سفر به سبک: در تعطیلات بهار چه بپوشیم

آه، تعطیلات بهاری نگاهی به گذشته، زیاد عکس‌های دوربین‌های یکبار مصرفی که من در کالج استفاده می‌کردم، همه چیزهایی را که باید در مورد این مراسم مشترک بدانید را نشان می‌دهد. من عینک آفتابی بسیار بزرگ پلاستیکی با آن زدم لباس های حوله ای (اوایل دوران بود، باشه؟ بگذار زندگی کنم) در هتل‌های جامع با نام‌هایی مانند «باشگاه گریز».

اوه، و من فکر کردم که ژست کامل صورت اردک بود واقعا بامزه.

و در پایان، این همان چیزی است که تعطیلات بهاری دارد، درست است؟ شما فقط می خواهید به یک مکان خنک بروید، کوکتل های شیرین زیادی بنوشید، با دوستان خود یک سری عکس بگیرید و زندگی کنید تا بعداً داستان را برای نوه های خود تعریف کنید.

البته، اگر شما یک خواننده معمولی SG هستید، می خواهید خوب نگاه کن در حالی که شما در آن هستید

بنابراین من مطمئن هستم که همه ما می توانیم توافق کنیم که موارد زیر احتمالاً بهتر است از چمدان شما (و اوه، کمد شما به طور کامل) کنار گذاشته شوند:

  • شورت تخته ای گشاد که مادرت تقریباً در دوران راهنمایی برایت خریده است
  • فدوراهای نی
  • و لطفاً، به عشق ساحل دیتونا، تاپ‌های تانک «من خودم آن را برای ورزشگاه بریدم» را در خانه بگذارید.

آنچه شما نیاز دارید یک است بدون سر و صدا، همه چیز سرگرم کننده، دیوانه-راحت کمد لباس تعطیلات که ده سال بعد، وقتی فید اینستاگرام خود را از مستعمره زمین در مریخ ترول می‌کنید، خجالت نمی‌کشید.

فکر: رنگ‌های سرگرم‌کننده، برش‌های باریک و پارچه‌های تنفس‌پذیر تمام آن چیزی است که برای رسیدن به سبک سطح بعدی بهار نیاز دارید. دخترها را بیاورید، گرم ها را بیاورید، بیایید این کار را بکنیم. بوق هوا! گروه پنج بالا! گلوله توپ!

و از آنجایی که من دانستن شما ترجیح می دهید 25 دلار برای یک دور نوشیدنی خرج کنید تا یک چمدان چک شده، بیایید مطمئن شویم هر چیزی که در آن بسته بندی می کنید وزن خود را می کشد.

بچه ها، در تعطیلات بهار چه چیزی بپوشیم:

لباس شماره 1 گردش در ساحل و شکار تاکو با پسران

تعطیلات بهاری uniqlo

در تعطیلات بهار در طول روز چه بپوشیم

برای روزهای ساحلی، تنفس، روشن، فوق العاده نرم تی شرت نخی همراهی عالی برای یک جفت مایو رنگارنگ با الهام از سبک قدیمی.

چیزها را با سایه های قطبی بازتابنده تکمیل کنید (این – جایزه! – در عکس های رسانه های اجتماعی عالی به نظر برسید) به علاوه مقداری SPF روی صورت شما – و همه چیز آماده است.

هنگامی که به دنبال تاکو و چاچک به شهر می‌روید، تنه‌تان را با یک شلوار کوتاه راحت و یک شلوار تندی عوض کنید—همانطور که می‌توانید به معنای واقعی کلمه در حالی که آن را می پوشید نسیم را روی پوست خود احساس کنید –پیراهن کتان.

برو برای رنگ سردی مانند آبی اقیانوسی یا اسطوخودوسی محو شده. آره گفتم اسطوخودوس!

