رای خود را بدهید: SG Madness 2019 Elite Eight

برای دور چهارم آماده اید؟ وقت آن است که انتخاب کنید چه کسی یک قدم به انتخاب شیک ترین مرد سال 2019 نزدیک تر می شود. این Elite Eight است. یعنی ما دیگر در اطراف بازی نمی کنیم. این‌ها سخت‌ترین بازی‌هایی هستند که تاکنون دیده‌اید، و هشدار منصفانه: انتخاب کردن شما آسان نیست.

چه کسی به فینال چهار راه می یابد؟ این به شما بستگی دارد. در چهار مسابقه باقیمانده در زیر، هم در اینجا و هم در استوری های اینستاگرام SG قبل از پایان رای گیری در ساعت 5p EST، پنجشنبه 4 آوریل، رای دهید. بله، فردا است. پس هیچ وقت را برای سفت کردن و جست و جوی انتخاب های خود تلف نکنید!

در اینجا در SG Madness 2019 Elite Eight قرار داریم:

SG Madness 2019 نخبگان هشت

در زیر، به SG Madness 2019 Elite Eight رأی دهید:

براکت مد جلو

حسن منهاج v. دن لوی

هر دوی این افراد برای ما شگفت‌انگیز هستند که تا اینجای کار رسیده‌اند. نه به دلیل عدم اعتماد به سبک، اما آنها در راه رسیدن به Elite Eight نام های بسیار بزرگتری را پشت سر گذاشته اند. به خصوص دن لوی ما را مجذوب خود کرده است. مطمئناً، کل تیم ما وسواس دارد نهر شیت، اما این نیست (به هر حال نه به طور کامل). بازیگر/تهیه کننده/نمایشگر کانادایی ظاهری «کلاسیک با تغییر» دارد مانند کت کت و شلواری که با یک ژاکت دوچرخه سواری چرمی در برخی از نمایش های جوایز کانادا در بالا عوض شده است.

آیا برای سرنگونی سواری آسان حسن منهاج به الیت هشت کافی است؟ این به شما بستگی دارد.

[socialpoll id=”2545076″]

براکت فانتزی

ماهرشالا علی علیه مایکل بی جردن

ما به این فکر می کنیم که این یک رای دیگر خواهد بود “چشم هایمان را ببندیم و انتخاب کنیم”. ماهرشالا سال بزرگتری داشت (او برنده اسکار شد.. بله، برای کتاب سبز، اما هنوز هم)، اما MBJ اینجا بود که سوار آن بود پلنگ سیاه همچنان تمرین کنید و خوب به نظر برسید

ما به شما بچه ها گفتیم که این سخت خواهد بود!

[socialpoll id=”2545077″]

براکت کلاسیک

جان چو در مقابل. ادریس البه

اگر سفر جان چو SG Madness 2019 در اینجا به پایان می رسد، او شایسته افتخار است. او با مخالفان خود، از جمله دریک و کوین لاو، به گروه Elite Eight راه یافت.

آیا او می تواند البا را ناراحت کند؟ ما شرط بندی نمی کنیم…

[socialpoll id=”2545078″]

براکت متعهد

دونالد گلاور در مقابل جیسون موموآ

خدایا همیشه قرار بود به اینجا برسد، اینطور نیست؟ ممکن است براکت Committed را با کمدهای بسیار منحصر به فرد و جالب انباشته باشیم. گلاور مقابل موموآ؟! باید بشینیم چند نفس عمیق بکش.

این سخت خواهد بود.

[socialpoll id=”2545079″]

مطمئن شوید که در چهار مسابقه باقی مانده در بالا، هم در اینجا و هم در استوری های اینستاگرام SG قبل از ساعت 5p EST، پنجشنبه 4 آوریل، رای دهید. و به ما اطلاع دهید که فکر می کنید با چه کسانی در مسابقات قهرمانی دوشنبه در زیر در نظرات قرار می گیرند!

***

برای بازی سبک خود آماده اید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگ، اما خرید برای آن همه لباس؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری روی تعدادی لباس جدید برای کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***