روتین مراقبت از مو و پوست مردانه این ویرایشگر نظافت، شدید است

هدف ما در اینجا در Style Girlfriend این است که به پسرها کمک کنیم که به نظر، احساس کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. پس شما کتابی با عنوان می شناسید مراقبت از خود برای مردان: چگونه خوب به نظر برسید و احساس عالی داشته باشید قرار است توجه ما را جلب کند

امروز منتشر شد و توسط Garrett Munce، سردبیر نظافت آن نوشته شد درخواست کنید و سلامت مردان، و یک FoSG گواهی شده (دوست دختر دوست سبک، obvs).

روال آراستگی مردانه متخصص

از انجام روتین مراقبت از پوست گرفته تا ایجاد یک تمرین مدیتیشن، این توصیه نکات عملی را در مورد چگونگی ارتقای بازی مراقبت از خود ارائه می دهد.

ما از این متخصص روتین تخصصی مراقبت از مو و پوست مردانه را جویا شدیم و هو پسر، آیا او تحویل داد.

این روال مراقبت از پوست و مو مردانه را از یک متخصص بررسی کنید:

محصولات مراقبت از پوست مردانه

1. ایجاد یک روال روزانه مراقبت از پوست

روتین مراقبت از پوست مردان متخصص

بخش بزرگی از کار من آزمایش محصولات آرایشی جدید است (در واقع، آپارتمان من شبیه یک انبار اولتا است)، بنابراین رژیم شخصی من همیشه با کشف چیزهای جدید در حال تغییر است.

اما حتی در این زمینه، من همیشه چند چیز را در اختیار دارم: یک پاک کننده ملایم برای صبح و شب، تونر لایه بردار معتبر Biologique Recherche P50V 1970، یک سرم اسید هیالورونیک، یک کرم دور چشم و یک مرطوب کننده سبک.

روتین مراقبت از پوست مردان متخصص

بخشی از ماندن در خانه که پیش‌بینی نمی‌کردم این بود که تقریباً بلافاصله شروع به ترکیدن کردم. پوستم خیلی ناز شده tbh، بنابراین من اغلب دچار ناراحتی نمی شوم، اما تغییر شدید روتین همراه با استرس پوست من را دیوانه کرد.

برای کمک به کنترل جوش‌ها، روال خود را به اصول اولیه بازگرداندم تا به جای ادامه بمباران با مواد فعال، فرصتی برای تنظیم مجدد و متعادل کردن مجدد آن بدهم.

من همچنین چند تکه جوش را از بین بردم، که به مکیدن ضایعات از عمق منافذ داخلی کمک می کند، و 24 ساعت شبانه روز آنها را تا زمانی که لکه ها از بین بروند، استفاده کرده ام (یک مزیت برای عدم نیاز به رودررو شدن با کسی غیر از شوهرم).

محصولات کلیدی

2. ABM: همیشه نقاب بزنید

مردی با ماسک صورت

یک فصل کامل در کتاب من در مورد ماسک های صورت وجود دارد زیرا من واقعاً به آنها اعتقاد دارم.

اگر روال مراقبت از پوست شما مانند یک اسموتی است، ماسک یک تقویت کننده یا تزریق علف گندم است. آنها برای استفاده چند بار در هفته برای هدف قرار دادن مسائل خاصی مانند خشکی پوست، قرمزی یا مسدود شدن منافذ عالی هستند.

من معمولاً از ماسک های زیادی استفاده می کنم – گاهی اوقات به اندازه هر شب – زیرا آنها نه تنها برای پوست من عالی هستند بلکه به من کمک می کنند تا آرام شوم.

من معمولاً آنها را شب هنگام تماشای تلویزیون انجام می دهم، اما از آنجایی که هر روز تمام روز را در خانه می مانم، شروع به استفاده از آنها در طول روز کردم.

گاهی اوقات اگر احساس می‌کنم پف کرده‌اند، لکه‌های زیر چشم را صبح می‌زنم یا اگر پوستم کدر به نظر می‌رسد از ماسک روشن‌کننده استفاده می‌کنم. اگر در طول روز کمی احساس ناراحتی کنم، یک ماسک ورقه‌ای آبرسان می‌زنم تا خودم را سرحال کنم. تعجب خواهید کرد که چقدر احساس بهتری به من می دهد.

