سوال جمعه: کدام لباس مورد علاقه را در آتش صرفه جویی می کنید؟

لباس مورد علاقه

لباس شما برای شما چه معنایی دارد؟ روز دیگر، داشتم فکر می کردم: اگر – خدای ناکرده – در آپارتمان من آتش سوزی شد، چه چیزی را نجات دهم?

وسایل مال من نیستند و به هر حال اینطور نیست که بتوانم یخچال را پشتم بیاورم. من همه تصاویر روی دیوارهایم را دوست دارم، اما خوشبختانه همه آنها به صورت دیجیتالی روی یک هارد دیسک در جایی زندگی می کنند، بنابراین من در آنجا امن هستم. تنها غیر قابل تعویض، سپس، به نظر می‌رسد لباس‌های من هستند – که کاملاً مالک آن هستم، اما بدون تجمل نسخه‌های پشتیبان در هر جایی.

بعد از اینکه به کمد لباسم نگاه کردم، چند عدد انتخاب کردمدر آغوشم بیندازم و فرار کن” موارد. لباسی که تقریباً هر شب سال نو می پوشم زیرا هر بار که آن را از کیف لباس بیرون می آورم هنوز کاملاً جدید به نظر می رسد و به من اجازه می دهد تصور کنم که دارم به سمت اسکار می روم (به احتمال زیاد به جای یک بار شلوغ) وقتی سرم می زند. آن را در یک ژاکت مادرم که هر بار که به ملاقات مردمم در ویسکانسین می رفتم آن را می دزدیدم تا اینکه یک روز به خانه آمدم و در پست منتظر من بود.

و از آنجایی که من حیوان خانگی یا بچه کوچکی برای نجات ندارم، تصمیم گرفتم احتمالاً بتوانم کت پشمی قرمزم را روی کل انبوه پرت کنم. یک دوست پسر قدیمی آن را به من داد، اما من از آن زمان وقتی دست هایم را از میان آستین ها می کشم، از فکر کردن به او فراتر رفتم. رنگ قرمز پررنگ آن مرا به یاد خانه می اندازد، و برش دو سینه و خط الف هر بار که آن را می پوشم احساس می کنم مانند مری تایلر مور – منهای برت – می شوم.

لباس مورد علاقه

(خیلی بامزه، درسته؟)

بنابراین … چه لباسی را در آتش نجات می دهید؟

آیا این کت و شلوار پشتی که پدرت دارد قهوه‌ای است و نمی‌دانی چگونه آن را بپوشی، و حتی اندازه تو نیست… اما هر بار که آن را می‌بینی لبخند می‌زنی؟ یا شاید آن کت و شلوار نواری سرمه ای که در یک اینچ از زندگی خود بر روی آن دوخته بودید و هر زمان که آن را می پوشید احساس می کنید شبیه جیمز باند (یا شاید جاستین تیمبرلیک) هستید؟

آیا این کت کتانی است که دوست دخترتان برای تولدتان برای شما خریده است که وقتی او را می بینید به آن توجه می کنید زیرا می دانید که حس خوبی به او می دهد؟ یا شاید پیراهن فوتبال مدافع مورد علاقه‌تان که هنوز یکشنبه‌ها را می‌پوشید، حتی بعد از اینکه او به تیم دیگری مبادله شد، زیرا نمی‌توانید از او متنفر شوید؟

اگر لباس مورد علاقه ندارید، اشکالی ندارد!

یک کمد لباس با حداقل چند لباس “ذخیره آنها در آتش” به شما احساس یک میلیون دلار می دهد و اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد. زمان بزرگ. اما خرید برای آن همه لباس؟ این می تواند درد باشد.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر آماده سرمایه گذاری روی لباس های جدید هستید، فروشگاه Team SG را برای خود در نظر بگیرید! ما یک لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم می کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***

(تصویر)