رای دهنده بودن: بیایید رای را #متواضع کنیم

حقیر بودن رای، رای دهنده بودن
رای دهنده بودن برای شما خوب به نظر می رسد

آیا ما در یک دنیای کامل زندگی می کردیم که (شوکه کننده! اسپویلر! پیچ – پیچیدن!) نه، همه رای می دادند. شما هجده ساله می شوید و پوف شما رای دهنده هستید. در دنیای کامل، ما قطعا، کاملا مطمئنا در آنجا زندگی نکنید، دولت با برداشتن گام هایی رای دهنده بودن را بسیار آسان می کند مانند مانند اعلام روز انتخابات به عنوان یک تعطیلات ملی، اجرای ثبت نام خودکار رأی دهندگان در زمانی که هجده ساله می شوید، و تصویب روز ثبت نام در تمام پنجاه ایالت… ET CETERA ET CETERA.

در این دنیای عالی، همه ما اهمیت استفاده از حق رای خود را درک می‌کنیم و خود را با استفاده از اخبار و اطلاعات منابع مختلف آموزش می‌دهیم تا نظرات خود را در مورد کارمندان عمومی و اقدامات آنها آگاه کنیم. سپس به پای صندوق های رای می رفتیم، متفکرانه رای خود را به صندوق می انداختیم و به روز خود ادامه می دادیم.

در جهان ما در حقیقت با این حال، رای دهنده بودن همیشه آسان نیست. و رای دادن عادی نیست، به خصوص برای افراد جوان تر از “آیا باید داروهای کلسترول مصرف کنم؟” ساله (اگرچه این در حال تغییر است!).

و به همین دلیل است که فقط برای امروز، موضع خود را در مورد سلفی #تفرعن برعکس می کنم.

من قبلاً در مورد رابطه عشق و نفرت خود با اینستاگرام صحبت کرده‌ام، اینکه چگونه به عکس‌هایی که هنرمندانه کارگردانی شده‌اند از شما که فقط در بهترین لحظات زندگی‌تان زندگی می‌کنید، پاداش می‌دهد. من فکر می‌کنم اگر به‌کلی از پلتفرم خارج شویم، وضعیت خیلی بهتری خواهیم داشت، یا «تا زمانی که این اتفاق بیفتد، حداقل با دیدگاهی که از خودمان به جهان ارائه می‌کنیم، معتبرتر باشیم.»

اما امروز آن روز نیست. امروز شما باید رای را #تواضع کنید. بهترین لباس خود را بپوشید، از پوماد خوب روی موهایتان استفاده کنید و این کار را با سشوار همسرتان انجام دهید که باعث می شود موهایتان بلند شود. فقط تا.

امروز رای دهنده باشید. و از اینکه در مورد آن #تواضع کنید نترسید.

با باهوش ترین دوست خود در رسانه های اجتماعی رأی دهید. کسی که این سوال را می فهمد “آیا عکس من را می گیری؟” در واقع به این معنی است که “آیا از من چندین عکس در زوایای مختلف می گیرید، من را به بهترین نورم می کشانید و ژست هایم را هدایت می کنید تا از زوایای عالی اطمینان حاصل کنید که از آن طریق “به اشتراک گذاری” با جهان را داشته باشم؟” دوستی که عکس می‌گیرد درست زمانی که خورشید از برچسب «من رأی دادم» شما می‌درخشد، ترکید.

زیرا امروز روزی است که باید رای خود را #حقیر کنید.

پس امروز بیرون بروید و رای دهید. به کاندیداهایی رای دهید که خوب، شایسته، صادق و سخت کوش هستند (در مقابل کسانی که پست، زن ستیز، حریص و تنبل هستند).

اگر از محل رای گیری خود مطمئن نیستید، به اینجا سر بزنید.

اگر امیدوارید بتوانید در همان روز ثبت نام کنید، اگر در یکی از این هجده ایالت زندگی می کنید خوش شانس هستید.

و اگر می‌خواهید رای را #فخرفروش کنید، @styleGF را تگ کنید تا ببینیم! تیلور سوئیفت این کار را انجام داد و رای گیری زودهنگام در تنسی در میان جوانان 18 تا 25 ساله حدود 7 باجیلیون درصد (تقریبا) افزایش یافت. نمی توان گفت SG کاملاً تأثیرگذار است، اما اگر ما حتی کمی الهام گرفته از وظایف مدنی را به اشتراک گذاری درونی تشویق کنیم، همه ما طرفدار آن هستیم.

آیا می خواهید SG بیشتری در صندوق رای خود داشته باشید؟

سرد! من در مورد انتخابات اینجا نوشتم و در مورد اینکه چگونه مردان بهتر می توانند از صداهایی که اغلب توسط دولت ما خفه می شوند حمایت کنند (سرفه*زنان*من در مورد زنان صحبت می کنم) اینجا.

// خرید رای دهندگان #فخره خواری //