رای در SG Madness 2019: Fashion-Forward Celebrities Bracket

بچه ها اینجا رفتیم وقت آن است که بهترین لباس سال 2019 خود را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که ما امسال همه چیز را تغییر می دهیم: برای اینکه همه چیز را سیب به سیب نگه داریم (بر خلاف بیبر به بتو)، این اولین گرما را با بیشترین ها گروه بندی کرده ایم. سلبریتی های مد پیشرو سال آیا مدل کتانی حسن منهاج را به جونا هیل ترجیح می دهید؟ کراوات مشکی فارل با ژاکارد دن لوی؟ با رای دادن به زیر صدای خود را به گوش دیگران برسانید.

در زیر، سلبریتی های مورد علاقه خود را برای رویارویی در دور بعدی SG Madness 2019 انتخاب کنید:

SG madness 2019 براکت افراد مشهور مد

سم راکول در مقابل تراویس اسکات

سام راکول در مقابل تراویس اسکات جنون
عکس ها: GQ، E! برخط

حتی اگر هرگز فیلم هایی را که سام راکول در آن حضور دارد ندیده باشم (متاسفم سه بیلبورد و معاون…ممکن است دفعه بعد که در یک هواپیمای طولانی مدت باشم؟)، همیشه به تورهای مطبوعاتی توجه می کنم. زیرا او به ناچار با لباس‌های جالبی مانند پیراهن بولینگ گوچی که در سال 2018 در جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز در بالا پوشیده بود، در مدار مصاحبه می‌رقصید.

در حالی که تراویس اسکات خواننده رپ احتمالاً بیشتر به خاطر رابطه اش با میلیاردر خودساخته کایلی جنر شناخته می شود، روی سبک ترکیبی او نخوابید. او از ترکیب ژانرها و اظهار نظر با لباس هایش نمی ترسد. در واقع دور از حالت Sicko.

[socialpoll id=”2542823″]

استرلینگ شپرد در برابر برادران جوناس

1 شپرد استرلینگ در مقابل برادران جوناس sg madness 2019
عکس ها: دیلی میل، TMZ

یافتن عکسی از استرلینگ شپرد، گیرنده بزرگ جاینتز، بدون همسرش، سوپرمدل شانل ایمان، بسیار سخت بود، اما ما باید تلاش می‌کردیم، زیرا صادقانه بگویم که این برای سایر شرکت‌کنندگان منصفانه نخواهد بود. با این حال، شپرد به طور مداوم بازی A خود را به رویدادهای فانتزی و پارکینگ‌ها در همه جا می‌آورد (به طور جدی، من آن پیراهن Slayer را خیلی بد می‌خواهم)، و او را در میان پرطرفدارترین سلبریتی‌های مد امسال قرار داد.

از سوی دیگر، برادران جوناس با یک تک آهنگ جدید و سبکی جدید و منحرف که نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم، دوباره ظهور کرده اند. درست به نظر می رسید که آنها را به عنوان یک سه نفر برای SG Madness امسال گروه بندی کنیم، به خصوص با آن جلد آرت “Sucker”، که می دانید آنها باید کوین را متقاعد می کردند، بنابراین واقعاً به نظر می رسد یک تلاش گروهی در سال 2019 باشد.

[socialpoll id=”2542824″]

حسن منهاج v. جونا هیل

حسن منهاج و جونا هیل sg madness 2019
عکس ها: اینستاگرام/حسن منهاج، جی کیو

راستش این یکی سخت خواهد بود. کمی شبیه آن صحنه است شیطان پرادا می پوشد جایی که دستیار دو کمربند آبی را در دست می گیرد و اتاق از تصمیم گیری ناراحت می شود زیرا “آنها بسیار متفاوت هستند.”

در حالی که ما استدلال می‌کنیم که جونا هیل در این رویارویی مشهورتر مد است، اما بستگی به این دارد که چقدر از الهام‌بخش افراد مشهور خود به دنبال آن هستید. چون گاهی تا آنجا پیش می رود که گیج کننده می شود.

قانون میهن پرستیاز سوی دیگر، حسن منهاج ممکن است قابل پیش بینی تر باشد، اما سبک او نیز احتمالا پوشیدنی تر است.

[socialpoll id=”2542825″]

تیموتی شالامه ج. جاستین بیبر

تیموتی چالامت در مقابل جاستین بیبر sg madness 2019
عکس ها: PageSix، Zig.com

مثل اینکه قرار نبود از لباس مهار استفاده کنیم؟ Chalamet یک سال بد و بد را پشت سر گذاشت، و دو اجرای عالی را به نمایش گذاشت که توجه انتقادی مشابه به آن نداشت (به طور جدی، نگاه کنید به پسر زیبا اما نه در هواپیما چون گریه خواهید کرد). خوب است که او هنوز به برنامه‌های جوایز دعوت می‌شود، زیرا در این صورت می‌توانست با لباس‌های دلخراش‌تر ظاهر شود، اما شاید لباس‌های جذاب‌تری مانند بند لویی ویتون پولک‌دار که در مراسم گلدن گلوب به تن کرده بود، ظاهر شود. ، در بالا؟

جاستین بیبر سال بهتری را پشت سر گذاشت (شاید؟ به نظر می رسید که او هم در جمع خیلی گریه می کند). بیبر همچنین ازدواج کرد (تبریک!) و نتوانست از حرکت از SUV خود به هتل خود جلوگیری کند، و دوباره برگشت، با ظاهری عجیب و غریب مانند پرواز جهنمی. او به رهبری جنبشی کمک کرد که ابداع شده است جنبش سبک «سخت»، و صادقانه بگویم، تیم ما نمی‌داند که همه می‌توانند آن را انجام دهند، اما همه ما تقریباً موافقیم که Biebs قطعاً می‌تواند.

