سبک اداری خلاقانه حرفه ای برای پسران

ارائه شده توسط Mizzen+Main

سبک راه اندازی ساحل شرقی به روش غرب کانادا

***

زمانی که دوستم مت فریسن را در اولین استارت آپ خود، یک ابزار جمع آوری خرید آنلاین، در جریان سفر به نیویورک قرار داد، با دوستم مت فریسن آشنا شدم. او از ونکوور پرواز کرده بود و ما قهوه را در جایی فراموش نشدنی در مرکز شهر منهتن برداشتیم. برند زیبای من در غرب میانه با نسخه کانادایی الاصل خود تقریباً همان DNA را به اشتراک می‌گذارد، و ما به سرعت به آن رسیدیم.

تیم فناوری مت توسعه داده بود فراتر از نیازهای SG در آن زمان، اما ما با هم در ارتباط بودیم که او کسب و کار خود را ساخت و من کار خود را ساختم.

پس از اینکه شرکت چند سال بعد خریداری شد، مت به نیویورک نقل مکان کرد و بلافاصله خود را به کار بعدی انداخت (برای کارآفرین خسته و در عین حال با انگیزه استراحتی نداشت!). مشخص شد که مورد بعدی Social Studies است که اخیراً به عنوان یکی از سریع‌ترین آژانس‌های تأثیرگذار در ایالات متحده معرفی شده است. AdWeek.

با این حرکت و کنسرت جدید، یک حس تازه ارتقا یافته از سبک شخصی به وجود آمد… آنقدر که من حتی وقتی دوباره به اینجا در شهر وصل شدیم، او را نشناختم (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد).

اداره یک آژانس در اوج نفوذ دیجیتال در شهر نیویورک به معنای رئیس بودن و حفظ اعتبار خیابانی با فهرستی فوق‌العاده شیک از مشتریان و شرکای برند است. برای مت، این به معنای کمد لباسی است که برای دویدن در خیابان آماده است و جلسات مشتری به طور منظم برنامه ریزی شده است. فکر کنید: سیلوئت های باریک با رنگ های تیره، لایه های زیاد و خالکوبی های زیاد (و زیاد).

برای برداشت مت در ادامه مطلب بخوانید سبک اداری خلاقانه حرفه ای:

سبک اداری خلاقانه حرفه ای، مات فریزن
عکس ها از: براک مک گاف از مرد متواضع

بیش از یک دهه است که در استارتاپ ها فعالیت کرده اید. آیا تا به حال کد لباس پوشیدن داشته اید؟

هرگز. من هرگز کد لباس نداشتم. قبل از اینکه کارآفرین باشم، مهندس نرم افزار بودم. بنابراین هیچ کد لباسی در آنجا وجود نداشت.

به عنوان یک بنیانگذار، چگونه در مورد ایجاد فرهنگ در شرکت خود در مقابل کمد لباس کار خود فکر می کنید؟

فوق العاده مهم است! نحوه نگاه و احساس شما – و رفتار – از بسیاری جهات فرهنگ را برای تیم شما تعیین می کند. این چیزی است که شما هستید، و من فکر می کنم به عنوان یک برند شخصی، لباس و سبک لحن را ایجاد می کند.

سبک اداری خلاقانه حرفه ای

شما بنیانگذاران همچنین شیک است، اما کمد لباس شما بسیار متفاوت است. آیا شما دو نفر در مورد آن صحبت کرده اید؟ آیا اصلا عمدی است؟

هر دوی ما سبک های بسیار منحصر به فردی از یکدیگر داریم. و من در واقع فکر می‌کنم که نشان‌دهنده این است که ما چه کسی هستیم. او کمی دکمه هایش را بیشتر کرده است. من احتمالا کمی بیشتر خیابان هستم. و واقعاً خوب کار می کند.

اما ما هرگز واقعاً در مورد آن صحبت نکردیم. ما چند لحظه داشته‌ایم که به نوعی خنده‌دار است، جایی که یک جلسه خواهیم داشت، و من حاضر می‌شوم و او می‌گوید: «فو، خوب. قرار بود بهت بگم امروز شلوار بپوش.» و من شلوار پوشیده بودم!

شما به طور کلی می دانید، بسته به اینکه کجا می روید، چه کاری باید انجام دهید و چگونه باید برای آن لباس بپوشید، اما من متوجه شدم. به خصوص در نیویورک، همه شرط بندی ها خاموش است.

وقتی به نیویورک نقل مکان کردید، سبک شما چگونه تغییر کرد؟

اوه، به شدت! مطمئناً انجام شد. نمی دانم این را به خاطر دارید یا نه، اما یکی از دفعاتی که همدیگر را دیدیم… آن کافی شاپ در خیابان باند؟ یاد آوردن؟ … تو مرا نشناختی.

اوه بله!

آیا آن را به خاطر دارید؟ بنابراین می‌توانم بگویم شهر نیویورک از نظر سبک تأثیر زیادی بر من داشته است.

اگر از یک شهر کوچک آمده اید – ونکوور شهر کوچکی نیست، مطمئناً یک شهر بین المللی است – اما سبک آن … متفاوت است!

شما به فرهنگ ساحل غربی فکر می کنید، درست است؟ بنابراین، سان فران و فرهنگ فناوری در آنجا، بسیار بیشتر از یک شهر مد محور مانند نیویورک، بر ونکوور تأثیر می گذارد.

اوه، و پالت رنگ من کاملاً متحول شد! من دیگه رنگ نمیپوشم پس این یک چیز بزرگ دیگر است.

چیزی که تغییر نکرده این است که من هنوز هم می خواهم خیلی معمولی باشم و احساس راحتی کنم. من شانس بیشتری می گیرم و بیشتر به لباس هایم می پردازم، اما باید در لباسی که می پوشم احساس خوبی داشته باشم.

سبک اداری خلاقانه حرفه ای

بزرگترین تفاوت چیست؟

احتمالا رنگ. اما سبک من قطعا تکامل یافته است زیاد. احتمالاً خیلی شیک تر است. بیشتر “خیابان”. من نمی دانم چگونه آن را تعریف کنم. خیلی تغییر کرده مطمئنا

به قول خودش
سبک اداری خلاقانه حرفه ای

سبک من در 3 کلمه یا کمتر

خیابان معمولی بوگی

اولین خاطره “مد” من

من مدل بچه بودم! پنج ساله در بازار محلی در نمایش های مد. چقدر مسخره است من به یاد دارم که علاقه زیادی به یکی از مدل ها داشتم. هنوز هم تا به امروز، می توانم لباسی را که او پوشیده بود به تصویر بکشم. داشتیم نمایش عروسی می‌دادیم. او امسی بود و این لباس پف دار بزرگ را به تن داشت.

سبک شخصی یک مرد مهم است زیرا…

نشان دهنده این است که او کیست. این تجسم بیرونی نحوه تفکر و عملکرد شماست.

سبک اداری خلاقانه حرفه ای مت را بخرید

سبک اداری خلاقانه حرفه ای

مت پوشیده…

***

> سبک واقعی مردان را بررسی کنید اینجا