ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 – سبدجت

همچنین استفاده از آن نیاز به مجوز دارد و بدون مجوز امکان ارایه آن نیست. ردیاب آهنربایی G902 به مدل ردیاب هایی گفته می شود که با داشتن آهنربا امکان چسبیدن به سطوح فلزی به طور مشخص زیر خودرو را فراهم می آورد ،از ردیاب آهنربایی می توان در همه ی مکان های که سطح فلزی دارد استفاده نمود.

به راحتی با استفاده از نرم افزار موبایل ، میتوان موقعیت آنها را بر روی نقشه ، مشاهده نمود . با توجه به امکانات و قابلیتهایی که جی پی اسها دارند، قیمت آنها کاملا منطقی و به صرفه است. یکی از دغدغه های مهمی که دارندگان اشیاء قیمتی یا چمدان ها در مسافرت های داخلی و خارجی دارند بحث دزدیده شدن یا گم شدن آنها می باشد از طرفی برای یک سری افراد مهم است که مرتب از مکان آنها اطلاع داشته باشند یا بدانند در مسیر رسیدن به مقصد درکجا و چه مرحله ای است، شما می توانید با گذاشتن این ردیاب درون چمدان یا دیگر اشیای قیمتی با قراردان یک سیمکارت مانند ایرانسل یا همراه اول در هر کشوری، از مکان دقیق چمدان یا دیگر اشیاء قیمتی خود لحظه به لحظه اطلاع داشته باشید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید.

دقت ردیابی 5 متری این ردیاب، به نسبت دقت بسیار بالایی است و این اطمینان را می دهد که به سرعت می توانید انتظار پیدا شدن کالا یا فرد مورد نظر را داشته باشید. ردیاب مگنتی (آهنربایی) st-905 به علت وجود باتری های قوی قدرتی بسیار بالا دارد. این دستگاه هم مانند دیگر انواع ردیاب خودرو قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را از طریق ورود به سامانه یا نرم افزار دارد. جی پی اس خودرو GR800 با داشتن باتری 7800 میلیآمپر، محصول کشور آلمان، توانایی عملکرد 15 روزه دارد و در حالت آفلاین به مدت 35 روز میتواند مورداستفاده باشد.

کارایی ردیاب مگنتی (آهنربایی) سینوترک مدل ST-905 به این صورت است که در ۲ حالت آنلاین و آفلاین کار می کند. ردیاب آهنربایی ردیاب نظامی میکروفن G907 به اندازه کافی کوچک است که در هر جای خودرو یا هر وسیله ای دیگر جاسازی و نصب ردیاب آهنربایی خودرو براحتی پنهان شود. ردیابها برای هر شخص، سازمان، ارگان و شرکتی کاربرد دارند.