این رنگ ممکن است به طور سنتی تکرار زنانه داشته باشد، اما در یک فرم مردانه مانند یک پیراهن دکمه دار یا تی شرت نمایانگر دو سر بازو، بنفش کم رنگ ناگهان بسیار جذاب است. و با کمی برنزه شدن؟ این است بوسه سرآشپز ایتالیایی خوب

تا جایی که کفش، یک جفت اسنک کلاسیک یا به جرات می توانم بگویم، یک جفت صندل مردانه، برای هر دو سناریو کار کنید.

من به شما قول می دهم: فارغ التحصیلی از دمپایی لاستیکی تغییر خواهد کرد کل بازی

لباس شماره 2 زمین رقص، بارهای شلوغ و حرکات شبانه

لباس های فصل بهار یونیکلو

در تعطیلات بهاری در شب چه بپوشیم

هنگامی که خورشید در هر ساحل شنی که هفته را سپری می‌کنید غروب می‌کند، آماده شوید تا یک جهش دیگر را با «مطابقات» خود انجام دهید.

اول؟ شلوار.

همانطور که در نه شورت.

میدونم میدونم.

“تعطیلات بهاری اتفاقی است، تیلور!”

اما حتی اگر و باشگاه ها و میله‌هایی که به آنجا می‌روید کد لباس ندارند، شما خود را در برخی از چینی‌های بسیار سبک وزن و مناسب برای زمین رقص متمایز خواهید کرد.

به دنبال شلوارهایی باشید که کشش دارند، سریع خشک می شوند و راحت هستند. آنها برای از بین بردن این حرکات شیرین و شیرین در تمام طول شب عالی هستند و در عین حال سرمای شما را حفظ می کنند.

نکته جالب من برای پوشیدن شلوار بلند در تعطیلات؟ با چند بار چرخاندن سجاف و اضافه کردن ضربات مورد علاقه خود (با جوراب های بدون نمایش، چاقو) یک کاف معمولی و نه خیلی ترد را امتحان کنید.

در بالا، واقعاً نیازی به اختراع مجدد چرخ نیست. طرح دار پیراهن دکمه دار برای جابجایی های شبانه که نیاز به سرویس بطری دارند، عالی است، و شما می توانید آن را فقط با جابه جایی در آن پایین نگه داریدnt.

چه می‌شود اگر تنها برنامه این باشد که در کنار استخر هتل استراحت کنید؟ پرتاب در ساده، نرم تی شیر گردن خدمهتی در یک رنگ غنی. با اضافه کردن یک کمربند، و زدن کمی پوماد روی موهای خود، ظاهر شبانه را تمام کنید.

***

پس چرا وقتی در تعطیلات هستید این همه تلاش؟

چون، پسر من، واقعا اینطور نیست که تلاش زیاد است و ROI بسیار زیاد است. این «بازده سرمایه‌گذاری» است، برای کسانی از شما که Econ را مطالعه نمی‌کنید. ترجمه؟ این ترفندهای کوچک شما را وادار به نگاه کردن می کند دقیقا 900% بهتره بیشتر از همه برادران بوزو در کوبیدن تکیلا پاپرهای سنور قورباغه در مخازن نئونی – و زنان متوجه خواهند شد.

ناگهان کمی خنک تر، کمی اعتماد به نفس می شوید. زنان خواهد شد عشق این اعتماد به نفس و می دانید وقتی اعتماد به نفس، کوکتل، زنان و غروب های ساحلی همه با هم در یک مکان به دست می آورید چه اتفاقی می افتد؟

جادو، همین است. تعطیلات بهاری شعبده بازي.

پس این کار را بکنید— جرأت می کنم در تعطیلات بهاری کمی بهتر بپوشید. برای من انجامش بده انجامش بده برای شما. این کار را برای دختران انجام دهید. این کار را برای گرم انجام دهید.

چوب لباسی

برای مرتب کردن کمد لباس تعطیلات قبل از سفر بعدی کمک می خواهید؟ تیم SG می‌تواند یک لیست خرید شخصی‌شده با ایده‌های لباس را فقط برای شما تنظیم کند. اینجا بیشتر بیاموزید