رای دادن در SG Madness 2019: Fanciest Celebrities Bracket

بچه ها اینجا رفتیم زمان آن فرا رسیده است که خوش‌پوش‌ترین مرد سال 2019 خود را انتخاب کنید. متوجه خواهید شد که امسال همه چیز را تغییر می‌دهیم. برای اینکه همه چیز را سیب به سیب نگه داریم (برخلاف بیبر تا بتو)، ما دومین هیت را با بهترین لباس پوشان و شیک ترین افراد مشهور سال گروه بندی کرده ایم. اینها مردانی هستند که با لباس تاکسیدو آنقدر راحت و با اعتماد به نفس به نظر می رسند که فکر می کنید در خانه همینطور راه می روند. چه کسی می داند؟ شاید انجام می دهند…

براکت فانتزی sgmadness 2019

تمام 64 شرکت کننده در زیر را بررسی کنید، سپس در هشت مسابقه بعدی رای دهید. و فراموش نکنید که قبل از پایان رای گیری در پرانتزهای کلاسیک، فانتزی و متعهد نیز وزن افراد شیک را در نظر بگیرید. 5 بعدازظهر ET در روز شنبه، 23 مارس.

در زیر، به شیک ترین افراد مشهور مورد علاقه خود رای دهید تا در دور بعدی SG Madness 2019 با هم روبرو شوند:

ماهرشالا علی مقابل راجر فدرر

ماهرشلا علی در مقابل راجر فدرر sgmadness براکت فانتزی، شیک ترین افراد مشهور
عکس ها: DailyMail، British GQ

ما نمی‌دانستیم که منتظر یک رنسانس «فانتزی» هستیم تا اینکه ماهرشالا علی از True Detective شروع به پوشیدن آن‌ها در فصل جوایز امسال کرد. او در لس‌آنجلس است، بنابراین می‌دانیم که او برای گرم نگه داشتن گوش‌هایش کلاهی بر سر نمی‌گذارد، و به ما اجازه می‌دهد تا با ساختار و بی‌احترامی کلاهی که کلاه بالایی با لباس رسمی نیست کنار بیاییم.

راجر فدرر تقریباً به همان تعداد که در اوپن فرانسه حضور داشته، SG Madness را ساخته است. او یکی از ورزشکاران OG است که نشان می دهد شما می توانید (و باید؟!) در خارج از زمین نیز به همان خوبی که در آن ظاهر می شوید خوب به نظر برسید. داشتنش ضرری نداره ووگآنا وینتور به عنوان بهترین دوست شخصی، یا…

[socialpoll id=”2542960″]

هنری گلدینگ در مقابل پی کی ساببان

براکت فانتزی هنری گلدینگ در مقابل pk subban sgmadness
عکس ها: Oscars.com، AceShowbiz

گاو مقدس، هنری گلدینگ سال شکستی داشت. برای فیلم، مطمئنا، اما همچنین در تثبیت خود به عنوان یک سبک ستاره.

بارها و بارها، مجری سابق برنامه سفر و مرد پیشرو جدید در فرش قرمز (و مصاحبه ها و فرودگاه) ظاهر شد و به نظر می رسید که برای “چه کسی بهتر می پوشد؟” رویارویی در هفتگی ما با کری گرانت این مرد به تازگی سبک قدیمی هالیوود را روی او نوشته است. او امسال به خاطر پیت کراوات سفید اسکار زد! و او شگفت انگیز به نظر می رسید!

با این حال، روی PK Subban نخوابید. مدافع نشویل پرداتورز می‌داند که وقتی لنت‌ها جدا می‌شوند، وقت آن است که لباس‌ها را بپوشاند. او برای کلاه‌های غیررسمی هم چیزی دارد، که موفق می‌شود آن‌ها را روی فرش قرمز (معروف به کت و شلوار) و همچنین با لباس‌های پوشیده‌تر بیاورد.

