سبک در زندگی واقعی: طراح EFM دونراد دانکن

در حالی که دیدن افراد مشهور برای الهام گرفتن از طنز می تواند سرگرم کننده باشد، اغلب مفیدتر است که به سادگی به اطراف خود نگاه کنید – به دوستان شیک، همکاران، حتی غریبه ها در خیابان. به همین دلیل است که ما دوست داریم سبک شخصی دوستان خوش لباس خود را در اینجا در SG مستند کنیم. مردان واقعی که ما با سبک قاتل می شناسیم.

در حال بررسی با طراح دونراد دانکن

یک نگاه به بند کفش های طراح EFM دونراد دانکن – که به جای بند زدن به روش سنتی به دور مچ پا بسته شده بود – به من گفت که این مردی است که می داند چه چیزی را دوست دارد و همه ما باید توجه کنیم.

شما انتظار دارید که یک طراح که حروف اول مجموعه‌اش مخفف «Engineered in Motion» است، منحصراً روی لباس‌های ورزشی ورزشی یا لباس‌های فعال تمرکز کند. با این حال، دانکن به نوعی توانسته لباسی بسازد که برای یک جلسه کاری به همان اندازه برای دوچرخه سواری برای رسیدن به آنجا مناسب باشد.

من دانکن را در استودیوی روشن و مدرنش در مرکز شهر منهتن ملاقات کردم. او قد بلند، خوش تیپ و کمی خجالتی است، اما وقتی در مورد حرفه اش صحبت می کند، چشمانش برق می زند و شور و اشتیاق او را به جایگاه امروزی رسانده است. او در مورد هدف خود به من گفت: ایجاد لباس مردانه راحت و در عین حال شیک که بتواند پوشنده خود را در یک روز طولانی و پر از فعالیت های بی شمار تحمل کند. او این کار را با طراحی دقیق هر جزئیات کوچک انجام می دهد تا ساده و راحت باشد، اما همچنین تیز به نظر برسد. لمس های هوشمند فراوان هستند، مانند یک کت بلیزر با یک جیب داخلی شفاف تلفن همراه، بنابراین می توانید بدون برداشتن تلفن خود ببینید چه کسی در حال تماس است.

donrad duncan, استایل مردانه, اینتل, لباس مردانه efm

اما طراحی جایی نیست که دانکن متوقف شود.

دانکن به لطف شراکت او با یک شرکت چینی متخصص در توسعه پارچه های پرفورمنس، حتی در توسعه هر پارچه ای که در طرح های خود استفاده می کند، مشارکت دارد.

اما جنبه های عملکرد EFM هرگز بر سیلوئت های کلاسیک و ظریف و خیاطی استادانه ارجحیت ندارد. طرح‌های او – مانند کت شطرنجی عالی و شلوار پشمی راه راه تاکسیدو که دانکن در طول مصاحبه‌ی ما اسپورت کرده بود – برای هر مهمانی شیک یا جلسه کاری آماده به نظر می‌رسد. تا زمانی که آن ها را روی آن ها قرار ندهید، آن ویژگی های مهندسی شده ای را که آنها را واقعاً منحصر به فرد می کند، کشف خواهید کرد.

کاملا منطقی است که دانکن چنین قطعات سرمایه گذاری متفکرانه ای ایجاد کند. کل دیدگاه او به سمت داشتن چیزهای کمتر، اما ساختن آنها به چیزهای مناسب است. به نظر می رسد که این حساسیت در تمام روز او جریان دارد، از وسایل ضروری کمد لباس، انتخاب محصولات آرایشی و غذایی که می خورد. او همیشه حواسش به انتخاب های پایدار، سالم و آگاهانه اجتماعی است.

در واقع، بعد از اینکه او به من گفت که چگونه تنها زمانی غذا می خورد که واقعاً گرسنه است به جای اینکه بی خیال سه مربع در روز بخورد، مصاحبه مان را آماده کردم تا دوباره در برنامه غذایی خود فکر کنم. آیا می توانم حتی به فکر کنار گذاشتن غذا باشم؟ این چقدر متقاعد کننده بود که او را به طور واقعی و غیرقابل انکار خودش تماشا کرد.

donrad duncan, استایل مردانه, اینتل, لباس مردانه efm

در مورد سابقه هنری او:

من در مناطق گرمسیری، در جامائیکا بزرگ شدم. خانواده من خیلی خلاق بودند. آنها خیاط و مبل ساز بودند، بنابراین وقتی بزرگ شدم بیشتر اسباب بازی هایم را خودم ساختم. من در سنین جوانی مجسمه سازی می کردم. بعد شروع کردم به نقاشی من بسیاری از مهارت های خیاطی و معماری خود را از پدربزرگم آموختم. من با این ارتباط با شکل و فرم و ساختار بزرگ شدم بنابراین چیزها را سه بعدی می بینم. پایه بسیار خوبی بود.

سپس به آمریکا رفتم و به پارسونز رفتم. یکی از تأثیرات من این است ماسیمو اوستی. رویکرد او اساساً معماری و ایجاد پوشاک از آن است. من به شدت تحت تأثیر آن قرار گرفتم. و زمانی که به ایتالیا رفتم توانستم خارج از استودیوی او کار کنم و اصول برخورد او با مسائل را درک کنم، که بسیار شبیه به روش من بود. این در واقع پایه ای را برای جایی که من امروز هستم ایجاد کرد.

چرا او می گوید لباس هایش مهندسی شده اند تا طراحی شده اند:

ما لزوماً فقط چیزی نمی سازیم و امیدواریم که کار کند. ما به عقب برمی‌گردیم و عناصری را که باید وجود داشته باشند، کشف می‌کنیم تا آنطور که می‌خواهیم عمل کند.

