راهنمای یک پسر – دوست دختر سبک

مادرم ادعا می کند که با پدرم به خاطر موهای بلند و خوش طعمش ازدواج کرده است (این او است که گروه را در تیم پیست کالج خود رهبری می کند!).

چگونه موهای خود را در مردان رشد دهید

برادرم به اندازه کافی خوش شانس بود که همان سر مو را به ارث برد، و من دائماً از او التماس می کنم که آن را مانند موهای پدرمان دراز کند.

در سطح اولیه و ناخودآگاه، داشتن موی زیاد نشانه مواد ژنتیکی خوب است، زیرا شما می‌توانید در یک زمستان طولانی و سرد با یک دستشویی گرم جان سالم به در ببرید.

البته، همه این گزینه را ندارند که طولانی شوند. اگر موهای شما نازک یا کچل شده است، راهنمای SG برای اصلاح سر خود را بررسی کنید!

ضربات مختلف (تیغ تیغ) برای افراد مختلف!

چه زمانی موهای خود را بلند کنید

اگر می‌خواهید مدل موی خود را ارائه دهید، ممکن است یک «انجام» طولانی‌تر راهی باشد.

زیرا هیچ راهی بهتر از این که موهایتان را بلندتر کنید، برای نشان دادن این قفل های ضخیم و دلپذیر وجود ندارد.

زمان خوبی برای امتحان موهای بلند زمانی است که هنوز در مدرسه هستید.

این را در نظر بگیرید: شما واقعاً هیچ قانونی در مورد ظاهر خود ندارید. شما مجبور نیستید با قوانین والدین خود، کد لباس مدرسه یا شهر کوچک خود مطابقت داشته باشید موسیقی راک و رقص را ممنوع کرد فقط یک آرایشگر دارد که می داند چگونه یک مدل موی مردانه را کوتاه کند: کوتاه.

موهای بلند پسران در دانشگاه مانند یک مراسم طبیعی گذراندن به نظر می رسد.

پس از همه، دانشگاه است را زمان برای آزمایش شما در مکانی جدید هستید با افراد جدیدی که نمی دانند شما جدید با شما قبلی تفاوتی دارد.

در واقع، آیا شما حتی واقعا دارند هنوز در این مرحله یک “شما پیر” هستید؟

نکته این است: شما در حال جمع آوری تجربیات جدید زندگی با سرعتی دیوانه کننده هستید. شما احتمالاً نمی توانید بدانید که چه کسی هستید و چه کسی خواهید بود، و واقعاً نمی توانید این را بدانید تا زمانی که خود را در معرض هر گونه تنوع احتمالی خود قرار دهید.

به عنوان مثال، من برای سال اولی در سالن دانشجویی انجمن من (باب کوتاه) بودم.

سپس، تحصیل در خارج از کشور در آتن من (موهای بلوند) سال دوم.

“درگیر در فعالیت های پردیس من (موی Skrillex) سال اول.

دختر تحویل دهنده سوشی (AND INTERNAL برای SG!) من (بنگ!) سال ارشد.

این خیلی از من است.

پسرها باید به همان اندازه که زنان با ظاهرشان راه‌هایی برای ابراز تغییر خود دارند. بنابراین اگر فکر می کنید با موهای بلند چه شکلی خواهید بود یا چگونه موهای بلند را مدل دهید – روزهای دانشگاهی شما زمان مناسبی برای این آزمایش است.

روزهای مشترک خود را گذشته؟

همه چیز خوبه!

مدل موهای بلند در مردان می تواند در تمام سنین زیبا به نظر برسد!

اسکرین شات 09/09/2014 در ساعت 11.26.10 بعد از ظهر

به طور جدی، از دهه 60، موهای بلند چنین رنسانس مردانه ای نداشته است (ماهانه؟). به تمام سلبریتی‌هایی فکر کنید که خانم‌ها این روزها به‌طور کامل تحت فشار قرار می‌گیرند.

بعلاوه، اگر هنوز از آرایشگر خود فاصله اجتماعی دارید، رشد موهایتان به اندازه یک شرایط ممکن است یک انتخاب نباشد.

ممکن است آن را در آغوش بگیرید!

آنچه در این راهنما برای موهای بلند مردان پیدا خواهید کرد:

در زیر، نکاتی را برای رشد موهای بلند در مردان بررسی کنید:

چه مدت باید موهای خود را رشد دهید؟

چه مقدار کافیه که منتظر بمانم؟ چه مدت است هم طولانی؟ این قانون برای زنان و مردان تقریباً یکسان است: شما می‌خواهید از روی عمد موهایتان آنقدر بلند به نظر برسید… نه به این دلیل که نمی‌توانید یک جفت قیچی پیدا کنید.

هدف قرار دادن موهای بلند تا شانه برای پسرها احتمالاً شرط خوبی است.

دیگر، و آن را اراده از بن بست ها شروع به نگاه کردن کند.

اعتماد – من در بیشتر عمرم موهای بلند داشتم. هنگامی که از شانه های شما عبور کرد، احتمالاً آن را در دم اسبی (یا نان مردانه، که بحث برانگیز است اما من دوستش دارم) بالا می اندازید.

شخصاً، من همیشه این را به عنوان نشانه ای می دانم که زمان آن رسیده است. همچنین مهم است که بدانید موهای هر کس با سرعت متفاوتی رشد می کند، بنابراین یک سال رشد مو برای یک پسر ممکن است متفاوت از پسر دیگر باشد.

چگونه موهای بلند خود را حالت دهیم

قفل‌های آزاد خوب هستند، اما به حال خود رها کردن آن‌ها ممکن است عجیب شود.

