راهنمای هدیه تعطیلات: ایده های هدیه لحظه آخری برای مردان

هر فصل تعطیلات، من در مورد اینکه چه چیزی برای کریسمس بابام بگیرم استرس دارم، و در آخرین لحظه تصمیم به خرید چیزی می گیرم.

او یک مرد رنسانس است که عاشق آشپزی، اسکی، ماهیگیری با هواپیما، عکاسی و شراب واقعاً خوب به همان اندازه است. و من مطمئنم که تو فکر می کنی این چه سختی است، تیلور؟! فقط تمام “موارد” که با آن سرگرمی ها همراه است را برای او تهیه کنید! با مشکلاتت از اینجا برو

و من صدای شما را می شنوم، اما شما بچه ها – موضوع اینجاست، او فقط تمام اسباب بازی های سرگرم کننده ای را که می خواهد برای خودش می خرد، من را رها کرد تا چه کار کنم؟ برایش یک قرقره نخ ماهیگیری بخرم؟

به تعویق انداختن!

به علاوه، من حتی نمی دانم از کجا شروع کنم. آیا من به یک فروشگاه ماهیگیری بروم؟ اصلا آن چیست؟

به هر حال!

اگر من راه حلی نداشتم که همیشه کارساز باشد – و برای “سخت ترین خرید” شما نیز کارساز باشد، این داستان مطلقاً فایده ای نداشت.

جواب البته لباس است.

خوب، لباس، کفش، لوازم جانبی … هدایایی از سبک! لزوما از عملکرد نیست.

خواه پدر شما سرگرمی های گران قیمت باشد یا برادرتان که فورتنایت را دوست دارد و هنوز با دوستان دانشگاهی خود زندگی می کند، هر پسری در حالی که کاری را که دوست دارد انجام می دهد از لباس جدیدی برای پوشیدن قدردانی می کند.

خوشبختانه، ما بیرون رفته ایم و کار سخت را برای شما انجام داده ایم. ما آمازون را با گزینش عظیمش بررسی کردیم و گزینه های آسان «افزودن به سبد خرید» برای بهترین هدایای لحظه آخری برای پسرها.

شما یک هدیه عالی را می گیرید و چه کسی می داند، شاید دستمال توالت تهیه کنید؟ من نمی دانم چه چیزی در لیست شما وجود دارد!

بیا بریم خرید!

در زیر، 7 ایده هدیه لحظه آخری برای مردان را که همگی در آمازون موجود است را بررسی کنید:

پدر شیک شما که از بازنشستگی امتناع می کند: کیف چرم مومی باربور218 دلار

پدر من تقریباً 70 ساله است و اخیراً تصمیم گرفته است که هنوز نمی خواهد بازنشسته شود. بنابراین او بیرون رفت و برای خودش یک کنسرت پاره وقت گرفت!

اگر پدر شما نیز از بازنشستگی امتناع می کند (آن شور و نشاط جوانی را دوست دارید!) و به طور اتفاقی برای کار غرق می شود، او این کیف چرم مومی را از باربور دوست خواهد داشت.

جزئیات صیقلی مانند آستر تارتان و بسته شدن سگک وام می دهد آن نگاه “خاص” او برای رفتن به دفتر هیجان زده خواهد شد.

شلوار Alo Yoga Co-Op 7/8، ایده های هدیه لحظه آخری برای مردان

برادر کوچکتر شما Living-That-WFH-Life: شلوار Alo Yoga Co-Op 7/8، 76 دلار

اگر او از خانه کار می کند و تمام روز عرق می کند، باید بگویم که زمان آن رسیده است.e یک ارتقاء لباس استراحت دریافت کردم. و وقتی نوبت به ایده‌های هدیه لحظه آخری برای مردان می‌رسد، لباس‌های راحتی عالی هستند، زیرا لازم نیست در اندازه‌بندی خیلی دقیق باشید.

اگر کمی بزرگ باشد؟ یا حتی کمی راحت؟ مشکلی نیست

این دوخت های دنج از یک بافتنی سبک وزن ساخته شده اند که به این معنی است که برای نشستن پشت میز آشپزخانه در تمام طول روز به اندازه کافی راحت هستند، اما همچنین به اندازه کافی لوکس هستند که در مواقعی از خانه پوشیده شوند.