هدف این است که آن را راحت کنید. ما از این عبارت “لوکس پیشرفته” استفاده می کنیم. پیشرفته عملکرد و لوکس راحتی است. از یک محیط به محیط دیگر منتقل می شود و این راحتی و عملکرد بالا را دارد.

چگونه فناوری طرح های او را به اطلاع می رساند:

اگر عملکردی داشته باشد، من از نظر فناوری هدایت می‌شوم.

شما نمی خواهید چیزی برای فریاد زدن “فناوری” باشد. شما می خواهید ظریف باشد، اما همچنان پیام را منتقل کنید. پارچه را طوری توسعه می‌دهیم که حرکت داشته باشد – کمی کشیده می‌شود، یک صورت دوتایی دارد، بنابراین وقتی لباس باز است می‌توانید بافت و رنگ داخل آن را ببینید.

ما تا حد امکان حجم را کاهش می دهیم. برای مثال، جای درز تقریباً وجود ندارد. این برش لیزری است و به صورت اولتراسونیک به هم جوش داده شده است، اما شما آن را نمی بینید. بنابراین ما از برخی فناوری‌ها استفاده می‌کنیم که بسیار گسسته هستند و برخی فناوری‌ها که بسیار قابل مشاهده است.

donrad duncan, استایل مردانه, اینتل, لباس مردانه efm

ملزومات مد او:

حتما یک پیراهن سفید یقه دار. شما باید همیشه آن را داشته باشید. در عرصه شلوار، من همیشه به سمت پشم های گرمسیری یا بسیار سبک می روم. و من فکر نمی کنم مردی باشد که ژاکت اسپرت یا کت بلیزر نداشته باشد، چه در پارچه بافته شده باشد و چه در نخ ژاکت. در واقع می‌توانید حالت یک کت بلیزر را بگیرید و بگذارید خیلی معمولی یا خیلی رسمی شود.

من از آن دسته افرادی هستم که همیشه تی شرت و یقه سبک وزن دارم.

و بعد کفش. من از صنعت کفش حمایت می کنم. [laughs] من تعداد زیادی کفش کلیسا دارم.

او آینده مد مردانه را چگونه می بیند:

سلامت و سبک زندگی به بسیاری از زمینه‌های آگاهی و محیط زیست ما تبدیل می‌شود. وقتی صحبت از پوشاک می شود، چیزی است که عملکردی را ارائه می دهد. من لزوماً نمی خواهم زیاد فکر کنم، اما می خواهم وقتی آن را می پوشم ظاهر خوبی داشته باشم. من می خواهم به راحتی بتوانم سفر کنم و نمی خواهم وزن زیادی را تحمل کنم. و من احساس می کنم که این حرکت برای مدتی ادامه خواهد داشت و در سایر صنایع و سایر بخش های بازار پوشاک نیز فیلتر خواهد شد.

در مورد روال نظافت او:

من خیلی کم استفاده میکنم من دارم یک صابون کاستیل که برای اصلاح هم استفاده میکنم مرطوب‌کننده‌ای که من استفاده می‌کنم چیزی است که در واقع می‌توانید آن را بخورید روغن مورینگا. اساساً همین است.

در مورد زندگی سالم:

به جز آب، شیر علف‌خوار و قهوه، چیزهای زیادی نمی‌نوشم. من میوه و سبزیجات می‌خورم اما باید تا جایی که می‌توانم ارگانیک باشند. من گوشت و غلات می خورم اما متفاوت مصرف می کنم.

بدن شما شروع به صحبت با شما می کند، سپس سعی می کنید از آن پیروی کنید. متوجه می شوید، «خوب، من لزوماً نیازی به خوردن صبحانه ندارم. اگر گرسنه نباشم خودم را مجبور نخواهم کرد.» من غذای بعدی رو وقتی گرسنه میشم میخورم. اگر ناهار یا شام باشد به اندازه کافی می خورم تا سیر باشم. منم سعی میکنم آهسته بخورمش احساس می کنم این نوعی احترام است. همانطور که ما به یکدیگر احترام می گذاریم، شما نیز باید به خودتان احترام بگذارید.

نمایه سبک دونراد

سبک شما در سه کلمه (یا کمتر)donrad duncan, استایل مردانه, اینتل, لباس مردانه efm

خطوط راحت، تمیز، جذاب.

لباس مهمانی

هر چه آن روز در استودیو می پوشم.

برند مورد علاقه پوشاک “Splurge”.

کفش های کلیسا.

برند لباس مورد علاقه “دزدیدن”.

موجی.

سبک شخصی یک مرد مهم است زیرا…

کلمه مهم اینجا شخصی است. شما همیشه با پوشیدن لباسی که در آن راحت‌تر هستید، احساس مثبت‌تری خواهید داشت. اگر پسری ترجیح می‌دهد یک جفت کفش دویدن زیبا و تمیز با شلوار و کت و شلوار بپوشد، این سبک اوست. وقتی سعی می کنید استایل دیگران را بپوشید، هرگز بهترین نیستید.

بهترین لحظه مد من

من توسط CFDA برای معرفی مجموعه بهار/تابستان 2016 در مراسم افتتاحیه NYFW: Men’s در جولای 2015 انتخاب شدم.

***

برای کمد لباس خود کمک می خواهید؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***

در ابتدا دسامبر 2015 منتشر شد. آیا سبک واقعی پسر بیشتر در SG می خواهید؟ به ما اطلاع دهید! و ویژگی های دیگر را اینجا، اینجا و اینجا بررسی کنید!