در حالت ایده‌آل، شما در تمام مدت موهای خود را حالت می‌دهید، بنابراین امیدواریم که این یک مشکل نباشد. ولی! یه راهنمایی کوچیک:

با موهای بلند، می‌خواهید به سطحی از #من_از_خواب_از_این___________________ بدون اینکه به نظر برسید که در دهه 90 زنگ ساعت را به خواب زده اید، برسید. کرم آراسته برای نگه داشتن سبک و کمی درخشندگی عالی است. شامپو خشک را برای بافت، لیفت و تمیزی مصنوعی امتحان کنید.

یک نکته در مورد مدل مو برای مردان بلند قد: نکن موهای بلند قسمت وسط روی پسرها

شما اراده شبیه یک برادر هنسون که مدت هاست گم شده است، که فکر نمی کنم حال و هوای مورد نظر شما باشد.

درعوض، انگشتانتان را به طور معمولی بین موهایتان بکشید و اجازه دهید موهایتان به یک طرف بیفتد.

در مورد شستشو، 2 تا 3 بار در هفته بهینه است مگر اینکه هر روز در آن عرق کنید. شما باید هر بار که دوش می گیرید از نرم کننده استفاده کنید، و منظور من یک نرم کننده جداگانه است، نه 2 در 1.

متاسفم نه متاسفم! با موهای بیشتر مسئولیت بیشتری به همراه دارد!

برو با جریان

جیسون موموآ موی بلند
از طریق CNBC

در نهایت، چیزی که با موهای بلند پسرها به دنبال آن هستید این است جریان، آن خنکی قابل لمسی که مردانی با موهای بلند مرتب و مرتب منتشر می کنند.

جیسون موموآ آن را در پیک دریافت کرده است.

ببینید آیا می توانید انرژی آرام او را در حالی که موهایتان بلند می کنید هدایت کنید.

نحوه انتخاب مدل موی بلند

هرچقدر هم که ممکن است در انجام آن احساس حماقت کنید، یک عکس با خود به آرایشگاه یا آرایشگاه یک سلبریتی که مدل موی او را دوست دارید بیاورید.

اگر سعی می کنید مدل موی عالی برای موهای بلند را پیدا کنید، یک تصویر می تواند بسیار ساده تر از توصیف آن باشد.

مهمتر از آن، یک آرایشگر خوب می‌تواند به شما بگوید که با این مدل‌ها چگونه به نظر می‌رسید. اگر شما را متملق نمی کند، هر دوی شما می توانید بهترین روش را برای به دست آوردن مدل مویی که می خواهید در کنار هم پیدا کنید.

شکل صورت مهم است

jayz tuxedo diddy party

یک مدل مو مناسب همه نیست. شکل های مختلف صورت با سبک های مختلف بهترین کار را دارند. رایج ترین شکل های صورت و طول ها و مدل های مناسب برای آنها به شرح زیر است:

  • مربع. چهره ای که به اندازه عرضش دراز است. آرنولد شوارتزنگر را در نظر بگیرید. برای گرد کردن مربع در بالای سر، به ازای هر دو تا دو و نیم اینچ در بالا، نسبت یک اینچ در طرفین را دنبال کنید. به شاهین مصنوعی فکر کنید، نه تخت.
  • بیضی شکل. تبریک می گویم، با چهره متقارن خود، داشتن فک و پیشانی که تقریباً از نظر عرض برابر هستند، می توانید از اکثر مدل های مو دور شوید. یک پومپادور را امتحان کنید که مربعی شکل باشد و دو طرف آن را با قسمت بالایی هم تراز کند (مانند اندرو گارفیلد).
  • گرد. یک صورت گرد با ارتفاع بیشتر در قسمت تاج سر دراز کنید. بالا بودن شکل بلوکی به زیبایی صورت کودک کمک می کند. یک قسمت خارج از مرکز نیز گردی صورت شما را از بین می برد.

موهای صورت را در نظر بگیرید

کت و شلوار سبز کیانو ریوز و موهای صورت

موهای صورت باید مانند یک چاشنی استفاده شوند و مکمل – اما نه منحرف کننده – استایل شما باشند.

یکی از دوستانم کاملاً از مدل موی بیبز خوشش می آید، اما با ریش پرپشتی که بیشتر «استاد ادبیات تطبیقی ​​در یک کالج کوچک هنرهای لیبرال» است تا ستاره پاپ، ظاهرش را اصلاح می کند.

کیانو ریوز ریش خود را به خوبی نگه می دارد تا شبیه یک مرد کوهستانی به نظر نرسد.

و در نهایت…

نحوه عبور از مرحله ناخوشایند رشد

موی بلند جیک جیلنهال

اگر موهای شما در حال حاضر کوتاه است، قبل از اینکه موهایتان به اندازه دلخواهتان برسد، باید یک مرحله ناخوشایند اجتناب ناپذیر را تحمل کنید. حتی ممکن است در طول مسیر به چند مدل کوتاهی مو نیاز داشته باشید تا همه چیز را شکل دهید. در حالی که موهایتان را بلند می کنید، از یک کش مردانه نترسید تا موهایتان را از صورتتان دور نگه دارد. همه اینها بخشی از فرآیند است.

فقط یادت باشه درد زیباییه

آیکون های چت

مشاوره آرایش مردانه بیشتری می خواهید؟ تیم SG شما را با بهترین سشوارهای مردانه و روتین تخصصی مراقبت از پوست یک ویرایشگر آرایش مردانه تحت پوشش قرار می دهد.