دوست شما که عاشق فصل اسکی است: ژاکت هاولین، 198 دلار

همه‌ی ما این دوست را داریم که طوری لباس می‌پوشد که انگار حاضر است هر لحظه یک دسته از بچه‌های داغ را بسازد. با “اگر به من نیاز داری کنار شومینه در اقامتگاه خواهم بود” سبک برای مطابقت

رنگ سرمه ای خوب است زیرا به اندازه کافی برای یک آخر هفته اسکی در آسپن به نظر می رسد، اما نه آنقدر لباس که آن را با یک کمد لباس دور انداخته اشتباه بگیرید. گنگ و احمق.

ژاکت مد شرپا B-3 صنایع آلفا

شوهری که می خواهید کاملاً خراب کنید: ژاکت شرپا B-3 صنایع آلفا، 262 دلار

خانم‌ها، باید یک رازی را به شما اجازه بدهم: ممکن است شوهر یا شخص مهم شما نتواند فکر او یک کت برای کریسمس می خواهد، اما به من اعتماد کنید – او می خواهد.

و اگر من به عنوان خیرخواه ترین ملکه لباس بیرونی جهان انتخاب می شدم، به هر مردی این ژاکت زیبا و سنگین وزن را با آستر شرپا

این تاپر بسیار لوکس به نظر می رسد و پوشنده اش را گرم نگه دارد در حالی که شرپا اغلب در لباس‌های مردانه کمی بیش از حد احساس می‌کند، یقه و تزئینات ظریف این پسر بدجنس هم کم رنگ و هم باحال است.

اگر به دنبال این هستید که با مرد اصلی زندگی خود رفتار کنید – کسی که در تمام زمستان سزاوار ظرافت و ظرافت است – این کاملاً راهی است که باید بروید.

ایده های لحظه آخری هدیه برای مردان

پسر عموی باحال شما که نمی دانید چگونه خرید کنید: دمپایی خراش دار Asongmake، 16 دلار

وقتی صحبت از ایده‌های هدیه لحظه آخری برای مردان می‌شود، یک جفت دمپایی همیشه هدیه‌ای بی‌خطر است.

اگر مردی را می شناسید که تسلیم می شود جف اسپیکولی با آنگوس کلاد ملاقات می کند من این دمپایی های شطرنجی جالب را پیشنهاد می کنم به عنوان یک هدیه عالی

و اگر اتفاقی دیدی خودت به این ترتیب، شاید حتی کمی، آنها را برای خود بخرید، لطفا!

این دمپایی ها برای پسری است که قبلاً یک جفت ون دارد و تنها حسرتش این است که نمی تواند آن ها را در رختخواب بپوشد.

ایده های لحظه آخری هدیه برای مردان

دوست پسر شما که قبل از تعطیلات ساحلی سال نو شما از رنگ پریده بودن خود آگاه است: تان-لوکس قطره خود برنزه، 47 دلار

آیا برنامه های تعطیلات شما شامل تعطیلات در مکانی گرم و آفتابی است؟ صورت(های) خود را با مقداری برنزه کننده آماده کنید تا به محض رسیدن رنگ پریده نباشید.

فقط مطمئن شوید که دستورالعمل ها را دنبال کنید – شما نمی خواهید خود را در وضعیت برنزه مصنوعی Ross Gellar بیابید.

عینک آفتابی Knockaround

عموی شما که همه چیز را از دست می دهد: عینک آفتابی Knockaround، 25 دلار

این عینک آفتابی از SG fave Knockaround، هدیه‌ای عالی برای پسران در لحظه آخر است زیرا گران‌تر از آنچه واقعا هستند به نظر می‌رسند.

تنها با 25 دلار، آنها هدیه ای عالی برای پسری هستند که دوست دارد زیبا به نظر برسد، اما نمی توان به چیزهای خوب اعتماد کرد.

***

نمی توانم مطمئن باشم که آیا کسی در لیست خرید تعطیلات شما به همان اندازه عجیب یا شگفت انگیز است که در بالا لیست کردم.

اما چیزی که می دانم این است که بهترین هدایا آنهایی هستند که با فکر و نیت داده می شوند. بنابراین، اگر بتوانید تصوری از این شخص در بهترین زندگی خود داشته باشید و آن را در هر قطعه دوست داشتنی که برای او انتخاب کرده اید انجام دهید، خوب هستید.

ایده‌های هدیه لحظه آخری بیشتری را در زیر بخرید:

فراموش نکنید که هدایای زیر 250 دلار برای او و او، هدایای زیر 100 دلار برای او و او و هدایایی برای مراقبت از خود برای او و او بررسی کنید.