راهنمای خرید ردیاب خودرو؛ مهمترین نکات در هنگام خرید ردیاب خودرو! – همشهری آنلاین

دستگاه شنود دارای مدلهای مختلف میباشد که ما در فروشگاه خود انها را معرفی کرده ایم تعدادی از انها مانند دستگاه ضبط صدا و تعدادی نیز مانند دستگاه ردیاب شخصی عمل میکنند. پس بسیار مهم است که یک برند معتبر را خریداری کرده و همچنین از قانونی بودن دستگاه خود مطمئن شوید. متفاوت خواهد بود. نکته مهم دیگر آن است که با توجه به وارداتی بودن این کالا، نوسانات بازار ارز نقش مهمی در قیمت ردیابها دارد.

اما مهم تر از این مسئله کاربرد این ردیاب ها می باشد. برخی تصور می کنند مقصود از ردیاب شخصی ردیاب هاییست که نیرو های نظامی و امنیتی استفاده می کنند اما این ردیاب ها بسیار حرفه ای تر هستند. اما پیشنهاد میکنیم اگر به ردیاب خودرو نیاز دارید، حتماً محصولی مانند جی پی اس و دزدگیر ماهواره ای GR230 را خریداری نمایید. اما باید توجه داشته باشید که محافظت از دست سارقان نیز از وظایف دستگاه های ردیاب شخصی نوکیا ردیاب می باشد.

اگر نگران رفت و آمد عزیزتان یا افراد ناتوان خانواده و حیوانات خانگی تان می باشید بهتر است یک دستگاه ردیاب برای آن ها تهیه نمایید. 3- حتی شما می توانید این ردیاب شخصی را داخل ماشین و موتورسیکلت تان قرار دهید تا اگر زمانی وسیله نقلیه شما سرقت شد ، با داشتن موقعیت مکانی بتوانید وسیله نقلیه خود را پیدا کنید.

داشتن این وسیله امنیت بسیار زیادی خواهد داشت، زیرا می دانید که محل این دستگاه می تواند در هر زمانی مورد نظارت شما قرار گیرد. دستگاه شنود کوچک است و همانند گوشی موبایل نیاز به یک سیمکارت دارد.با قرار دادن سیمکارت بر روی دستگاه شنود از راه دور میتوانید صداهای محل کار و یا داخل خودرو خود را بشنوید. مقصود کلی در این مطلب از ردیاب شخصی، ردیاب هایی هستند که عوام از آن استفاده می کنند که به صورت ساعت مچی و یا دستگاه های کوچک با قابلیت جی پی اس در بازار ارائه می شود و معمولا در روی دست و یا کیف پول قرار داده خواهد شد.