[socialpoll id=”2542962″]

A.Rod v. Jay Z

براکت فانتزی a.rod vs jay z sgmadness
عکس ها: GQ، PopSugar

در حدود یک سال گذشته، هر دو A.Rod و Jay Z در لباس‌های ورزشی آشنای خود (لباس‌های گرمکن در فرودگاه و روی صحنه) با کت و شلوارهای شیک و باکلاس معامله کردند. از لباس های خارج از وظیفه آنها مانند شوهر دوم ثروتمندی به نظر می رسند که در پلات های b حضور دارند زنان خانه دار واقعی OC، و منظور ما از آن به عنوان یک تعریف است.

برای برخی از پسرها، ممکن است به نظر برسد که افراد مهم آنها آنها را لباس می پوشانند. و آیا می توان استدلال کرد که جنیفر لوپز و بیانسه شایسته آن هستند مقداری اعتبار هر دوی این ستاره ها در این سال است؟ مطمئن. جی لو و ای راد هر بار که از خانه بیرون می‌رفتند، یک عاشقانه (و نامزدی جدید! مازل!) را به یک نمایش مد بین‌المللی تبدیل کردند.

تور آقای و خانم کارتر On The Run II و همه چیز عشق است این آلبوم به جی فرصت داد تا ماهیچه‌های سبک خود را با هر رنگی از رنگین‌کمان خم کند.

در نهایت هر دو A.Rod و Jay Z به نظر می رسد که آنها عاشق سبک های جدید فانتزی خود هستند، و ما نمی توانیم آنها را سرزنش کنیم. آنها شگفت انگیز به نظر می رسند، و صادقانه بگویم، این رای گیری سخت خواهد بود.

[socialpoll id=”2542963″]

رامی ملک در مقابل جان لجند

براکت فانتزی رامی ملک در مقابل جان لجند sgmadness
عکس ها: LaineyGossip، Esquire UK

نه Malek و نه Legend تازه وارد SG Madness نیستند. هم بازیگر و هم خواننده (و گاهی اوقات بازیگر) می دانند چگونه روی فرش قرمز کار کنند و حتی بهتر از آن، به نظر می رسد از انجام آن لذت می برند.

در حالی که برنده جدید اسکار بهترین بازیگر مرد ممکن است در انتخاب‌هایش کمی پیشروتر باشد، لجند در بخش ریسک‌پذیری نیز دست و پا نمی‌زند. در نهایت، ممکن است به سبک فانتزی که بیشتر می خواهید بدزدید، بر می گردد.

[socialpoll id=”2542964″]

رایان کوگلر علیه تان فرانسه

براکت فانتزی رایان کوگلر در مقابل فرانسه sgmadness برنزه
عکس ها: bck Online, instagram/TanFrance

ما نمی دانیم چگونه این اتفاق افتاد، اما در طول سال گذشته کاملاً به سبک کارگردان رایان کوگلر خوابیدیم. پلنگ سیاه تور مطبوعاتی به این دلیل بود که ما خیلی مشغول نگاه کردن به مایکل بی. جردن بودیم.

اما با پایان یافتن فصل جوایز فیلم، بیشتر از کارگردان و سبک فرش قرمز منحصربه‌فردش دیدن کردیم، و خوب، ما آن را دوست داریم. Black Panther ممکن بود بهترین فیلم را در اسکار از دست بدهد، اما ما مجبور شدیم به سبک کارگردانی آن در اینجا در SG Madness جایزه بدهیم.

چشم عجیب و غریباز سوی دیگر، تان فرانس، کارشناس مد مقیم، می‌تواند انتظار برای اوبر خود را – با یک لباس تاکسیدی کانادایی، کم‌تر کند! – به نظر می‌رسد که او به سمت اسکار لعنتی می‌رود. آرایشگر اهمیت لباس پوشیدن را درک می کند، حتی زمانی که شما لباس پوشیده اید. و برای این، او بیش از یک جایگاه در براکت “فانتزی” امسال به دست آورده است.

