راهنمای مرد برای پوشیدن سبز تیره

کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های پررنگ آماده کنید. SG HQ نحوه پوشیدن رنگ های شیک (مانند نحوه پوشیدن رنگ سبز تیره!) را با ترکیب رنگ های آسان و ایده های لباس برای پسرها توضیح می دهد.


آبی روشن، کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی، سالمون، تخته سنگ، نارنجی، طلایی، سبز آبی، خاکی، شرابی، قرمز، آبی کبالت، سبز نعنایی، نارنجی کم رنگ، زرد و سرمه ای را فرا بگیرید.


دوست دختر سبک، راهنمای رنگ، همیشه سبز، الهام بخش لباس، لباس مردانه،

چه رنگ سبز تیره (معروف به همیشه سبز) است؟

ممکن است بیشتر به خطوط کمد لباس سبز درخت نخل فکر کنید تا انواع رنگ های هوای سردتر.

اما حقیقت این است که همیشه سبز، سایه تیره و غنی که زیرمجموعه ای از سبز جنگلی است، هیچ فصلی را در مورد مجموعه ها نمی شناسد. به ویژه زمانی که با یک سایه روشن تابستانی جفت می شود.

سبز – که به هر حال، از ترکیب کلمات ریشه ای به معنای “علف” و “رشد” آمده است – ارتباط نزدیکی با طبیعت و فضای باز دارد، اما این بدان معنا نیست که باید آن را در آنجا بپوشید. .

سایه‌های تیره‌تر و پررنگ‌تر از همیشه سبز برای همه چیز، از شلوار دودی (پسر عموی شلوار گرمکن) و پیراهن تا اکسسوری‌ها و لباس‌های بیرونی ایده‌آل است. بنابراین چگونه می توانید آن را در کمد خود کار کنید؟ نگران نباشید، ما پاسخ ها را داریم.

در زیر، چه رنگ هایی را با سبز تیره بپوشیم

نحوه پوشیدن استایل مردانه همیشه سبز، آبی کبالتی، صورتی، زرد

چه رنگ هایی با سبز تیره می آید

ابتدا، سر خود را دور آنچه که سبز تیره یا همیشه سبز است بپیچید. این رنگ به خاطر درختانی که رنگ خود را در زمستان حفظ می کنند، نامگذاری شده است، رنگ سرد و کمی ملایم است، اما اصلاً خاموش نیست.

فکر کنید: کلم پیچ تازه بخارپز شده (نوع سبز دیگری که باید در زندگی روزمره به آن توجه کنید)، نه لباس بیرونی خشک جنگلبانان.

آیا رنگ برای شما کار می کند؟ خوب، بچه هایی که رنگ های زیتونی بیشتری دارند در همیشه سبز عالی به نظر می رسند.

اما اگر در پوست‌تان قرمز مایل به صورتی و آبی بیشتری دارید، ممکن است کمی شسته به نظر برسید، بنابراین ممکن است بخواهید کمی در نظر بگیرید روشن تر سبزی که پایه زرد کمتری دارد.

هنگامی که سایه را میخکوب کردید، شروع به تشخیص آن در همه جا خواهید کرد، از فریم عینک آفتابی گرفته تا جوراب. rec ما؟

به دنبال یک اقلام اصلی کمد لباس همیشه سبز-مانند کت بارانی، شورت یا چینی- بگردید و سپس آن را در هر جای دیگر حداقل نگه دارید.

در دفتر همیشه سبز بپوشید
نحوه پوشیدن لباس های همیشه سبز، همیشه سبز، نحوه پوشیدن سبز، استایل مردانه، استایل تابستانی، تنه شنا، کفش راحتی، پیراهن سبز

SG می گوید: با یک کراوات ساده و مربع جیبی، نگاهی به کار خواهید داشت به نوعی به پیچیده و شیک.

در آخر هفته همیشه سبز بپوشید
با سبز تیره چه چیزی بپوشیم

SG می گوید: یک راه آسان برای ست کردن این رنگ خاص وجود دارد – آن را با یک جین شگفت انگیز بپوشانید و آن را یک روز بگذارید.

اینکه آیا این به معنای شکسته شدن کامل در شلوار جین و سه راهی یا دکمه جین (امتیاز اضافی برای چکمه های ورزشی صحرایی) به شما بستگی دارد.

نحوه پوشیدن کت و شلوار همیشه سبز
کت و شلوار سبز جان برنتال

SG می گوید: بازیگر جان برنتال با این کت و شلوار که به دور از معمول است، شگفت انگیز به نظر می رسد.

در حالی که ما معمولاً ترکیب پیراهن مشکی/کراوات مشکی را دوست نداریم، به دلیل رنگ منحصر به فرد کت و شلوار در اینجا کار می کند.

چوب لباسی

اما در اینجا متوقف نشوید! ظاهر شدن چیزی روشن‌تر و سبک‌تر، همه چیز را بالا می‌برد و همه را با هم جمع می‌کند.

ما همیشه سبز را با نارنجی تابستانی، نعنایی، صورتی و آبی روشن دوست داریم، زیرا آن‌ها حس «خارج از کوهستان» رنگ را با حالتی زیباتر متعادل می‌کنند.

چه زمانی سبز تیره بپوشیم

خبر عالی! سبز تیره رنگی است که به همه جا می رسد.

در حالی که ما نمی گوییم که شما باید به زودی یک کت و شلوار همیشه سبز مانند برنتال تهیه کنید (اگرچه شرط می بندیم که در آن عالی به نظر برسید!)، ما می گوییم که اگر می خواهید یک کراوات همیشه سبز با یک کراوات همیشه سبز کار کنید. به کارت رقص عروسی خود بپیوندید، این کار را انجام دهید.

و اگر می‌خواهید برای پاییز و زمستان یک ژاکت همیشه سبز انتخاب کنید تا در شهر بچرخید، این کار را هم انجام دهید – این رنگ صدف شماست.

شورت رنگی را به پیک نیک در پارک، دفتر کار، ملاقات با والدین… و برای اسکی در اواخر فصل به کوه ببرید. همیشه سبز در آنجا نیز در خانه خواهد بود.

همیشه سبز #SGapproved را برای اضافه کردن به کمد خود بخرید

با کمک Team SG سبز تیره را به چرخ رنگ خود اضافه کنید

آماده‌اید تا سطح بازی رنگی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس‌های جدید وحشت دارید؟ ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که به تیم SG اجازه دهید برای شما خرید کند!

در یک جلسه استایل ویدیویی 1:1، با یک آرایشگر شخصی اختصاصی ارتباط برقرار می‌کنید و در مورد اهداف کمد لباس خود صحبت می‌کنید.

از آنجا، او یک طرح استایل را فقط برای شما ایجاد می کند تا به شما کمک کند تا به عنوان بهترین و شیک ترین نسخه مرد فوق العاده ای که در حال حاضر هستید لباس بپوشید!

او همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

برای یک برنامه بازی سبک آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت عقل شما صرفه جویی کند؟ اینجا بیشتر بیاموزید

***