سبک گلف برای پسران | بهترین انتخاب برای پسران در سال 2022

زمستان امسال، پسر عموی مورد علاقه‌ام از من دعوت کرد تا در یک تعطیلات آخر هفته طولانی به باهاما به او بپیوندم. به طور خاص، به آتلانتیس – محل فیلمبرداری مشهور فیلم مورد علاقه من اولسن دوقلوها، تعطیلات در آفتاب.

و چه تعطیلاتی بود! ما با دلفین ها شنا کردیم، سوار شدیم مقدار زیادی سرسره های آبی، و بنا به دلایلی، درس گلف گرفتیم.

قبل از آن بعد از ظهر سرنوشت ساز، آشنایی من با گلف تقریباً محدود به مینی گلف و ترولینگ برای بچه ها در محدوده رانندگی اسکله چلسی بود. (بله، زنان واقعاً این کار را انجام می‌دهند – دور زدن توپ بدون حفظ امتیاز سرگرم کننده است، و نسبت مرد به زن برابر است. همیشه به نفع ماست.)

تیلور دیویس
منم! گلف بازی!

من هرگز یک حرفه‌ای گلف را ندیده بودم، اما فکر می‌کردم ایده بسیار خوبی از آنچه باید انتظار داشته باشم، دارم: بادکنک‌های خاکی چین‌دار که در مکان‌های نامناسب بیرون می‌آیند، چوگان‌های رنگارنگ زرق و برق‌دار، و گیره‌ای آغشته به عرق.

جان، حرفه‌ای ما، یک فرشته با قیچی بود – کاملا خسته (اهم) با کفش‌های سفید تقریباً کورکننده، چوگان زرد کم‌رنگ در یک جفت شورت سرمه‌ای و یک کلاه بیسبال با مارک توچال.

او خوش تیپ و جوان بود و اهل کانادا بود، اما، خوب، این موضوع مهم نیست.

مرد بود لباس پوشیده.

ظاهراً سالها آشنایی با تایگر وودز نتوانست تصویر ذهنی من را از لباس گلف به عنوان کارکرد مطلوب بر مد تغییر دهد، اما دو ساعت با جان و ناگهان نور پارچه پرفورمنس را دیدم.

بنابراین اگر این تمام چیزی است که برای من، یک متخصص مد تازه کار گلف اسلش، لازم است تا متوجه شوم گلف و سبک می تواند و باید به خوبی با هم بازی کنید—همه شما گلف بازان واقعی مطمئناً این کار را کرده اید نه بهانه.

به لطف پارچه‌های بسیار کشسان و ضد رطوبت که به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه لباس‌های اداری به نظر می‌رسند، اما به نظر می‌رسد یک رویای خدادادی به نظر می‌رسند، می‌توان یک روز کامل از جلسات قهوه، ساعات اداری، کلاس‌ها و حتی یک روز کامل را (دوباره انجام دادم؟) بازی کرد. تاریخ در لباس ایجاد شده برای راه آهن.

خوشبختانه، چندین برند پیش‌بینی کرده‌اند که سبک گلف من – قوطی – ظاهر شود.خوب ظهور پارچه‌های بزرگ، بسیار قابل تنفس و کششی وجود دارند که حتی در گرمای شدید احساس راحتی و سبکی دارند. و هم در کورس و هم در خارج از کورس خوب به نظر برسید.

برای اینکه سبک گلف خود را بسازید همتراز برای بهار (که نزدیک بود، درست است؟)، این نکات و ترفندها را بررسی کنید تا بهترین ظاهر خود را از دوره تا باشگاه داشته باشید… و فراتر از آن!

5 نکته در مورد سبک گلف بهاری برای پسران

1. با تحرک بیشتر به دنبال شلوار و شورت باشید.

اولین چیز اول: هیچ فایده ای ندارد که در پیوندها مانند یک آس به نظر برسید اگر حداقل نمی توانید تلاش كردن برای بازی کردن، بیش از حد. و برای اینکه خوب بازی کنید، باید بتوانید خوب حرکت کنید.

هشدار اسپویلر: باگی اینجا جوابگو نیست. درعوض، کت‌های کشدار و با قابلیت خشک شدن سریع مانند شورت Malbon بالا را انتخاب کنید.

این پسرهای بد از نظر ظاهری واضح و کمی رسمی هستند، در حالی که کمر کشسان می گوید: “بیا کمی خوش بگذرانیم.”

مطالب مرتبط: شیک ترین برندهای گلف مردانه در سال 2022

بعلاوه، پارچه فوق العاده سبک با خشک شدن سریع به این معنی است که بدون توجه به کارهای دیگری که در روز انجام می دهید، راحت خواهید بود.

خرید بیشتر شلوار و شورت #SGapproved:

2. چشمان خود را به سبک محافظت کنید.

من متخصص نیستم، اما شنیده ام که وقتی توپی به اندازه یک توت فرنگی بزرگ را به سمت سوراخی تقریباً به اندازه یک وافل تخم مرغ حداقل 250 می زنید، ببینید چه کار می کنید مفید است. چند متر دورتر (و خیلی خیلی دورتر، بسته به همتراز).

مگر اینکه قصد حرفه ای شدن را داشته باشید، عینک آفتابی روزانه مورد علاقه شما احتمالاً این کار را انجام می دهد. فقط مطمئن شوید که هنگام دراز کشیدن به سمت پایین بینی شما نمی لغزند.

حتی برای گلف بازان مشتاق تر و اختصاصی تر، لازم نیست با یک جفت عینک محافظ، همه کاره شوید. یک جفت سبک، بادوام عینک آفتابی اسپرت با یک قاب چاپلوس ترفند را انجام خواهد داد.

سایه های #SGapproved بیشتر بخرید:

3. از پیراهن چوگان معمولی خود ارتقا دهید.