سفر به سبک شخصی یک پیرو

سبک دوست دختر خواننده سوال کامپیوتر

شما بچه ها می دانید که من چقدر یک ایمیل خواننده خوب را دوست دارم. به همین دلیل است که نمی‌توانم این پیام شگفت‌انگیز را که کریس، یکی از دنبال‌کنندگان Style Girlfriend برای ما ارسال کرده، به اشتراک نگذارم.

سفر سبک شخصی کریس را بررسی کنید:

من اخیراً متوجه شدم که طلاق گرفته‌ام و به روش‌های غیرمولد با آن برخورد می‌کنم. به مدت یازده سال هیچ وقت نگران ملاقات با کسی نبودم و بنابراین زیاد نگران ظاهرم نبودم.

در حالی که من هرگز آنقدر بد لباس نپوشیدم و به طور کلی از خودم مراقبت می کردم، هرگز احساس نمی کردم که می توانم یا باید از هر چیزی که از راه دور شیک است استفاده کنم. من هرگز احساس اعتماد به نفس یا راحتی در خارج از محدوده یک شلوار جین نامناسب و یک پیراهن چهارخانه نداشتم.

خوب، بعد از اینکه مشخص شد الکل راه حل خوبی برای ادامه راه نیست، کمی بیشتر به ظاهرم توجه کردم. این به اندازه کافی بی گناه شروع شد که فضول چند سایت مد مردانه بودم که اتفاقی کشف کردم. همانطور که همه چیز اینترنت پیش می رود، یک سایت به ده سایت دیگر منتهی می شود و غیره و غیره تا زمانی که در مورد تناسب، پارچه، رنگ و غیره آموزش می گرفتم.

بیشتر: استدلالی برای سرمایه گذاری در کمد لباس شما

در نهایت به فکر خرید چند اقلام افتادم… و این کار را انجام دادم. اولین چیز یک پیراهن بود که در واقع مناسب من بود و یک پاپیون. حالا، آیا سنگ هایی برای پوشیدن آنها دارم؟ در ابتدا، نه. اما در حالی که نشسته بودند و آهنگ سبک آژیرها را در کمدم برایم زمزمه می کردند، یک روز بعد از ظهر هفته من گفتم “چه جهنمی” و فقط با یک پیراهن زیبا و یک پاپیون بیرون رفتم و قدم زدم. من در ابتدا احساس ناخوشایندی و خودآگاهی می‌کردم… انگار خیلی بالاتر از نمره حقوقم بودم. با این حال، کل تجربه هیجان‌انگیز بود و تصمیم گرفتم که دوباره این کار را انجام دهم.

خوب، شش ماه و چند خرید کلیدی بعد (و بازدیدهای متعدد از یوتیوب برای یادگیری نحوه بستن پاپیون) و من هنوز در آن هستم.

در ابتدا کمی نگران بودم که سطحی نگر باشم، اما اتفاق جالبی افتاد. متوجه شدم که فقط از چالش بیرون رفتن با لباس‌های پوشیده لذت می‌برم. برای انجام آن اعتماد به نفس زیادی لازم بود که قبلاً هرگز واقعاً نداشتم.

چالش برانگیزترین تجربه زمانی بود که برگشتم تا از خانه روستایی خود در ویسکانسین دیدن کنم (جایی که سبک لباس پوشیدن “کژوال مزرعه” است) با یک کت و شلوار توئید و نوک بال ها و آن را بیرون آوردم که انگار چیز مهمی نبود. به اندازه کافی عجیب، لباس پوشیدن آنطور که نگران بودم احساس بهتری نسبت به دیگران در من ایجاد نمی کند (که از سهام روستایی ساده ویسکانسین آمده بودم، وقتی بزرگ شدم، برجسته بودن قابل قبول نبود).

بیشتر: چگونه استایل شخصی خود را پیدا کنید

کاملاً برعکس، متوجه شده‌ام که وقتی لباس می‌پوشم، بردبارتر، برون‌گراتر و اجتماعی‌تر هستم… عجیب است، نه؟ این سایت هایی مانند شما هستند که به من انگیزه و دانش را برای انجام این کار دادند و من از آن سپاسگزارم. من مشتاقانه منتظر الهام بیشتر از دوست دختر سبک هستم. بسیار ممنون.”

سبک خواننده دوست دختر، استایل شخصی، استایل مردانه
اینجا کریس در لباس روز بازی جدیدش است (به هر حال، فرم عالی با آن بچه فوتبال)

واضح است که من عاشق شنیدن این هستم! وقتی برای زندگی خود از طریق سرمایه گذاری روی خود ظاهر می شوید، این دیوانه کننده است که چقدر احساس متفاوتی دارید و امواجی که می تواند در تمام بخش های زندگی شما داشته باشد.

// از کمد کریس خرید کنید //

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند