سبک در خانه: راهنمای میخکوب کردن دکوراسیون خانه رنگارنگ

الان تو خونه؟ به اطراف نگاه کن آیا همه چیز کمی… بی‌مزه به نظر می‌رسد؟ استفاده از رنگ برای ادویه بخشیدن به محل زندگی‌تان سریع‌ترین راه برای تبدیل جعبه بژ خسته‌کننده‌تان به خانه‌ای با شخصیت است که واقعاً می‌خواهید، می‌دانید، پاتوق کردن. با این حال، دکوراسیون فقط به این معنی نیست که چیزها را بدون برنامه در خانه خود بیاندازید. در مورد طراحی داخلی باید استراتژیک باشید. چه از ابتدا شروع کرده باشید، چه در حال حاضر در مسیر درست قرار گرفته اید، یا یک رنگ حرفه ای که به سادگی به الهام بخشی برای اصلاح ظاهر بیش از حد خود نیاز دارد، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در زیر نحوه میخکوب کردن دکوراسیون خانه رنگارنگ (بدون دیوانه شدن):

با یک رنگ پررنگ بیانیه ای بنویسید

دکوراسیون رنگارنگ خانه
از طریق آپارتمان درمانی

چه با یک اتاق کاملاً خالی روبرو شوید یا فقط با فضایی که شخصیتی ندارد، زمان تزریق رنگ است. شجاع باشید و یک مورد یا یک منطقه از یک اتاق را انتخاب کنید تا واقعاً رنگ را انتخاب کنید. اگر تمام مبلمان شما با رنگ های خنثی ایمن روکش شده اند، سعی کنید مبل راحتی بخرید. یا یک فرش پر جنب و جوش مانند فرش بالا. حتی می توانید یک دیوار برجسته را رنگ کنید یا یک صندلی برجسته رنگارنگ را در ترکیب قرار دهید.

تنها یک حرکت جسورانه می تواند ظاهر و احساس فضای شما را تغییر دهد. خواهید دید (این یک تهدید به نظر می رسد، اما منظورم تشویق است!).

//خرید قطعات رنگی پررنگ//

پاشیدن رنگ ظریف تری به آن اضافه کنید

هنر دیواری رنگارنگ دکوراسیون منزل
از طریق Homepolish

بسیاری از افراد با اتاقی پر از رنگ‌های خنثی روبرو می‌شوند، چه به دلیل طراحی و چه به دلیل ترس از تضاد شدید رنگ و الگو. نتیجه؟ فضای شما منسجم به نظر می رسد، اما، خوب، کمی بلا.

اگر از رنگ زیاد می ترسید، اشکالی ندارد که کوچک فکر کنید.

با شناسایی سه رنگ شروع کنید: یک رنگ خنثی، یک بیانیه اصلی و یک رنگ تاکیدی. به احتمال زیاد شما قبلاً نمونه هایی از هر سه این رنگ ها را در خانه خود دارید. در اتاق نشیمن بالا، رنگ خنثی خاکستری است، در حالی که رنگ اصلی … در واقع یک رنگ خنثی دیگر (سیاه) است! از آنجا، رنگ آبی روشن در جفت نقاشی روی دیوار به عنوان یک رنگ برجسته ظریف عمل می کند و بدون اینکه چشم را تحت تأثیر قرار دهد، جذابیت بصری را به اتاق می آورد.

همانطور که می بینید، هنگام ایجاد ظاهری منسجم برای یک اتاق یا فضا، رعایت یک حالت خنثی برای بیشتر فضا کاملاً خوب است. وقتی به اطراف نگاه می کنید، رنگی را که می خواهید بیشتر ببینید، انتخاب کنید و آن را رنگ اصلی خود قرار دهید (مسلماً از قبل مقدار زیادی از آن رنگ را در دکوراسیونی که قبلاً انتخاب کرده اید، خواهید داشت).

البته، شما همچنان مقادیر کمی از رنگ های دیگر را در یک اتاق خواهید داشت، زیرا این یک زندگی واقعی است و یک عکس مجله نیست، اما سعی کنید از اینجا به بعد تا جایی که می توانید پالت خود را به این سه رنگ محدود کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر چیز دیگری که وارد فضای خود می کنید با هر چیز دیگری که در حال حاضر وجود دارد کار می کند. تزیین ناگهانی یک ضربه محکم و ناگهانی است!

// خرید قطعات رنگ تاکیدی //

همه چیز را … در حد منطق

دکوراسیون رنگارنگ خانه اتاق نشیمن
از طریق امیلی هندرسون

شاید شما عاشق استفاده از رنگ برای تزئین هستید، اما کمی زیاده روی کرده اید زیرا به نظر شما می رسد فکر قرار بود رنگارنگ باشد و سرگرم کننده بیش از حد طاقت فرسا است. شما نیاز به ویرایش دارید. از قضا، راه حل در واقع می تواند اضافه کردن رنگ بیشتر اما محدود کردن پالت شما باشد.

به عنوان مثال، اگر دیوارهای شما یک رنگ شده است و با مبلمان رنگارنگ، سقف سفید و کف پوشیده شده با فرش، تطبیق چند رنگ کلیدی واقعاً به چشم شما کمک می کند تا جایی برای استراحت داشته باشید. شما می توانید تعداد زیادی از رنگ های مورد علاقه خود را اضافه کنید، به شرطی که تعداد زیادی از آنها نمایش داده نشود. این چیزی است که باعث می شود یک اتاق دیوانه به نظر برسد تا منسجم. در تصویر بالا، رنگ‌های مختلف سبز فضا را پر جنب و جوش نگه می‌دارد، نه شلوغ (بسیار خوب، هنوز هم بسیار شلوغ است، اما بد نیست!).

سعی کنید تمام دیوارها را رنگ آمیزی کنید، به جای یک دیوار برجسته که در واقع می تواند تندتر به نظر برسد. حتی می‌توانید سقف خود را در همان سایه رنگ کنید تا اتاق را منسجم و دنج کنید. سپس تم را به دکور ادامه دهید – وقتی از رنگ در خود استفاده می کنید مبلمان و لوازم جانبی جلو می روند و همه کاره می شوند اما با سایه های محدود.

// خرید همه چیز رنگارنگ //

به من بگو:

آیا شما یک مرد “پاپ از رنگ” در خانه هستید یا فقط در کمد لباس خود هستید؟

آیا آماده‌اید بفهمید که زنان واقعاً می‌خواهند شما را ببینند که چه لباسی می‌پوشید؟ برای اطلاعات بیشتر از دیدگاه زنانه، اینجا ثبت نام کنید.