راهنمای پسر برای رنگ‌های بیشتر ورزشی – دوست دختر سبک

کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های پررنگ آماده کنید. SG HQ نحوه پوشیدن رنگ‌های شیک (مانند نحوه پوشیدن قرمز!) را با ترکیب رنگ‌های آسان و ایده‌های لباس برای پسران توضیح می‌دهد.


آبی روشن، کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی، سالمون، تخته سنگ، نارنجی، طلایی، سبز آبی، خاکی، شرابی، قرمز، آبی کبالت، سبز نعنایی، نارنجی کم رنگ، زرد و سرمه ای را فرا بگیرید.


راهنمای نحوه پوشیدن رنگ قرمز

مانند سر و صدایی که از کامیون همنام خود بلند می شود، یک ماشین آتش نشانی روشن قرمز رنگ شدید است و فوراً توجه را در یک لباس به خود جلب می کند.

خبر خوب این است که قرمز واقعی برای همه خوب به نظر می رسد. به علاوه، این یک رنگ قدرتمند است (به طور جدی، این نتیجه گوگل را بررسی کنید) هنگامی که آن را می پوشید، اعتماد به نفس کامل شما را افزایش می دهد.

از آنجایی که این یک سایه پررنگ است، برخی از مردان از پوشیدن قرمز اجتناب می کنند. اما ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم که قرمز می تواند به طرز شگفت انگیزی در کمد لباس مردانه همه کاره باشد.

دیگه چی؟

قرمز هم در لباس‌های شیک و هم برای لباس‌های روزمره عالی به نظر می‌رسد، بنابراین فرصت‌های زیادی برای پوشیدن این رنگ توقف‌کننده ترافیک وجود دارد.

در زیر بهترین رنگ ها برای پوشیدن با قرمز:

قرمز، خاکستری، سرمه ای، نارنجی، راهنمای رنگ، لباس مردانه، جفت رنگ، مد

چگونه قرمز روشن بپوشیم

بنابراین، چه رنگ هایی با قرمز روشن بهتر عمل می کنند؟ به افراد خنثی مانند خاکستری پوست کوسه و سرمه ای فکر کنید. اما این همه چیز نیست، شما همچنین می توانید با ترکیب قرمز با نارنجی ماندارین اوضاع را بهبود ببخشید. بله نارنجی!

یک قانون سرانگشتی خوب؟

هر چه رنگ روشن‌تر باشد، متر مربع کمتری روی بدن شما می‌گیرد، بنابراین این سایه روشن فوق العاده را به حداقل برسانید.

به این معنی نیست که نمی توانید کت قرمز یا چینی های روشن بپوشید –به طور جدی، ادامه دهید، آن را دنبال کنید. اما اگر معمولاً یک پسر خنثی هستید، با لوازم جانبی مانند کراوات، بند ساعت و حتی کفش‌های ورزشی به رنگ قرمز روشن شروع کنید.

ما زمانی را دوست داریم که مردی ترسی نداشته باشد که ظاهرش در کانون توجه قرار گیرد – فقط مطمئن شوید که بقیه مجموعه شما با انتخاب رنگ‌های کمی آرام‌تر متعادل می‌شوند.

در قرار ملاقات قرمز بپوشید
قرمز چی بپوشم

شلوار: Bonobos | یقه اسکی: Wahts | ژاکت جین: الکس میل | کفش ورزشی: جک

SG می گوید: رنگ پررنگی مانند قرمز به این معنا نیست که نمی‌توانید سایه‌های پررنگ دیگری را در لباس بپوشید، همه چیز در مورد تعادل است.

شلوار قرمز روشن در اینجا با یقه یقه‌شور و کفش‌های کتانی با رنگ خنثی رنگ آمیزی می‌شود، در حالی که کت شلوار جین کل ظاهر را برای لباسی شیک و نه پر سر و صدا می‌کند.

در تعطیلات آخر هفته قرمز بپوشید

روپوش: وکس لندن | هودی: Madappy | چکمه: کلارکز | شلوار جین: بونوبو

SG می گوید: از پوشیدن رنگ قرمز در بیش از یک آیتم نترسید.

در این تیپ غیررسمی، فقط کوچکترین اشاره ای به رنگ قرمز در پیراهن وجود دارد، در حالی که هودی کاملاً ظاهر می شود.

ظاهر کلی نشان می دهد که شما مطمئن هستید که رنگ ها و الگوها را با هم ترکیب می کنید.

نتیجه؟ به نظر می رسد که به روشی جالب و بدون تلاش زیاد کنار هم قرار بگیرید.

در محل کار قرمز بپوشید
بلیزر چک شده، کت بلیزر چک، عرضه کت و شلوار، کت اسپرت، جک اسپید، دیوید دوناهو، نوار کراوات، سید مشبرن، باس، حداکثر هنری

SG می گوید: پوشیدن یک کراوات پررنگ با یک کت اسپرت طرح دار ممکن است برای برخی افراد بیش از حد احساس شود.. اما این افراد شما نیستید، درست است؟!

لنگر انداختن لباس با شلوار کمد و یک پنی لوفر معقول به این معنی است که شما هر ذره مرد بالغ پیچیده ای را احساس خواهید کرد که می خواهید محتویات کمدتان به شما منتقل شود.

***

چگونه کفش ورزشی قرمز بپوشیم

SG می گوید: از تغییر دادن اوضاع مانند دی وید نترسید.

می دانیم که شلوار جین سفید می تواند احساس ترسناکی داشته باشد، اما نگاه کنید که چگونه به کفش های کتانی اجازه می دهند ستاره باشند! و با یک کت چرم سرمه ای فقط با یک نوجوان کمی قرمز همه چیز را به هم گره می زند؟ فقط ::بوسه سرآشپز:: خوبه.

چگونه یک کت قرمز بپوشیم

چگونه در یک کت پفی جذاب به نظر برسیم

SG می گوید: آنتونی اوربانو، وبلاگ نویس سبک مردانه، با آن پف کردن، یک مورد محکم برای لباس بیرونی قرمز درست می کند.

به خصوص در پارچه های تکنیکی، رنگ قرمز بسیار سرگرم کننده تر از مشکی یا سرمه ای است، که می تواند به خصوص در آب و هوای نامساعد این نوع کت ها مفید باشد.

چگونه یک کت بارانی قرمز بپوشیم

SG می گوید: با لباس های چینی سرمه ای و کفش های کتانی سفید روشن (که ممکن است بخواهید هر زمان به جایی که می خواهید آن را تغییر دهید)، این کت بارانی قرمز روشن نمونه دیگری از آب و هوای بد است که روحیه شما را خراب نمی کند.

لباس‌های قرمز مردانه مورد تایید #SGA را بخرید

***

آیا آماده اید تا کمی رنگ قرمز به کمد لباس خود اضافه کنید؟

اگر ما شما را متقاعد کرده ایم که زمان آن رسیده است که بازی رنگی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

نماد تی شرت

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد!

ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***

دنبال کردن استایل دوست دختر در پینترست برای دیدن مردان شیک مورد علاقه ما و وسایل مورد نیاز کمد لباس.