راهنمای سبک تابستانی مردانه: نگاه دریایی برای پسران

اینجا در SG، ما دوست داریم آ نگاه دریایی برای بچه ها در بهار و تابستان راه های زیادی برای تفسیر این حال و هوای آماده برای قایق وجود دارد، از معمولی تا آماده برای عصر. ما امروز تعدادی از موارد مورد علاقه خود را به شما نشان می دهیم.

و حتی اگر این لباس‌های مردانه دریایی برای یک روز گذراندن در دریا آماده به نظر می‌رسند، نیازی نیست هنگام پوشیدن آن‌ها به سمت قایق تفریحی بروید.

در زیر، 3 روش برای پوشیدن لباس دریایی برای مردان بدون اینکه شبیه ملوان گمشده در شهر به نظر برسید:

سبک دریایی: یکی اگر از طریق زمین باشد

سبک دریایی مترو، ظاهر دریایی برای پسران
از طریق The Metro Man

SG می گوید: یک راه ساده برای ترکیب یک حال و هوای دریایی در ظاهر خود بدون اینکه *ahem* بیش از حد باشد؟ یک پیراهن راه راه با کت و شلوار. موتی آنکاری، وبلاگ نویس سازنده The Metro Man با یک کت و شلوار سرمه ای، پیراهن راه راه برتون و توری های قهوه ای تا قوزک پا، همه چیز را راحت نگه می دارد.

برخی از پیراهن های راه راه مورد علاقه ما برای پسران را بررسی کنید > >

سبک دریایی: دو اگر کنار دریا

سبک دریایی بسیار شیک، ظاهر دریایی برای پسران
از طریق Notoriously Dapper

SG می گوید: ما عاشق پاپ قرمزی هستیم که کلوین دیویس از Notoriously Dapper در اینجا می پوشد. این یک راه عالی برای افزودن رنگی به ظاهر معمولی سرمه ای و سفید مرتبط با حالات ملوانی است.

و یک پنی لوفر، بر خلاف یک کفش قایق، به نظر راهی آسان برای جلوگیری از انحراف ظاهر کلی به قلمرو دست عرشه است.

گفته شد، ما چند کفش قایق را دوست داریم. ده جفت مورد علاقه ما برای تابستان و پنج ایده لباس برای پوشیدن با آنها را ببینید.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

سبک دریایی: سه اگر توسط uber

کاغذ دیواری وال استریت نگاه دریایی برای پسران
از طریق مردانه استایل پرو

SG می گوید: آیا آماده اید درجه سختی را تا یک درجه بالا ببرید؟ مانند سابیر پیل از Men’s Style Pro، به سراغ یک کت بلیزر دو طرفه با شلوار سفید بروید. تناسب را روی نقطه نگه دارید، شلوارتان را تمیز نگه دارید، و هر نوع کلاهی را از سرتان بیرون بیاورید تا ظاهری براق و آماده برای مهمانی داشته باشید.

// خرید بیشتر حس های دریایی #sgapproved //

SG را در Pinterest دنبال کنید!