محصولات کلیدی

3. مراقبت از پوست پیشرفته: صورت

مردی با ماسک led

من یک سریال هفتگی در اینستاگرامم به نام #FacialFriday انجام می‌دهم که به این معنی است که معمولاً هفته‌ای یک‌بار آرایش صورت می‌گیرم (می‌دانم، دیوانه‌کننده است).

به طور معمول شما فقط باید 3-4 بار در سال یا حداکثر یک بار در ماه صورت خود را انجام دهید، اما من در مورد آنها کمی دیوانه هستم. من آنها را دوست دارم! من متوجه شدم که آنها تأثیر بسیار زیادی روی پوست من می گذارند (مانند جلوگیری از جوش های فوق الذکر).

از آنجایی که در حال حاضر به صورت حرفه‌ای دسترسی ندارم، از تمام ابزارهای مراقبت از پوستم استفاده می‌کنم که معمولاً احساس نمی‌کنم برای آن‌ها وقت داشته باشم.

یکی از موارد مورد علاقه من ماسک LED من است که از قدرت نور قرمز و آبی برای آرام کردن تحریک و التهاب پوست من استفاده می کند و همچنین می تواند به کشتن باکتری های مولد آکنه کمک کند.

و بله، در واقع کار می کند.

من هر شب خیلی بیشتر از نیازم از آن استفاده می کنم، اما نمی توانم آن را متوقف کنم. گاهی اوقات ابزارهای دیگری مانند NuFace را که یک دستگاه میکروجریان خانگی است که به سفت شدن ماهیچه های صورت و بلند کردن پوست کمک می کند، حذف می کنم. این شبیه به برخی از دستگاه هایی است که زیبایی شناسان حرفه ای از آن استفاده می کنند.

محصولات کلیدی

4. روتین مراقبت از مو برای موهای مجعد

روتین متخصص مراقبت از مو و پوست مردانه

من قبلاً موهایم را خیلی کوتاه نگه می داشتم زیرا از مجعد بودن آنها متنفر بودم، اما چند سال پیش تصمیم گرفتم که بافت طبیعی خود را در آغوش بگیرم (از دویدن خسته شده بودم).

تقریباً به محض این که این کار را انجام دادم، شروع به تعارف بیشتر از موهایم کردم، اما همچنین متوجه شدم که باید همه چیزهایی را که فکر می کردم در مورد مراقبت از آن می دانستم دوباره کاملاً یاد بگیرم.

موهای مجعد نیاز به درمان متفاوتی با موهای صاف دارند زیرا می توانند خیلی سریع خشک شوند و فوق العاده وز به نظر برسند.

من قبل از شستن موهایم از یک اسکراب یا سرم پوست سر استفاده می کنم تا به خلاص شدن از شر انباشته شدن سر و ارتقای سلامت پوست سر (که به معنای موهای سالم تر است) کمک کند.

من هفته ای دو بار موهایم را می شوم (اگر احساس می کنم کثیف شده است، سه بار) و از یک شوینده کمکی استفاده می کنم، نوعی نرم کننده پاک کننده که کف نمی کند و از فرها محافظت می کند.

حدود یک بار در هفته، من همچنین از ماسک مو با حالت دهنده عمیق استفاده می کنم تا رطوبت بیشتری به آن ببخشد.

روزهایی که موهایم را نمی شوم فقط زیر دوش آب می کشم.

سپس وقتی مرطوب است از اسپری حجم دهنده استفاده می کنم و یک کرم فر می زنم تا کمی موها را محکم کند و همچنین موهایم را آبرسانی کند.

بیشتر روزها از دیفیوزر برای خشک کردن آن تا نیمه استفاده می کنم، سپس می گذارم در هوا خشک شود. سعی می‌کنم در هوا کاملا خشک شود و هفته‌ای یک بار هیچ محصول آرایشی قرار ندهم تا استراحت کند.

محصولات کلیدی

نماد خواندن

نکات متخصص بیشتر در مورد مراقبت از پوست و مو مردان را بررسی کنید