راهنمای مرد برای پوشیدن رنگ بیشتر

کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های پررنگ آماده کنید. تیم SG HQ در حال تجزیه و تحلیل نحوه پوشیدن رنگ های شیک (مانند آبی سرمه ای!) با ترکیب رنگ های آسان و ایده های لباس است.


آبی پرنده، نارنجی کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی، ماهی قزل آلا، تخته سنگ، نارنجی خونی، پوست کوسه، طلایی، سبز آبی، خاکی، مرلوت، قرمز، همیشه سبز، سفید، کبالت، زرد، سوربت نارنجی و سبز نعنایی را دنبال کنید.


سرمه ای, پوشیدن سرمه ای, سرمه ای, طرز پوشیدن سرمه ای, لباس سرمه ای, لباس سرمه ای مردانه, راهنمای پسرانه برای پوشیدن سرمه ای, لباس کار, لباس آخر هفته

ناوی چیست و چرا باید آن را بپوشید؟

به خاطر رنگ تیره ای که ملوانان می پوشند نامگذاری شده است، nآوی یکی از آن رنگ‌های جادویی است که برای هر فصل مناسب است.

همچنین سایه‌ای است که می‌تواند در چند ثانیه یک لباس را از آن‌قدر به تیز تبدیل کند.

آو در حالی که ممکن است وسوسه شوید که آن را برای بهار به‌جای گزینه‌های روشن‌تر و سبک‌تر کنار بگذارید، ما شما را تشویق می‌کنیم که همچنان آن را در کمد لباس‌های روزمره خود نگه دارید – و در مناسبت‌های خاص نیز این رنگ را بپوشید.

این سایه آبی که به خاطر رنگ تیره ای که ملوانان در نیروی دریایی سلطنتی بریتانیا می پوشند نامگذاری شده است، قطعاً ارتباط آبی خود را حفظ می کند.

آاگرچه – واقعیت جالب – آبی لباس افسران نیروی دریایی ایالات متحده برای مبارزه با محو شدن در واقع سیاه است. #این مبارزه واقعی است

هنگامی که به دنبال سایه هستید، به دنبال تاریک ترین تجسم آن باشید: هر چه بهتر، بهتر. هنگامی که مقداری از نیروی دریایی را به ثمر رساندید، در اینجا چه کاری باید انجام دهید:

چه رنگ هایی با سرمه ای بپوشیم

چه رنگ هایی با سرمه ای بپوشیم

نحوه پوشیدن سورمه ای

نیروی دریایی بسیار متنوع است، زیرا یک رنگ (duh) است اما به عنوان یک رنگ خنثی در کمد لباس شما عمل می کند.

بنابراین در حالی که می‌توانید آن را به راحتی با رنگ‌های خنثی دیگری مانند سفید، قهوه‌ای مایل به زرد و سبز ارتشی بپوشید، می‌توانید آن را با رنگ‌های واقعاً روشن ست کنید.

اگر به خرید کت و شلوار علاقه مند هستید – در هر فصلی – نیروی دریایی همیشه گزینه خوبی برای آویز کردن در کمد شما است (پرایمر ما را برای خرید اولین کت و شلوار خود در اینجا بررسی کنید).

نحوه پوشیدن سورمه ای در محل کار
سرمه ای, پوشیدن سرمه ای, سرمه ای, طرز پوشیدن سرمه ای, لباس سرمه ای, لباس سرمه ای مردانه, راهنمای پسرانه برای پوشیدن سرمه ای, لباس کار, لباس آخر هفته

SG می گوید: اسپویلر، شما تقریباً می توانید نیروی دریایی را با هر چیزی جفت کنید و ظاهر خوبی خواهد داشت. ما به خصوص نیروی دریایی را با سایر بلوزها دوست داریم، از جمله سبز رنگ و آبی روشن.

همچنین در ترکیب با رنگ مکمل خود در چرخه رنگ شگفت انگیز است: نارنجی.

لباس ژاکت کش باف پشمی مردانه

SG می گوید: آیا به دنبال پوشیدن لباس نیروی دریایی خود هستید، اما هنوز هم مناسب دفتر به نظر می رسید؟ در مورد تعویض کت اسپرت با ژاکت کش باف پشمی چطور؟

با شلوارهای مجلسی و کفش‌های کتانی قهوه‌ای، برای هر چیزی که روز به شما می‌دهد، به طرز بی‌عیب و نقصی در کنار هم به نظر خواهید رسید.

چگونه در آخر هفته ها سرمه ای بپوشیم
سرمه ای, پوشیدن سرمه ای, سرمه ای, طرز پوشیدن سرمه ای, لباس سرمه ای, لباس سرمه ای مردانه, راهنمای پسرانه برای پوشیدن سرمه ای, لباس کار, لباس آخر هفته

SG می گوید: لباس ایده آل ما برای پیاده روی شنبه؟ یک جفت چینی سرمه ای و روی آن ها یک دکمه کتانی نارنگی و یک جفت لوفر قهوه ای پررنگ بپوشانید.

همچنین هرگز نمی‌توانید با رنگ سرمه‌ای و قرمز در کنار هم اشتباه کنید، چه از طریق یک الگو و چه از طریق جامدادی‌های جداگانه.

SG می گوید: البته برخلاف پنیر، نیروی دریایی مجبور نیست به تنهایی بایستد. این ژاکت راه راه نمونه ای عالی از لنگر انداختن یک کالای دریایی بدون اینکه تمام چیز لعنتی باشد، است.

با یک ژاکت سبک و سرگرم کننده، شما لباس آخر هفته عالی را دارید.

چه زمانی از لباس های سرمه ای استفاده کنیم

عروسی، کار، پیاده روی در امتداد پیاده رو… سوال اصلی این است که چه زمانی نمی تواند شما لباس دریایی می پوشید؟

آن را با یک حفر می کنیم کتان سفید پیراهن در طول تعطیلات ساحلی یا پوشیدن یک کت و شلوار شیک برای مناسبت های رسمی.

از انتخاب نیروی دریایی برای کارهای اولیه روزمره نیز ابایی نداشته باشید! اگر به رنگ مشکی یا قهوه ای علاقه ندارید، یک گزینه خنثی عالی است.

ناوگان #SGapproved را برای کمد خود بخرید

***

آیا آماده هستید تا رنگ دریایی را به چرخش کمد لباس خود اضافه کنید؟

آیکون های چت

متقاعد شده اید که زمان آن رسیده است که بازی رنگی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید؟ ما آن را دریافت می کنیم. شاید وقت آن رسیده است که به تیم SG اجازه دهید برای شما خرید کند!

در یک جلسه استایل ویدیویی 1:1، با یک آرایشگر شخصی اختصاصی ارتباط برقرار می‌کنید و در مورد اهداف کمد لباس خود صحبت می‌کنید. از آنجا، او یک طرح استایل را فقط برای شما ایجاد می کند تا به شما کمک کند تا به عنوان بهترین و شیک ترین نسخه مرد فوق العاده ای که در حال حاضر هستید لباس بپوشید!

او همچنین به شما کمک می کند تا بفهمید چگونه لباس های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

برای یک برنامه بازی سبک آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت عقل شما صرفه جویی کند؟ اینجا بیشتر بیاموزید

***