رای در SG Madness 2019: براکت سبک کلاسیک

بچه ها اینجا رفتیم زمان آن فرا رسیده است که خوش‌پوش‌ترین مرد سال 2019 خود را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که امسال همه چیز را تغییر می‌دهیم. برای اینکه همه چیز را سیب به سیب نگه داریم (برخلاف بیبر تا بتو)، ما دومین هیت را با بهترین لباس پوشان و شیک ترین افراد مشهور سال گروه بندی کرده ایم. اینها مردانی هستند که با لباس تاکسیدو آنقدر راحت و با اعتماد به نفس به نظر می رسند که فکر می کنید در خانه همینطور راه می روند. چه کسی می داند؟ شاید انجام می دهند…

براکت کلاسیک جنون sg

تمام 64 شرکت کننده در زیر را بررسی کنید، سپس در هشت مسابقه بعدی رای دهید. و فراموش نکنید که قبل از پایان رای گیری در ساعت 5 بعدازظهر ET در روز شنبه، 23 مارس، روی افراد شیک در پرانتزهای “Fashion-Forward” و “Fancy” نیز بسنجید.

در زیر، به شیک ترین افراد مشهور مورد علاقه خود رای دهید تا در دور بعدی SG Madness 2019 با هم روبرو شوند:

جان چو در مقابل دریک

جان چو در مقابل دریک sgmadness

وقتی معلوم شد که دریک یک بچه مخفی دارد، کاملاً منطقی بود، زیرا واقعاً، رپر مدتی است که مانند پدر لباس می‌پوشد. آیا سبک کلاسیک و ساختارمند او برای بهترین بازیگر نقش اول مرد، جان چو، که همیشه در «کارپول اما سکسی» ظاهر می‌شود، کافی است؟ این چیزی است که شما باید تصمیم بگیرید.

[socialpoll id=”2542969″]

دواین وید در برابر بری جنکینز

دواین وید در مقابل بری جنکینز sgmadness

آیا می‌توانستیم عکسی از دواین وید بگیریم که در حالت «میلیونر خارج از وظیفه» با نوزادی در یک هواپیمای شخصی به تن داشت؟ مطمئناً، اما آیا شما هم احساس نمی‌کنید که این جوهره وید است، دقیقاً به بمباران عکس گابریل اتحادیه در پس‌زمینه؟

او ممکن است نامش را تشخیص دهد، اما نخوابید اگر خیابان بیل می توانست صحبت کند کارگردان بری جنکینز او همیشه به فرش قرمزهای اولین فیلم سینمایی می آید و این عکس از پشت صحنه سر صحنه نشان می دهد که او فقط به این دلیل که کار می کند رها نمی کند. در هر صورت، زمانی که افراد غیر مشهور هستند (سطلی که اکثر کارگردانان به) سبک عالی دارند. می دانید که آنها باید کمی بیشتر برای این کار تلاش کنند، زیرا آنها بودجه کمد لباس یا کمک خرید حرفه ای را ندارند، این بازیگران، ورزشکاران و نوازندگان دارند.

[socialpoll id=”2542970″]

کوین لاو در برابر بردلی کوپر

کوین لاو در مقابل دیوانگی برادلی کوپر

بوق بیپ، تیلور از تیم SG در اینجا وزن می‌کشد و انتخابش را تا پایان امسال ادامه می‌دهد:

بنابراین، باید اعتراف کنم که مانند تلاش سخت سال گذشته برای آرمی همر، کمپین من برای کوین تا حد زیادی مبتنی بر این واقعیت است که من او را بسیار جذاب می دانم. او همچنین واقعاً مشتاق حمایت از آگاهی از سلامت روان است، یوگا را دوست دارد، و یک سگ بامزه دارد. اوه، و او حتی به طراحی مجموعه ای با Banana Republic کمک کرد و به معنای واقعی کلمه بدنی شبیه مدلی دارد که روی برانکارد گذاشته شده است، بنابراین در همه چیز باورنکردنی به نظر می رسد. عادلانه نیست، اما ما اینجا هستیم.»

آیا شکست دادن بردلی کوپر کافی است، کسی که مطمئناً می توانستیم از عکس او با کت و شلوار یا تاکسیدو استفاده کنیم. ستاره ای متولد شده استاولین نمایش بی پایان و جایزه نشان می دهد دامان؟ البته. اما آیا این یکی از او در یک کت بافتنی است؟ درست به مچ پا ضربه می زند دونده‌ها، و کفش‌های کتانی شیک و بدون مزاحمت، احتمالاً نشان‌دهنده بهتری از استایل واقعی او هستند؟ ما حدس می زنیم بله.

[socialpoll id=”2542971″]

آدام درایور در مقابل نیک کرول

براکت کلاسیک آدام درایور در مقابل نیک کرول sgmadness 2019

سلاح مخفی آدام درایور؟ اون مو مواج است و کمی بلند است بدون اینکه پشمالو به نظر برسد… شاهکار کوچکی نیست.

