راهنمای یک پسر برای همه چیز به جز حلقه

من حلقه را پوشانده ام (بازنگری: الماس، احتمالا، اما نه لزوما؛ قدیمی، شاید بله! و پینترست را برای لیست آرزوهایش بررسی کنید).

بیایید در مورد چگونگی خواستگاری از عشق زندگی خود صحبت کنیم.

موضوع اینجاست.

لازم نیست این شکلی باشد:

کنسرت-پیشنهاد ازدواج-پرورش-مردم-1

فقط باید احساس کنید آن را دوست دارم

منظورم این است که شما می‌توانید کاری را که زوج بالا انجام دادند انجام دهید: می‌توانید گروه مورد علاقه‌تان (در این مورد، Foster the People) را توییت کنید و از آن‌ها بخواهید که به شما اجازه دهند روی صحنه، درست قبل از پخش آهنگ مورد علاقه‌تان، خواستگاری کنید. آره. این یک نمونه از یک دوره بسیار خاص است. اما بیش از یک راه برای پیشنهاد وجود دارد – و ویروسی شدن شرط لازم نیست.

چه چیزی از پیشنهاد

در واقع، من از مردان در همه جا التماس می‌کنم که این نکته را قویاً در نظر بگیرند – نه به این شدت که آیا او بله می‌گوید یا نه، اما همانطور که لحظه را در نظر می‌گیرید، در مقابل انگیزه اضافه کردن رقص واقعی مقاومت کنید.

انجام ندهید:

  • یک فیلمبردار استخدام کنید
  • یک گروه راهپیمایی را درگیر کنید
  • از خود بپرسید: “Vimeo یا YouTube؟”
  • درگیر یک فلش موب شوید

یعنی باشه من 100 سالمه. اما من دوستانم را دیده ام که بیهوده عصبانی می شوند، زیرا آنها یا نمی توانستند، یا واقعاً نمی خواستند، پیشنهادی ارائه دهند که در شرف انتشار است. (می‌خواهم تأکید کنم که این از یک مکان خوب بود – آنها بهترین‌ها را برای دوست دخترشان می‌خواستند و به نوعی «بهترین» و «محبوب در فیس‌بوک» با هم ترکیب شدند.)

پس همانطور که به آنها گفتم به شما می گویم: فراموش کنید. دوست دختر شما اهمیتی نمی‌دهد، مگر اینکه مدیر شبکه‌های اجتماعی باشد، در این صورت، حتماً ادامه دهید و حقوق او را افزایش دهید.

اما برای 99.99 درصد دیگر شما، از تعاملات با مفهوم بالا دیگران نترسید و نگران لایک های فیسبوکی نباشید. من قول می دهم: آنها ازدواج واقعی را بهتر نمی کنند.

نحوه پیشنهاد دادن

من از خودم به یک نکته بزرگتر حمایت می کنم – در واقع، بزرگترین نقطه. نامزدی در مورد است او این تفکر واپسگرا نیست – این فقط عالی است. شما ممکن است آرزو داشته باشید که از طریق Jumbotron خواستگاری کنید – اما اگر او در فاصله 100 مایلی از نزدیکترین مرکز ورزشی خوشحال است، احتمالاً می خواهید آن را در نظر بگیرید. در اینجا یک معضل رایج نامزدی وجود دارد که با این ایده ساده قابل حل است.

  • آیا از پدرش صلوات بخواهم؟

در اینجا چند ایده درباره سوالات بعدی اشتباه وجود دارد:

  • آیا او یک پدر محافظه کار اجتماعی دارد؟
  • در غیر این صورت پدرش با من عصبانی می شد؟
  • آیا او هر کاری که می کنم از دست من عصبانی خواهد شد؟

این سوال درست است (به علاوه یک پیگیری): آیا او از من می خواهد؟ آیا او آن را جذاب و منطبق با ارزش‌هایش می‌داند تا ترسناک و پدرانه؟

مهم‌تر: آیا در واقع پدرش بهترین کسی است که می‌پرسد؟ شاید بهترین فرد مادرش یا برادرش یا پدربزرگ و مادربزرگی باشد که او را بزرگ کرده اند. دوست پسر بهترین دوستم قبل از خواستگاری از من و برادر بزرگترش پرسید، زیرا پدرش مردی است که در جوانی او را ترک کرد و اکنون که یک خانواده جدید دارد به سختی با خانواده “سابق” خود همراهی می کند. ما با انواع ایده ها در مورد پیشنهادها بزرگ می شویم، و برخی از آنها با واقعیت زندگی در سال 2014 همگام نشده اند.

زمان پیشنهاد

این حوزه مورد علاقه من برای بحث است، زیرا می بینم که دوستانم بیشتر از همه آنها را خراب می کنند. دوست من جی را که دوست دختر آن زمان خود را برای یک تعطیلات آخر هفته فوق العاده عاشقانه به پاریس برد.

او کاملا مطمئن بود که او می خواهد بپرسد – اما او آن را به تعویق انداخت تا اینکه فکر کرد نظرش را تغییر داده است. او به معنای واقعی کلمه از او پرسید در حالی که از رستوران برمی گشتند آخرین شب خود را در آنجا داشتند. همه چیز درست شد، اما اگر به برنامه‌اش عمل می‌کرد، شب اول از او می‌پرسید و آنها یک سفر شگفت‌انگیز عاشقانه به پاریس داشتند.

همانطور که اتفاق افتاد، هر دوی آنها بیشتر وقت را با حالت تهوع گذراندند – جی به این دلیل که نمی‌توانست کارش را جمع کند و GF (همسر اکنون، خدا را شکر) چون فکر می‌کرد او نظرش را تغییر داده است.

محل پیشنهاد

باز هم: لزومی ندارد که در یک نمایش Foster the People در مرکز صحنه باشد.

شاید خانه در آن سوی طیف خیلی دور باشد. اما نباید این رستوران فانتزی با استانداردهای موجود باشد – به خصوص رستورانی که در آن سابقه ای ندارید و فقط به این دلیل که احساس می کنید “بزرگ شده اید” انتخاب کرده اید.

فهرستی از پنج مکان که قبلاً در آن‌ها اوقات فوق‌العاده‌ای را سپری کرده‌اید، تهیه کنید. به احتمال زیاد، بهترین مکان برای پرسیدن یکی از این موارد است.

چه کسی از پیشنهاد

شما از قبل این را می دانید. همچنین باید در نظر بگیرید که آیا او برای به اشتراک گذاشتن این لحظه با نزدیکترین و عزیزترین خود هیجان زده خواهد بود یا خیر – شاید بله، شاید نه.

برخی از خانواده ها دوست دارند برای مناسبت هایی مانند این آنجا باشند. دیگران طبیعتا خصوصی تر هستند. این در زیر «چیزهایی است که می‌توانید از او بپرسید، زیرا اگر همه چیز کاملاً غافلگیرکننده نباشد، در واقع در نامزدی شکست نمی‌خورید».

چرایی پیشنهاد دادن

یک عمر خوشبختی، یا تقریباً.

برای قسمت اول حلقه محور، اینجا را ببینید.