روش های پوشیدن تی شرت سفید: ایده های لباس غیر رسمی برای مردان

نوشته گابی مایرز | آخرین به روز رسانی: 21 ژوئن 2020 | 3 دقیقه خواندن

یک تی شرت سفید از روند مد فراتر می رود. این می تواند به عنوان پایه ای برای لباس شما عمل کند، و به همین راحتی، یک قطعه بیانیه است. این ایده که یک کمد لباس می تواند بدون یک سه راهی سفید وجود داشته باشد تقریباً از یک تک شاخ واقعی گریزان است.

تی شرت سفید جیمز پرس

راه های زیادی برای پوشیدن تی شرت سفید وجود دارد. می‌توانید یکی را با لباس‌های چینی مانند کیت هرینگتون یا رایان رینولدز بپوشید.

ایده های لباس تی شرت سفید
از طریق Pinterest، Lookastic

می توانید تی شرت سفید خود را با شلوارهای تیره تر بپوشید. شانسی که رپ برای دویدن دارد، که می‌دانید تیم اس‌جی دوست دارد، یا حتی یک شلوار تیره مانند جیک جیلنهال.

تی شرت سفید با شلوار تیره
از طریق Esquire، E! اخبار

و البته، می توانید یک تی شرت سفید با شلوار جین ساده مانند دیوید بکهام و دونالد گلاور بپوشید.

تی شرت سفید معمولی برای پسران
از طریق دیلی میل، پینترست

در زیر پنج روش شیک برای پوشیدن تی شرت سفید:

دوشنبه

سه راهی سفید، عرضه کت و شلوار، شینولا، باس، بیل جک

SG می گوید: تی خود را با کت و شلوارهایی در سایه های بیابانی بپوشانید تا ظاهری آرام و برجسته داشته باشید.

طفره‌رو می‌گوید: «من مکان‌های مهمی برای بودن دارم.» شلوار سفید می گوید: “اما من دیر خواهم آمد و دلیل آن مرموز خواهد بود.”

سهشنبه

آماده، دانشجو، chinos، پاپاور، سه راهی سفید

SG می گوید: آن چینی ها را بپیچید، جوراب ها را رها کنید، و برهنه آن ها مچ پا.

بچه ها قبلاً در مورد عشقم به شلوار کوتاه یا بنددار صحبت کرده ام. آیا این تابستانی است که بالاخره (بالاخره!) شروع به گوش دادن کردید؟!

چهار شنبه

پل اسمیت، ون، collab، ری بن، سه راهی سفید، تی شرت سفید

SG می گوید: هیچ بوم بزرگتری برای تکه های استیشن به اندازه شلوار جین تیره و یک تی شرت سفید وجود ندارد (و افراد حاضر در FashionBeans موافقند!).

در حالی که کت قرمز آتش نشانی ممکن است صدای بلندی داشته باشد، اما واقعاً یک راه آسان برای قرار دادن علامت تعجب بر روی لباس است. و می دانید چه کسی علامت تعجب را دوست دارد؟ زنان.

فقط گفتن

پنج شنبه

پاستل، چرم،

SG می گوید: پاستیل ها را با چرم تیره ست کنید تا لباس پیک نیک عالی داشته باشید.

اوه، و صورتی هزاره هنوز در مورد استایل بسیار مورد توجه است. اگر در حال حاضر در واگن نبوده اید، وقت آن است که سوار کشتی شوید.

جمعه

کامو

SG می گوید: دکمه های پیراهن را به عنوان جایگزینی برای ژاکت سبک استاندارد خود باز نگه دارید.

// خرید تیشرت های سفید #SGapproved //تی شرت سفید جیمز پرس

$$$ – جیمز پرس، 75 دلار

اسجی می گوید: بله، گران است، اما وقتی روی این سه راهی محکم می‌چرخید، برچسب قیمت را می‌فهمید، و حتی بیشتر از آن وقتی آن را می‌شویید (و می‌شویید، و می‌شویید) و تناسب آن ثابت می‌ماند.

تی شرت سفید باک میسون

$$ – باک میسون، 32 دلار

SG می گوید: سه راهی سجاف خمیده از باک میسون یک زیبایی واقعی است. ساخته شده از پنبه ضخیم، پارچه‌ای با بافت سبک که بر روی دستگاه‌های بافندگی کم تنش ساخته شده است، دهانه گردن فضایی را برای تنفس باز می‌کند، در حالی که دم پیراهن گرد، ظاهری متناسب به وسایل ضروری روزمره می‌دهد.

تی شرت jcrew سفید

$ – J.Crew، $29

SG می گوید: تی شرت نخی J.Crew یک مدل کلاسیک است. قیمت در طول سال ها بالا و پایین رفته است، اما نتیجه نهایی؟ پرداخت کمتر از سی دلار برای یک تی شرت که برای مدت طولانی در اختیار خواهید داشت، بسیار عالی است.

***

خدمات خرید مجازی

برای ارتقای سبک خود کمک می خواهید؟ اجازه دهید Team SG یک برنامه خرید شخصی با در نظر گرفتن نیازها و بودجه کمد لباس شما تنظیم کند. بیشتر بدانید >>