راهنمای سبک دوست دختر مدیسون ویسکانسین

به زودی از مدیسون، ویسکانسین بازدید می کنید؟ خوش به حالت! من که در مرکز ایالت لبنیات متولد و بزرگ شده ام، بهترین خرید، غذا و سرگرمی را برای شما فراهم کرده ام.

راهنمای مدیسون ویسکانسین، مدیسون وی، مدیسون ویسکانسین، مدیسون اتسی، دوست دختر به سبک مدیسون

می خورد

صبحانه

برادرم در سیاست ایالتی کار می کند و دفترش در مرکز شهر است، بنابراین هر زمان که برمی گردم، سعی می کنم او را متقاعد کنم که روزش را با من در Short Stack یا Marigold Kitchen شروع کند. هر دو گزینه های عالی و مقرون به صرفه برای نشستن هستند، با خدمات دوستانه (به هر حال، غرب میانه است).

آیا می خواهید وزن خود را قبل از ساعت 9 صبح در پنکیک بخورید؟ به نوار لبنیات Mickies بروید. هنوز در مرکز شهر، اما نزدیک‌تر به استادیوم فوتبال، این غذاخوری قاشقی چرب، از روزهای خاموشی والدینم در محوطه دانشگاه، خماری‌های همکار خسته را درمان می‌کند. میکی همیشه به من احساس می کرد که متعلق به یک شهر کوچکتر است، که فکر می کنم مردم آن را دوست دارند.

اگر می‌خواهید صبح خود را با طعمی سبک‌تر و فقط مایعات شروع کنید، در قهوه‌ی Colectivo توقف کنید و از آن لذت ببرید. (اگر مشترک جعبه SG Quarterly بودید، به یاد دارید که از این برشته کن مبتنی بر میلواکی در بسته #SGF03 لوبیا دریافت کرده اید!). مغازه‌های خانگی مانند این به من آموختند که همیشه محله‌های یک شهر جدید را بررسی کنم – اگر می توانید از استارباکس صرف نظر کنید، این کار را انجام دهید. با انجام کارهایی که مردم محلی انجام می دهند، در مورد شهر جدید خود بسیار سریعتر یاد خواهید گرفت.

ناهار

راهنمای مدیسون ویسکانسین، مدیسون مد قدیمی، مدیسون مدیسون ویسکانسین

کشک پنیر هنگام بازدید از ویسکانسین ضروری است و Old Fashioned در میدان برخی از بهترین غذاهای اطراف را سرو می کند. بدیهی است که آنها برای شما وحشتناک هستند، اما بسیار خوشمزه هستند. مال خود را با شماره سفارش دهید 21 سالاد (ترکیبی خوشمزه از سبزیجات مخلوط، گورگونزولا و چغندر ترشی) تا ظاهری سالم را به شکم شما بازگرداند. من دوست دارم ناهار را در آنجا صرف کنم، زیرا این مکان برای شام زودتر شلوغ می شود – مانند، ساعت 5 زودتر – و آنها رزرو نمی کنند.

شام

ما “دلچسب” را خیلی خوب انجام می دهیم، بنابراین اگر هوس استیک دارید، در جای خوبی هستید. برای تجربه استیک‌خانه‌ای مدرن‌تر و مجلل‌تر، اتاق تورنادو را برای فضای قدیمی، کلوپ غذاخوری یا Rare امتحان کنید.

Graze به شروع جنبش مزرعه به میز در مدیسون کمک کرد و منظره ای از ساختمان کنگره دارد که به محبوبیت آن لطمه ای وارد نمی کند. اگر هنوز سیر نشده‌اید، گریز برگر و کشک پنیر سرخ‌شده‌شان را امتحان کنید. وقت غذا نداری؟ در طول روز در آنجا توقف کنید و یکی از قهوه‌های سرد شگفت‌انگیز «مجیک» آنها را از بار سفارش دهید. من نمی دانم چه چیزی در آن قرار داده اند، اما هر چه که باشد، خوب، جادویی است.

محله هیلدیل منطقه مرکز شهر را به سمت غرب حومه شهر متصل می کند و آن را به گزینه ای عالی برای یک وعده غذایی در مرکز شهر تبدیل می کند. بارتاکو به راحتی بهترین مارگاریتایی را که تا به حال خورده ام (واقعاً) درست می کند، در حالی که موراموتو شما را وادار می کند که در مورد شک و تردید خود در مورد خوردن سوشی در یک حالت محصور در خشکی تجدید نظر کنید.

آیا به دنبال کرایه ابروهای بالا هستید؟ خوک در کت خز شما را تحت پوشش قرار داده است. با تمرکز بر همه چیز گوشت خوک، به لطف منوی مبتکرانه ای که عمدتاً بشقاب های کوچک دارد، غذای خود را سیر کرده اما پر نمی کنید.

