راهنمای یک مرد برای پوشیدن رنگ

کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنمای لباس برای سایه های پررنگ آماده کنید. تیم SG HQ در حال تجزیه و تحلیل نحوه پوشیدن رنگ های شیک (مانند نحوه پوشیدن رنگ های اسطوخودوس!) با ترکیب رنگ های آسان و ایده های لباس است.

برای مدت طولانی، اسطوخودوس از داشتن یک جای مناسب در کمدهای مردانه محروم بوده است.

با این حال، ما به خوبی متوجه شدیم که این سایه بنفش روشن در شرف سقوط رنگ صورتی هزاره است. را رنگ جدید داغ برای مردان و زنان به طور یکسان، بنابراین برای شروع به دیدن آن آماده شوید هر کجا. بله، از جمله کمد لباس شما.

اسطوخودوس: دیگر فقط برای سبدهای عید پاک یا دسته گلهای “فقط به خاطر” که به دوست دختر خود می دهید نیست.

در زیر، نحوه استفاده از اسطوخودوس را در کمد لباس خود در بهار یاد بگیرید:

راهنمای ترکیب رنگ اسطوخودوس، نحوه پوشیدن اسطوخودوس

چه رنگ هایی با اسطوخودوس می آید

معامله اینجاست: اسطوخودوس کم رنگ ترین نوع بنفش است (یعنی بنفش تیره).

خوب، پس tl;dr?

اسطوخودوس بنفش روشن است.

تمایل به داشتن ته رنگ صورتی بیشتر از آبی دارد، اما مانند گلزارهایی که نام خود را از آنجا گرفته اند، اسطوخودوس-رنگ تنوع بسیار زیادی دارد گاهی اوقات آنقدر سبک است که تقریباً سفید به نظر می رسد، در حالی که در بعضی مواقع بیشتر یاسی به نظر می رسد.

به این دلایل و بسته به ترکیب رنگ ها، اسطوخودوس می تواند در گوشه های آبی، بنفش و گاهی حتی خاکستری چرخه رنگ قرار گیرد. در مورد اینکه کدام سایه با استایل شما مطابقت دارد، این به شما بستگی دارد.

اسطوخودوس با بسیاری از رنگ ها از جمله رنگ های خنثی مانند خاکستری و سرمه ای، قرمز، نارنجی و صورتی (بله، واقعاً)، آبی روشن تر و سایر رنگ های پاستلی به خوبی بازی می کند.

چگونه اسطوخودوس بپوشیم

اسطوخودوس عملا بود ساخته شده است برای پوشیدن در هوای گرم، بهار را به زمان مناسبی برای شروع استراتژی برای اضافه کردن قطعات به کمد لباس خود تبدیل کنید. جامدادی و چاپ هر دو بازی منصفانه هستند و gingham همیشه چیز خوبی است، چه در مورد پیراهن، چه کراوات یا حتی شورت صحبت کنیم.

در دفتر اسطوخودوس بپوشید
نحوه پوشیدن اسطوخودوس

SG می گوید: اگر به دنبال راه‌های ظریف‌تری برای ترکیب کردن اسطوخودوس در ظاهر خود هستید، به مربع‌های جیبی چاپ شده، جزئیات کت و شلوار تابستانی مانند دوخت بنفش کم‌رنگ، جوراب‌های «سرگرم‌کننده» و حتی دستبندهای دوستی توجه کنید (بله، آنها.» دوباره برگشت).

ما عاشق مردان اسطوخودوس در دفتر هستیم. فقط چیزی مردانه در مورد یک پسر پاستل ورزشی وجود دارد که باید کار کند.

شما می توانید یک پیراهن اسطوخودوس را با یک کت و شلوار پشمی خاکستری کلاسیک یا یک کت و شلوار چینی به رنگ خاکی در تابستان بپوشید، اما جفت های عالی فقط به رنگ های خنثی محدود نمی شود.

اسطوخودوس در برابر رنگ زرد کره ای یا به عنوان پس زمینه ای برای رنگ بنفش یا آبی عمیق تر به نظر می رسد. اگر واقعاً به دنبال مخلوط کردن چیزها هستید، اسطوخودوس را با پرتقال امتحان کنید. روشن است، اما بسیار شیک!


> 5 راه برای اینکه یک کت و شلوار بیشتر شبیه شما شود


در آخر هفته اسطوخودوس بپوشید
شانس رپر سه راهی اسطوخودوس

SG می گوید: شانس رپر نشان می دهد که می توانید لباس اسطوخودوس بپوشید و در انجام آن بسیار شیک به نظر برسید. یک تی شرت جیبی یا یقه دار به رنگ این بهار و تابستان را در نظر بگیرید.

ایده لباس: چوگان اسطوخودوس با شورت

چگونه لباس راحتی اسطوخودوس بپوشیم

SG می گوید: با پیراهن اسطوخودوس چه بپوشیم؟ البته یک ژاکت و کفش ورزشی نارنجی روشن!

اگر احمقانه به نظر می رسد، همیشه می توانید ژاکت را کم کنید و ژاکت جین خنثی تری را برای خود انتخاب کنید.

الهام بخش لباس رنگ اسطوخودوس

اکنون، چند نمونه سبک دنیای واقعی را بررسی کنید!

از طریق GQ
از طریق MoreThanStats

> 5 روش برای پوشیدن پیراهن سفید.


چه زمانی اسطوخودوس بپوشیم

یک قانون سرانگشتی خوب برای مردانی که می خواهند اسطوخودوس بپوشند اما نمی دانند چگونه آن را به یک لباس تبدیل کنند؟ اگر قصد پوشیدن لباس سفید را داشتید، در بهار امسال به جای آن از رنگ های اسطوخودوس استفاده کنید.

ترجمه؟ پیراهن سفیدی که قرار بود با یک کت و شلوار خاکی رنگ بپوشید به راحتی با یک اسطوخودوس تعویض می شود. یا شاید می‌خواستید بالای آن چینی‌های سرمه‌ای با یک سه‌راهی جیبی سفید بروید؟ در عوض یک عدد اسطوخودوس محو شده چطور؟ دنیا صدف (اسطوخودوس دوست) شماست.

اسطوخودوس مورد تایید #SG را بخرید

***

آیا آماده اید مقداری اسطوخودوس را به کمد لباس خود اضافه کنید؟

اگر ما شما را متقاعد کرده ایم که زمان آن رسیده است که بازی رنگی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم!

با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***