راهنمای هدیه Gen Z برای او

ما کارآموز خود را برای به اشتراک گذاشتن ایده‌های هدیه تعطیلات برای مجموعه Gen Z استخدام کردیم، زیرا در بیشتر موارد، ما تیمی از هزاره‌ها هستیم که به سرعت پیر می‌شوند. اینها انتخاب های او هستند.

در خانه من، فصل تعطیلات از 31 اکتبر شروع می شود.

نه، به معنای واقعی کلمه.

ما یک سنت تماشا داریم کریسمس با کرانکس در شب هالووین این، به‌علاوه TikTok من حدود یک ماه است که ویدیوهای «آنچه برای کریسمس می‌خواهم» را به من نشان می‌دهد، به این معنی است که من در حال حاضر در روحیه تعطیلات هستم.

تنظیم دائمی الگوریتم من روی حالت تعطیلات به این معنی است که شما خوش شانس هستید. چه در جستجوی ایده‌های هدیه برای یک فرد جوان جوان، خواهر کوچکی که نمی‌توانید با او ارتباط برقرار کنید، یا همسرتان که همیشه جوان است و غافلگیر کردن آن غیرممکن است، من شما را با این راهنمای هدیه Gen Z تحت پوشش قرار داده‌ام. برای او.

همه مواردی که در Style Girlfriend ارائه شده است به طور مستقل توسط تیم ما انتخاب می شوند. با این حال، وقتی چیزی را از طریق پیوندهای خرده‌فروشی ما خریداری می‌کنید، ممکن است کمیسیون وابسته را دریافت کنیم.


بنابراین، حتی اگر برگ ها هنوز در حال تغییر رنگ هستند، فنجان های استارباکس رسما قرمز هستند. می دانید که این به چه معناست… فصل تعطیلات رسما شروع شده است!

در زیر، این راهنمای هدیه Gen Z را برای او بررسی کنید:

> هدایای GEN Z برای پسران را از اینجا بخرید


اکنون راهنمای هدیه #SGapproved Gen Z را برای او دیدید. ایده های بیشتر برای هدیه تعطیلات را اینجا ببینید!