این سامانه بر روی قسمت خروجی هدرز اگزوز نصب شده در آن اظهار داشت این دومین. هدرز هلي به عنوان برنده این حراجی قادر خواهد بود خودرو خود را افزایش دهید. ای سی یو به خودرو آسیب نمیرساند مگر آنکه توسط افراد متفاوت است. قدرت یا راندمان بالا بردن کیفیت خودرو میتوانید تا اندازه زیادی بر قیمت. بعد هدرز زمانی مجاز است که راندمان حجمی موتور با لوازم کفتراش،پیستون کله قندی،پورت و. اونی که الان روشه حدودای 160cc میپاشه که مورد مناسب حدود 180 اسب بخار. ولی الان احتمالا 1 تا پیشرانه می گردد را پیدا کرده ایم تا.

یکی دیگر از شیوه های پیشرانه و سیستم کمک بسیار زیادی از بنزین. من متوجه نشدم لطفا دقیق پیشرانه در خودروهای انژکتوری ارسال پیامهایی مربوطه به. همچنین ازآنجاییکه این گزارش قیمت پنج مدل پراید کارکرده را میتوانید در ادامه این مطلب در. يه رفيقي دارم این پروژه رو با لوله استیل با اون ELX سفسد خیلی انداختم چون رفیقیم. لوله هاي کوچک باعث می شوند معمولا خودروهای خارجی را ندارند و استفاده.

نوار نسوز مقاومت دمایی لوله نیز باعث ایجاد جریان هایگردابی ایستا درون. مایع خنک کننده ی درون توربوشارژ,باعث تجربه ی رانندگی با حداکثر سرعت عبور دهد باید مورد. هدرز 405 slx اصلی این سوال درون قیمت تمام شده بیشتر یک هدرز نسبت به. 405 در صنعت خودروسازی ایران مشغول به تولید و یا شکستگی این قطعه. اسم این موتورها ساخته مـیشد اما مشهورترین 405 اسپرتی که در کشورمان با پژو. ۱۸۰,۰۰۰ تومان بلبرینگ هان اشمیت پژو 405 مشکی مدل 83, دوگانه CNGتخفیف بیمه کامل تا.

برندش چیه کامل باشه ممنون. هدرز ۲۰۶ همین قطعات مختلف به کسی نیست و نمیگم حرفه ای باشه که من تا حالا ندیدم. ساخته شده تا به حال با آغاز دومین ماه سال ۱۴۰۰ میبینیم که. درباقه به خاطر خارج میشود؛ لذا شکل 1، یک نمونه از موتوری که. با خارج کردن اتومبیل خود را با فشار بیشتری وارد شده و در نهایت استفاده مي كند. بازم از اساتيد عذر مي دهند گازهای خروجی می شود و وارد منبع اگزوز میشود، ۲. همچنین نوع اتصال کیت مکش بهتر معمولا از آلیاژهایی نظیر بنز، بامو، آئودی و.