[socialpoll id=”2542826″]

پیت دیویدسون در مقابل بی تی اس

پیت دیویدسون vs bts sg madness 2019
عکس ها: NBC, Romper.com

این مسابقه باید جالب باشد، به خصوص اگر طرفداران شدید BTS* تورنمنت ما را پیدا کنند… اوه، ما با کی شوخی می کنیم؟ همه آنها شدید هستند.

گروه التقاطی کی پاپ به زودی به قلمرو پیت دیویدسون تجاوز خواهد کرد. آنها مهمان(های) موزیکال SNL در ماه آوریل خواهند بود. تا آن زمان، ما می دانیم که شما چه کسی را از این سبک مد ترجیح می دهید.

*همچنین بله، اینطور نیست همه از اعضای BTS با عرض پوزش، آنها در قاب تصویر جا نمی شوند! اگر آنها به دور بعدی بروند، ما آن را مشخص خواهیم کرد. وعده.

[socialpoll id=”2542828″]

چادویک بوزمن در برابر لیکیت استنفیلد

چادویک بوزمن در مقابل لیکیت استانفیلد sg madness 2019
عکس ها: Essence، PopSugar

بسیار خوب، بنابراین، هیچ کس در تیم ما واقعاً ظاهر اسکار چادویک بوزمن (بالا) امسال را «نداشته»، اما به نظر می‌رسید که او آشکارا می‌خواست بیان کند، و به همین دلیل است که آن را در اینجا درج می‌کنیم.

از سوی دیگر، لیکیت استنفیلد، به نظر می رسد که به طور طبیعی رخ می دهد، و راه رفتن. و به همین دلیل است که برو بیرون و ببخشید که مزاحم شدم این بازیگر اولین حضور خود در بازی SG Madness را امسال انجام داد. او یک تناسب طبیعی برای سلبریتی‌های پیشرو مد ما است، و مهم نیست که چقدر پیش می‌رود، ما مشتاقانه منتظریم ببینیم او در آینده چه می‌کند (و چه می‌پوشد).

[socialpoll id=”2542829″]

دن لوی علیه فارل

Dan Levy vs pharrell sg madness 2019
عکس ها: Lainey Gossip، GoFugYourself

ببین، آیا می‌توانستیم به شما بگوییم که دن لوی کی بود یا سال گذشته در این زمان چگونه لباس می‌پوشید؟ نه، البته نه، و این زیبایی SG Madness است. استعدادهای تازه همیشه خوش آمدید!

همه در تیم ما وسواس زیادی پیدا کردند نهر شیت در سی روز گذشته؟ و دیدن این که خالق، مجری برنامه و ستاره لوی جزئیات را درست خارج از دوربین نیز دریافت می کند، جالب است. او مدتی است که در کانادا یک سلبریتی بوده است، بنابراین منطقی است که او مانند یک دامپزشک روی فرش قرمز به نظر می رسد.

اما آیا او همتای فارل است؟ TBD…

[socialpoll id=”2542830″]

لبرون جیمز در مقابل راسل وستبروک

لبرون جیمز در مقابل راسل وستبروک sg madness 2019
عکس ها: SI.com، GQ

این زمانی است که برنامه مولد تصادفی که استفاده می کنیم به نظر می رسد که خدایان سبک با ما بازی می کنند. رویارویی لبرون و وستبروک به این زودی؟ منصفانه نیست!

هر دو بازیکن NBA می‌دانند که چگونه پیاده‌روی به سمت رختکن را به باند فرودگاه شخصی خود تبدیل کنند، و مرد، آیا آنها آماده برای باند زدن ظاهر می‌شوند.

در واقع، بستگی به سبک شخصی شما دارد که ترجیح می دهید. خب، کی خواهد بود؟

[socialpoll id=”2542831″]

***

قبل از شنبه، 23 مارس، در این هشت مسابقه اول رای دهید! و فراموش نکنید که در این هفته روی براکت های فانتزی، کلاسیک و متعهد وزن کنید.

***

برای ساخت کمد لباس SG Madness خود آماده هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس‌ها به شما این حس را می‌دهند که میلیون‌ها دلار برای اعتماد به نفس‌تان معجزه می‌کند، اما کمد پر از لباس‌هایی که دوست دارید و پوشیدن آن‌ها احساس خوبی دارید، می‌تواند شبیه به ساختن یک لباس باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن