنی که انتخاب می‌کنید، مطمئن شوید که یقه‌ای دارد.

اگر فقط به استخر می روید، یک تی شرت خوب است، اما اگر فکر می کنید ممکن است در راه بازگشت به اتاق خود به میله ضربه بزنید، می توانید با لباس مایو خود یک چوگان پنبه ای بیندازید (اگر یکی از این لباس ها است. جفت های درجه یک در زیر) و voila! Y

شما توچال گاه به گاه هستید.

به این ترتیب، اگر با همکارانتان در بار کنار استخر برخورد کنید، آنها هیچ عکس شرم‌آوری از شما در مهمانی اداری بعدی نخواهند داشت… حداقل از این سفر.

شلوار شیک و مرتب

تصویر 8
پایین، از چپ به راست: شنبه ها NYC، Uniqlo، J.Crew
کمربندها، در جهت عقربه های ساعت از بالا: رالف لورن، استافورد، داکرز

استراحتگاه ها با آرامش همراه هستند، بنابراین نباید احساس کنید که باید زیباترین کت و شلوار و کراوات خود را بپوشید و از ریختن همه جای آن بترسید. یک جفت شلوار کتان یا چینی زیبا بپوشید. لازم نیست آنها شیک باشند، فقط مطمئن شوید که چین و چروک ندارند. و شورت برای ناهار یا یک شام غیررسمی کاملاً عالی است، به شرطی که شبیه به مدل بالا باشد. کمربندها لوازم جانبی کوچک اما برجسته ای هستند که قطعاً می توانید از آن لذت ببرید، حتی اگر می خواهید ظاهر خود را به طور کلی محافظه کارانه حفظ کنید.

کفش های گاه به گاه شیک

تصویر 6
کفش، از چپ به راست: Sperry Topsider، Clarks، Bass

اگر استایل همیشگی شما کمی آراسته است، دیگر نیازی به تغییر در لباس پوشیدن ندارید. اما اگر بهانه ای برای خرید یک جفت تابستانی-y می خواهید، در اینجا شانس شماست! یک جفت ساده را انتخاب کنید که ظاهر «من به اندازه کافی اهمیت می‌دهم، اما نه زیاد» را به شما بدهد.

لباس شنای دوخت

شنا
لباس شنا، از چپ به راست: ASOS، J.Crew، Oiler&Boiler

شما بچه ها متوجه نمی شوید که چقدر خوش شانس هستید. اگر می‌خواستم مستقیماً از استخر به یک رستوران نشسته بروم، باید لباس‌هایم را خشک کنم و لباس‌ها را روی کل کت و شلوارم بپوشم و لباس‌هایم را به نوعی اشتباه به نظر برسانم – یا بند بیکینی که خطی عجیب ایجاد می‌کند. زیر دامنم، بند ها نمایان است، یا حمایت کافی در بالا نیست.

از طرف دیگر، این تنه شنا کاملاً به اندازه کافی طراحی شده است که بتواند به عنوان یک شلوار واقعی استفاده شود. اگر به جای دمپایی با کفش قایق به ساحل رفتید و به جای سه راهی استخر با چوگان رفتید، خوب است به محض بیرون آمدن از آب به بار بروید!

در اینجا چند مدل لباس استراحت وجود دارد که می توانید امتحان کنید!

شام و کازینو
aaa
بار کنار استخر
کنار استخر
قدم زدن در روز در مغازه ها
dddd
در ساحل
EFFEf

امیدوارم که به جیسون کمک کرده باشد! اوقات خوشی داشته باشید و برای من به خسراها سلام کنید!