[socialpoll id=”2542965″]

کریس پاین در مقابل مایکل بی جردن

کریس پاین در مقابل مایکل بی.  براکت فانتزی jordan sgmadness
عکس ها: AP، Evening Standard

خیلی تنبل است که آن را بررسی کنم، اما مطمئناً این دو قبلاً با هم روبرو شده اند. و منطقی است، زیرا هر دوی آن‌ها به طور مداوم سبک A-game خود را به فرش‌های قرمز، تورهای مطبوعاتی جهانی و قهوه‌فروشی‌های پاپاراتزی می‌آورند.

و هر دو نمونه‌های عالی از مردانی هستند که با کت و شلوار یا تاکسیدو راحت به نظر می‌رسند. آیا آنها با استایلیست‌های باهوشی کار می‌کنند که می‌دانند چگونه با آن‌ها هماهنگ شوند؟ شاید. اما اهمیت وضعیت بدنی خوب، توجه به نظافت و اعتماد به نفس را در هنگام کشیدن یک بدن نادیده نگیرید. لک. این کل پکیج است که هم پاین و هم جردن را به دو انتخاب براکت «شیب‌ترین افراد مشهور» تبدیل می‌کند.

[socialpoll id=”2542966″]

جان مولانی علیه کریس ایوانز

براکت فانتزی جان مولانی در مقابل کریس ایوانز sgmadness
عکس ها: Vanity Fair، E! برخط

جان مولانی اولین کمدین نیست که پوشیدن کت و شلوار را “چیز” خود می سازد، اما ممکن است بهترین لباس پوشیدن این کار را انجام دهد. او به نوعی موفق می شود تا ظاهر شیک ترین حسابدار جهان را برای او به عنوان یک جو کار کند. و او هراسی ندارد که هر وقت مهم است شانس بیاورد، همانطور که در آن ژاکت شب ژاکارد گلدار پال زیلری که در مراسم اسکار در بالا پوشیده بود، مشهود است.

آیا او با رقابت سرسخت “خوش پوش ترین افراد مشهور” در “وقتی کت و شلوار کاپیتان آمریکا را نمی پوشم، در این ژاکت تاکسیدو مخمل آبی هستم” کریس ایوانز مخالف است؟ البته، اما این با شماست، نه ما.

[socialpoll id=”2542967″]

جو آلوین علیه وینستون دوک

جو الوین در مقابل وینستون دوک sgmadness براکت فانتزی
عکس ها: PopSugar، Zimbio

دو رقیب SG Madness برای اولین بار با هم روبرو می شوند! در یک گوشه، ما داریم مورد علاقهجو آلوین، که اتفاقاً دوست پسر تیلور سوئیفت نیز هست، اما ما مطمئن هستیم که این ربطی به دعوت او به اسکار امسال ندارد. در دیگری، پلنگ سیاه و آینده ماوینستون دوک.

بدیهی است که این افراد تیپ‌های بدنی بسیار متفاوتی دارند، اما چیزی که ما دوست داریم این است که هر دو با کت و شلوار فوق العاده در خانه به نظر می‌رسند. آلوین اجازه نمی دهد که شکل ظاهری شبیه یک لوبیای واقعی او را از گرفتن موقعیت های سبک در لباس رسمی خود باز دارد، و دوک نشان می دهد که بدن یک مدافع خط به همان اندازه برای لباس پوشیدن مناسب است.

مثبت بودن بدن، همه! حالا کی قراره باشه؟

[socialpoll id=”2542968″]

***

قبل از شنبه، 23 مارس، به این هشت مسابقه فوق رأی دهید! و فراموش نکنید که در این هفته روی براکت های Fashion-Forward، Classic و Committed وزن کنید.

***

برای ساخت کمد لباس SG Madness خود آماده هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس‌ها به شما این حس را می‌دهند که میلیون‌ها دلار برای اعتماد به نفس‌تان معجزه می‌کند، اما کمد پر از لباس‌هایی که دوست دارید و پوشیدن آن‌ها احساس خوبی دارید، می‌تواند شبیه به ساختن یک لباس باشد. اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن