سفر آسان به دنبال پسران است

لباس های راحت و شیک برای پسران یک باید وقتی در سفر هستید

چه برای یک فرار سریع در ماشین سوار شوید یا برای یک سفر طولانی تر به فرودگاه بروید، می خواهید خوب به نظر برسید. و وقتی از نقطه A به نقطه B می‌رسید، احساس راحتی کنید.

همه به دنبال آن تلاقی کامل مد و عملکرد هستند، ما آن را دریافت می کنیم!

برای همه سفرهای آینده خود از این ظاهرهای سفر آسان الهام بگیرید:

وقتی باید از هواپیما پیاده شوید و به جایی بروید، در فرودگاه چه بپوشید:

براک مک گروف، مرد متواضع،

چرا کار می کند: همه چیز به خوبی با یک تناسب باریک طراحی شده است (در اینجا بدون حال و هوای شلخته و شلخته)، با لوازم جانبی که این معامله را مهر و موم می کند: یک کمربند زیبا، ساعت و دستبند. حتی کفش ها هم روی نقطه هستند.

SG می گوید: ما این ظاهر وبلاگ نویس سبک مردانه براک مک گاف از The Modest Man را دوست داریم.

این هیچ چیز فانتزی نیست، و همین چیزی است که آن را به یک لباس مسافرتی در دسترس تبدیل می کند. شلوار جین و چوگان … چه چیزی می تواند آسان تر باشد! آنچه این لباس را به ظاهری دزدی می رساند در جزئیات است.

در سفرهای جاده ای چه بپوشیم:

ساول کاراسکو از ترند با ظاهری آسان برای سفر
از طریق TrendStyled

چرا کار می کند: هنگام سفر، لایه ها کلیدی هستند. ممکن است در هواپیما گرم شوید. یا ممکن است همراه شما در سفر جاده ای بخواهد AC را در ماشین کرایه ای در حالت انفجار کامل نگه دارد.

نقطه است؟ چند لایه بیشتر از حد معمول می تواند در سفر هم شیک و هم کاربردی باشد.

SG می گوید: آیا نمی‌توانید این لباس را که سائول کاراسکو از Trend Styled پوشیده است، برای یک روز در سفر به عروسی مارتا وینارد دوست خود ببینید؟

یا حتی فقط برای پریدن در ماشین و رفتن به خانه دریاچه پدر و مادر خود. وبلاگ نویس مد مردانه می داند که لایه های سبک کلید سفرهای راحت و راحت هستند.

و اون دزدکی ها؟ در تمام طول سفر آن ها را می پوشید. خیلی راحت خیلی باحال.

در یک پرواز lo-oooong چه بپوشیم

تصویر: پاپ سوگر

چرا کار می کند: نه، نه به این دلیل که افراد مشهور می توانند از هر چیزی فرار کنند! استایل عرق گیر نیک جوناس کار می کند زیرا همه چیز مناسب است و شلخته نیست.

SG می گوید: جوانترین برادر جوناس قدرت ورزش را در سبک سفر نشان می دهد. همانطور که تا به حال چند بار گفته‌ایم، لباس‌های ورزشی و ورزش‌های دودی (محبوب‌های ما را از اینجا بخرید) برای ماندن آمده‌اند، بنابراین ممکن است شما هم سوار شوید.

فقط به یاد داشته باشید، شما می‌خواهید دونده‌هایتان بدون اینکه خم شوند، مچ پایتان را دستبند بزنند. هیچ کس دوست ندارد گودالی از مواد روی کفش شما را ببیند.

هنگام سفر به هوای سرد چه بپوشیم:

SG می گوید: وقتی در هوای سرد سفر می کنید، بزرگترین ژاکت خود را بپوشید تا مجبور نشوید آن را بسته بندی کنید. از آنجا، چکمه های چلسی جیر و یک ژاکت دنج سبک سنگین را انجام می دهند.

وقتی به شهر می روید چه بپوشید:

رایان رینولدز در حال حرکت
از طریق GQ

SG می گوید: بله، وقتی به جاده می‌روید می‌توانید کوله پشتی بپوشید. فقط مطمئن شوید که مانند رایان رینولدز ساختارمند و شیک به نظر می رسد (و اینکه آن را با کت و شلوار نپوشید. لطفاً خدا، هرگز با کت و شلوار).

بنابراین ظاهر سفر شما این است، اما در مورد کیفی که بسته بندی می کنید چطور؟ دوست من، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم! این ویژگی را در لیست بسته بندی سفرهای تابستانی 10 تکه بررسی کنید تا این کار را آسان کنید.

***

برای سفر بعدی خود برای بسته بندی کمک می خواهید؟

اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… فروشگاه Team SG را برای شما در نظر بگیرید!

ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***

نکات سفر بیشتری می خواهید؟ >> فهرست 8 مورد ضروری سفر شیک ما را بررسی کنید