نوشیدنی

راهنمای مدیسون ویسکانسین، اتحادیه مدیسون، تراس اتحادیه مدیسون، اتحادیه مدیسون دانشگاه ویسکانسین، راهنمای مدیسون، مدیسون دوست دختر سبک

اگر آب و هوا اجازه دهد، یک شب در مدیسون باید یا در Memorial Union شروع شود یا به پایان برسد. یک میز رو به آب پیدا کنید و روی پارچ های پلاستیکی آبجو، گروه های موسیقی محلی، فیلم یا غروب آفتاب را تماشا کنید. اگر محاصره شدن توسط دانش آموزان کاملاً صحنه شما نیست، می توانید از سراسر دریاچه به سمت پاسیو در Edgewater بروید. گاو جنا و تیپسی را هم دوست دارم که با دوستان جمع شوند و چند نفر را به عقب برگردانند. یک گاو خالدار یا Hopalicious، یک IPA بسیار خوشمزه از کارخانه آبجوسازی محلی Ale Asylum سفارش دهید. اگر می خواهید کمی شیک تر شوید، Gib’s را امتحان کنید. من مغرضانه هستم، زیرا یکی از دوستان دبیرستانی آن را شروع کرده است، اما بارمن ها بسیار آگاه هستند و می توانند نوشیدنی ای را برای شما درست کنند که دوستش دارید بر اساس “من در خلق و خوی چیزی هستم”. [fresh/smoky/sweet/etc]” جهت.

خرید کنید

برای راه اندازی فروشگاه خود به خیابان ایالتی بروید. این جاذبه اصلی برای بچه‌های کالج است، اما مغازه‌ها و رستوران‌های زیادی برای ورود و خروج دارد. Jazzman یک مؤسسه مدیسون با لباس های مردانه عالی است (UW Badger سابق و Seahawk فعلی راسل ویلسون زمانی که هنوز دانشجو بود، حامی مکرر آنها بود). اگر به دنبال تجهیزات Badger هستید، می‌خواهید از Tailgate، خط دانشگاهی متمرکز تاد اسنایدر با فروشگاهی در مرکز شهر دیدن کنید. به «پوشاک کتابفروشی دانشگاهی» با لباس‌های شگفت‌انگیز شیک فکر کنید.

اگر می‌خواهید واقعاً لباس مردانه خود را بپوشید، Context می‌تواند ارائه دهد. بسیاری از مردم نمی دانند که Shopbop، سایت آنلاین زنان، به عنوان یک فروشگاه آجر و ملات در مرکز شهر مدیسون شروع به کار کرد. ما دوست داریم بگوییم اینجا جایی است که “ساحل” – دختران کالج ساحل شرقی با پول پدر – برچسب های طراح مورد علاقه خود را پیدا کردند. همانطور که معلوم شد، افراد زیادی بودند که به Amex پدر و مادر خود نیز دسترسی داشتند، بنابراین Context برای خدمت به آن بازار ظاهر شد. این قطعاً برای صحنه لباس‌های مردانه یک موهبت است زیرا می‌توانید Red Wings، Filsons و ژاکت‌های آرایشگر خود را در یک مکان پیدا کنید.

اقامت کردن

اگر اتاق خواب دوران کودکی من در دسترس نیست، هتل کنکور درست در مرکز شهر است و یک بار عالی برای راه اندازی دارد. من همچنین عاشق هتل رد هستم، یک هتل بوتیک که یک جام انفرادی قرمز از استادیوم فاصله دارد و در روزهای شنبه فوتبال یک درب عقب بسیار محکم دارد.

حرکت

سیستم اتوبوس شهری در واقع بسیار قابل دسترسی است. مدیسون همچنین یکی از اولین شهرهای ایالات متحده با برنامه اشتراک دوچرخه بود، گزینه عالی دیگری برای استفاده در هوای گرم.

دیدن

راهنمای مدیسون ویسکانسین، مدیسون ویسکانسین، مدیسون کاپیتول، مدیسون وی، راهنمای مدیسون، دوست دختر به سبک مدیسون

کاپیتول ایالت ویسکانسین همیشه اولین جایی است که بازدیدکنندگان را می‌برم، زیرا فقط باید آن را به رخ بکشم. این مرکز شهر است، و همچنین برای خانواده من بسیار مهم است. وقتی پدرم کوچکتر بود، او به عنوان یک صفحه در آنجا خدمت می کرد و اکنون برادرم برای یک نماینده ایالتی کار می کند. علیرغم آنچه ممکن است (یا ممکن است نباشد) در اتاق ها، این یک ساختمان زیبا است و دیدن آن همیشه باعث می شود که واقعاً از اینکه اهل ویسکانسین هستم احساس غرور کنم.

اگر فصل فوتبال دانشگاهی یا بسکتبال باشد، به یک بازی بروید. تیم بسکتبال در مرکز کوهل بازی می‌کند، ساختمانی زیبا با هنر شیشه‌ای دمیده زیبا. در واقع، بروید ببینید حتی اگر به یک بازی نمی روید.

با این حال، از آنجایی که بسکتبال در زمستان بازی می شود، و من شک دارم که بسیاری از مردم با میل به ویسکانسین از نوامبر تا مارس، اوه، مارس؟ شما به احتمال زیاد در یک بازی فوتبال به پایان خواهید رسید. تشویق تیم در کمپ راندال همیشه من را به مسیری بازمی‌گرداند. خانواده من از همیشه بلیط فصل داشتند، و من با این فکر بزرگ شدم که روز ششم هفته در واقع «شنبه فوتبال» نام داشت.

حتی اگر طرفدار فوتبال نیستید، آواز خواندن “Varsity” با دسته‌ای از غریبه‌ها یکی از نکات برجسته سفر به اینجا در پاییز خواهد بود.

تابستان؟ در یک بازی مدیسون مالاردز، تیم لیگ مزرعه محلی ما شرکت کنید. بهار برای صندلی های “Duck Blind” برای غذا و نوشیدنی نامحدود.

به من بگو:

آیا شما به مدیسون رفته اید؟ نقاطی که نمی توانید از دست ندهید را در نظرات به من بگویید!

(تصاویر: 1 | 2 | 3 | 4 )