وان آکورد، استایلیست و بنیانگذار خط تولید محصولات آرایش مردانه V76 توسط Vaughn، با این موضوع موافق است. “برش قطعا راز آدام برای به نظر رسیدن یکپارچه است. علاوه بر یک برش عالی، او از محصولی استفاده می کند که وزن را اضافه می کند اما در عین حال قابلیت تنفس را نیز افزایش می دهد. رشته ها کنترل می شوند اما حرکت و قابلیت لمس در آنها وجود دارد. او یک کرم حالت دهنده یا کرم آرایشی را برای مدیریت و حالت دادن به موهای بلندتر توصیه می کند. کرم حالت دهنده V76 یا کرم نظافت گزینه های عالی برای مدیریت و حالت دادن به موهای بلندتر هستند.

در مورد نیک کرول، مغزها (و صدا[s]) پشت دهان بزرگ اخیراً آن را در بخش سبک افزایش داده است.

نمایشگاه A، از تیلور: «من دیدم بریدگی کوچک کرول یک بار از هتل Bowery خارج شدم و در ابتدا اینطور بودم اوه، آن مرد واقعاً تیز لباس کیست؟ و بعد من اینطور بودم صبر کن قطعا همینطوره بریدگی کوچک کرولو سپس به مگان پیام دادم که به او بگویم که دیدم بریدگی کوچک کرول و او واقعاً خوش لباس بود. او یک پسر بامزه است که پوشیدن لباس‌های متفکرانه را واقعاً آسان می‌کند.»

او به پرونده اش رسیدگی می کند، آقایان.

[socialpoll id=”2542972″]

جان کرازینسکی در مقابل ترور نوح

جان کرازینسکی در مقابل ترور نوح sgmadness

بیشتر کارهایی که جان کرازینسکی در سال گذشته باید انجام می‌داد این بود که به امیلی بلانت پلاس یک بازی کرد. مری پاپینز تور مطبوعاتی اینجا در SG HQ، ما از آن عصبانی نیستیم. او نمونه دیگری از افراد مشهوری است که لزوماً با استایل خود زمینه جدیدی را ایجاد نمی کند، اما همیشه ظاهری مناسب نشان می دهد و از آنچه می پوشد لذت می برد.

ترور نوح همراه با مجریان دیگر برنامه اش، کت و شلواری به سر کار می پوشد، بنابراین دیدن او در لباس پوشیدن لزوماً تعجب آور نیست. اما هنگامی که او یک مایل بیشتر را پشت سر می گذارد، مانند لباس دو سینه ای که در اسکار پوشیده بود، می توانید سبک شخصی او را ببینید که در حال خزیدن است.

[socialpoll id=”2542973″]

جیمز کوردن v. ادریس البه

جیمز کوردن در مقابل ادریس البا sgmadness

این یکی … سخت خواهد بود، مسلما. ادریس البا به طور مداوم به حداقل SG Madness Elite Eight می رسد بدون اینکه هرگز برنده شود. آیا ممکن است امسال سال او باشد، یا جیمز کوردن – یک جوان کاملاً خوش لباس! – او را در دور اول سرد نگه می دارد؟

ما…خوب، خواهیم دید اما tbh ما به آن شک داریم

[socialpoll id=”2542974″]

پل راد در مقابل برایس هارپر

پل راد در مقابل برایس هارپر sgmadness

به اوا چن، مدیر مد در اینستاگرام اجازه می‌دهیم آنچه را که همه ما به آن فکر می‌کنیم، بیان کند:

در مورد برایس هارپر، یک دقیقه است که یک بازیکن MLB ما را در مورد سبک آنها هیجان زده کرده است… و نه، A.Rod به حساب نمی آید. او تا بعد از بازنشستگی روی نقطه ای لباس نمی پوشید!

مطمئناً، ما هم برای دیدن یک ستاره ورزشی دیگر از فیلادلفیا در SG Madness 2019 خوشحال می‌شویم، اما برای هارپر در اولین حضور در براکت آرزوی موفقیت داریم.

[socialpoll id=”2542975″]

اندی سمبرگ در مقابل کیت هرینگتون

اندی سامبرگ در مقابل کیت هرینگتون sgmadness

چه می توانیم در مورد سبک اندی سمبرگ و کیت هرینگتون بگوییم که با نام آنها در براکت “کلاسیک” پوشش داده نمی شود؟

آنها لزوماً هیچ حرکت مد پیشگامانه ای انجام نمی دهند (اگرچه کت سامبرگ به رنگ شامپاین چیزی نیست)، اما آنها همیشه ظاهری فوق العاده نشان می دهند. خوب و خوب کنار هم گذاشتن و لباس هایشان متناسب با بدنشان است.

همه ویژگی هایی که ارزش تلاش برای آنها را دارد، بچه ها!

[socialpoll id=”2542976″]

***

قبل از شنبه، 23 مارس، به این هشت مسابقه فوق رأی دهید! و فراموش نکنید که در این هفته روی براکت های Fashion-Forward، Fancy و Committed وزن کنید.

***

برای ساخت کمد لباس SG Madness خود آماده هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس‌ها به شما این حس را می‌دهند که میلیون‌ها دلار برای اعتماد به نفس‌تان معجزه می‌کند، اما کمد پر از لباس‌هایی که دوست دارید و پوشیدن آن‌ها احساس خوبی دارید، می‌تواند شبیه به ساختن یک لباس باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن