سبک در زندگی واقعی: دیوید وولف از Olivers Apparel

برای دیوید ولف، همه چیز در مورد سادگی است. شما یک تی‌شرت پاره‌شده دانشگاهی را پیدا نمی‌کنید که در پشت کمد او قرار گرفته باشد، یا یک شلوار که او در طول سال‌ها نپوشیده است اما قسم می‌خورد که به زودی آن را نپوشیده است.

در عوض، او تماماً به دنبال اصلاح چربی با سبکی است که همه چیز در مورد عملکرد و کیفیت است – دو عنصری که او در خط لباس خود، Olivers Apparel گنجانده است.

اولین بار اولیورز را بعد از تعارف یکی از دوستانش در مورد شورتش یک روز سر ناهار کشف کردم. آنها الیور هستند! اوه، شما باید آنها را بررسی کنید. شما آنها را دوست خواهید داشت.»

حق با او بود.

در دفتر مرکزی الیورز در لس آنجلس، ولف و تیمش شورت‌های اکتیو باکیفیتی برای مردان طراحی و تولید می‌کنند که می‌توانند به راحتی از پیاده‌روی به انجام وظایف به یک قرار تبدیل شوند (بله، واقعاً).

او با Style Girlfriend درباره نحوه تربیتش در کالیفرنیا، تمرین مورد علاقه و سبک شخصی – و بسیار ساده – صحبت کرد.

دیوید وولف، پوشاک الیورز

کجا بزرگ شدی؟ نحوه تربیت شما چه تاثیری بر سبک شخصی شما داشته است؟

من در لس آنجلس بزرگ شدم. من مطمئناً تحت تأثیر زندگی در کالیفرنیا هستم، هم از نظر داشتن یک سبک غیررسمی و هم بسیاری از نشانه های بصری که به نظرم از طبیعت، به ویژه اینجا در کالیفرنیا، گرفته شده است.

من همچنین تا حد زیادی تحت تأثیر قدردانی مادرم از چیزهایی قرار گرفتم که از نظر زیبایی شناختی دلپذیر بودند. او یک آشپز عالی است، به باغبانی و نقاشی عادت داشت، از معماری قدردانی می کرد و حتی به عنوان دکتر در Getty و LACMA خدمت کرده است.

سانفرانسیسکو – و فرهنگ استارت‌آپ به طور کلی – به دلیل زیبایی ظاهری پوشیده‌اش در محافل لباس مردانه مورد توجه قرار گرفته است. مدیران عامل در هودی و همه چیز. نظر شما در مورد استایل مردانه در سانفرانسیسکو چیست؟ چه کارهایی؟ بچه ها چه کاری می توانند بهتر انجام دهند؟

افراد SF غیررسمی لباس می پوشند.

مردم سانفرانسیسک به راحتی و عملکرد اهمیت می دهند – همیشه می توانید از یک لایه اضافی استفاده کنید زیرا آب و هوا می تواند غیرقابل پیش بینی باشد. و مردانی که در اینجا حس سبکی دارند معمولاً لباس کار کلاسیک آمریکایی را به خوبی انجام می دهند.

حال و هوای آرامی وجود دارد که فکر می‌کنم پسرها (و دختران) می‌توانند آن را ارتقا دهند – سرمایه‌گذاری در لوازم با کیفیت بالاتر و مناسب‌تر، محل خوبی برای شروع خواهد بود.

همچنین، من رنگ‌های خنثی را دوست دارم، اما خنثی‌ها همیشه خسته به نظر می‌رسند – اضافه کردن چند رنگ در اینجا و منطقه‌ای وجود دارد که بچه‌ها در اینجا می‌توانند برای بهبود کار کنند.

لحظه ای که تصمیم گرفتید اولیورز را شروع کنید چه زمانی بود؟

به یاد آوردن یک لحظه خاص سخت است (و باز هم حافظه بسیار بدی دارم)، اما فکر می کنم چیزهای کوچک زیادی جمع شدند.

می‌دانستم که می‌خواهم یک کسب‌وکار راه‌اندازی کنم، و متوجه بودم که در چه نقطه‌ای در زندگی‌ام احساس درد شخصی می‌کنم.

بنابراین اگر سعی کنید نمودار ون را با تمرکز بر نقاط درد شخصی، علایق و فرصت‌های بازار تصور کنید، الیورز احساس می‌کند که کاملاً مناسب است.

دیوید ولف

چرا لباس اکتیو مردانه؟

الیورز چیزهای زیادی را که برای من مهم بود، قطع کرد، که آن را به نقطه شروع خوبی برای شروع یک تجارت تبدیل کرد.

پسر اولیور کیست؟

ما احساس کردیم – در سطح سطح – چند بازیکن بزرگ در فضای پوشاک ورزشی وجود دارند که داستان‌های مشابهی با تمرکز بر تجلیل از ورزشکاران حرفه‌ای به‌عنوان چهره‌های قهرمان و ساخت محصولاتی که برای مخاطبان اصلی برندهای بزرگ، که بین 16 تا 24 سال هستند، تعریف می‌کنند. پیرمردها

در الیورز می‌خواستیم نه در مورد ورزشکار حرفه‌ای، بلکه در مورد ویژگی‌های آرزویی که یک پسر 25 تا 40 ساله با آن ارتباط برقرار می‌کند، و محصولی بسازیم که برای آن مرد مناسب باشد.

با مارک‌های بزرگ، تناسب آن‌چنان مشخص نیست، پالت رنگ آن‌قدر بالغ نیست، و انتخاب پارچه، محصول کمی ارزان‌تر است.

ما نئون های روشن کمتر و پالت رنگی هوشمندتر می خواستیم.

قبل از راه اندازی شرکت چه کار می کردید؟

قبل از شروع اولیورز، من با یک استاد دانشگاه استنفورد کار می کردم که یک دفتر مشاوره خصوصی در تلاقی روانشناسی، فناوری و تجارت داشت.

او به شرکت‌های مصرف‌کننده کمک می‌کرد تا درک بهتری از نحوه جذب و نگه داشتن کاربران داشته باشند. داشتم برایش تحقیق می کردم.

در زندگی روزمره با لباس های اکتیو خط می کشید؟

امروزه به سمت لباس‌های اداری غیررسمی تلاش می‌شود، اما نحوه لباس پوشیدن تا حد زیادی به شغل و کاری که انجام می‌دهید بستگی دارد.

در یک محیط کاری معمولی، لباس‌های ورزشی هوشمندتر کاملاً با رفت‌وآمد و بعد از آن کار می‌کنند. حوزه هایی مانند امور مالی و حقوقی، نه چندان.

دیوید وولف، پوشاک الیورز

معمولا در دفتر چه می پوشید؟

من شلوار باریک پرفورمنس دونگاری ساخت Outlier را می پوشم. من هر روز همان جفت را می‌پوشم، به همراه Nike Fly Knit Frees و یک دکمه بالا. تیروت گفته شود، من لباس فرم را دوست دارم. این نسبتا معمولی است.

چه چیزی باعث می‌شود یک پسر در لباس‌های اکتیو شلخته به نظر نرسد؟

این به تناسب، رنگ ها، لهجه ها و جزئیات مربوط می شود. اگر چیزی با لوگوی بزرگ دارید که بسیار گشاد است، احتمالاً نباید آن را به عنوان یک بزرگسال در شهر بپوشید.

و سبک تمرین شخصی شما؟

من رنگ و لباس ساده و مناسب را دوست دارم. قطعات ساده با کیفیت بالا—واقعاً، من به انواع چیزهایی که می سازیم جذب می شوم. باید باکیفیت، ساده و مناسب با کمی رنگ باشد اما مضر نباشد.

بدون آرم بزرگ یا لهجه نئون در همه جا. هر چیزی که بتواند بعد از آن به برانچ تبدیل شود.

تمرین مورد علاقه؟

من طرفدار هر چیزی هستم که مربوط به دوچرخه سواری باشد. این یک تمرین خوب و کم تاثیر است. چیز مورد علاقه من بیرون رفتن و دوچرخه سواری است.

هدف شما برای “لباس پوشیدن” چیست؟

من معمولاً هنوز همان شلواری را می پوشم که هر روز می پوشم، با دکمه بالا و نوعی کت بلیزر.

دیوید وولف، پوشاک الیورز

نمایه سبک دیوید

سبک من در سه کلمه (یا کمتر!)

کلاسیک، معمولی، ساده

اولین خاطره “مد” من

زمانی که در کالج در یک سفر مدرسه مرتبط با تجارت بین المللی به هنگ کنگ رفتم.

زمانی که آنجا بودم، با یک خیاط ملاقات کردم، و من فقط آن تجربه نگاه کردن به پارچه ها، کنار هم قرار دادن و ساختن یک کت و شلوار را از پایین به بالا دوست داشتم.

این اولین تجربه واقعاً قوی بود که در آن می‌گفتم «اوه وای، من دوست دارم چطور چیزها را با هم ببینم».

این جمله را تمام کنید: وقتی می بینم پسرهای دیگر می پوشند، دیوانه ام می کند.

شلوار.

برند مورد علاقه پوشاک “Splurge”.

رافا (برای پوشاک دوچرخه سواری) یا پل اسمیت – من واقعاً دوست دارم کلاسیک ها با یک پیچ و تاب بازیگوش انجام شوند.

برند لباس مورد علاقه “دزدیدن”.

Everlane نسبت به قیمت خوب کار می کند، اما من یک کمد لباس بسیار ساده دارم. من یک مینیمالیست هستم. من خیلی چیزها را در اطراف نگه نمی دارم. من چند چیز خوب دارم که مدتی طول می کشد. من همیشه خرید نمی کنم.

سبک شخصی یک مرد مهم است زیرا…

این نشان دهنده احساس احترام به خود و کسانی است که در حضورشان است.

این در خانه و اطراف دوستان شما و در محل کار صادق است.

شما در عروسی لباس عروس می پوشید حتی اگر تمایلی به آن نداشته باشید. این نشانه احترام به خود و شرکتی است که در آن هستید.