راهنمای خانه مرد برای 40 سالگی شما

افزایش سطح با لباس هایی که می پوشید شروع و به پایان نمی رسد. هر روز و در هر سنی با راهنمای خانه Style Girlfriend برای 50 سالگی خود (و در هر سنی!) شیک زندگی کنید. در دهه بیست، سی، چهل و پنجاه سالگی، اصول اولیه مورد نیاز خود را پیدا کنید.

راهنمای خانه دهه 40، دکوراسیون منزل، دکوراسیون منزل برای مردان، خانه مردانه

چه بحران میانسالی؟

تا چهل سالگی، گام برداشته‌ای.

مطمئناً، زندگی هنوز به هم می‌ریزد (مخصوصاً اگر چند کودک در تصویر وجود داشته باشند)، اما آنچه را که در وقت آزاد کمبود دارید، با این واقعیت جبران می‌کنید که در نهایت دقیقاً می‌دانید چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی ارزشش را ندارد.

این اعتماد به نفس خیلی خوب است، درست است؟ پس خانه شما چطور؟

شما تا به حال بیشتر وسایل اولیه خانه خود را ذخیره کرده اید، اما آیا به این موارد ضروری فکر کرده اید؟ برخی عملی هستند، برخی فقط برای سلامت روان شما مفید هستند.

همه ضروری هستند.

در زیر، راهنمای خانه مردانه برای 40 سالگی را بررسی کنید:

1. یک فضای انفرادی حک کنید

راهنمای خانه برای 40 سالگی شما
طراحی اتاق: Havenly (قیمت ها از 79 دلار شروع می شود)

بین ساعات اداری و زمان خانواده، مرد به فضایی برای نفس کشیدن و رفع فشار نیاز دارد. اگر بتوانید یک اتاق کامل برای خود پیدا کنید، عالی است.

آن را با همه چیزهای مورد علاقه خود تجهیز کنید و لذت ببرید

نکته: آن را “غار مرد” خود نخوانید. اگر فقط آن را دفتر بنامید، احترام بیشتری از خانواده دریافت خواهید کرد.

اگر فقط می‌توانید یک فضای کوچک‌تر را در بخشی از اتاق دیگر حک کنید، هر کاری می‌توانید انجام دهید تا آن را عالی کنید – یک صندلی راحت، کمی هنری که دوست دارید روی دیوار نصب کنید و برای خود یک گوشه آرامش‌بخش بسازید.

داشتن فضای کمی که فقط برای شما باشد به این معنی است که وقتی زمان استراحت دارید، این فضا حتی سریعتر احساس خوبی به شما می دهد.

همه ما مخلوق عادت هستیم خیلی زود، فقط نشستن، نوشیدن یک نوشیدنی یا منطقه‌بندی در محل خود به مغز و بدن شما می‌گوید که زمان خنک شدن فرا رسیده است. هر کس حداقل یک بار در روز باید چنین احساسی داشته باشد.

2. بدون نادیده گرفتن تمرین از ورزشگاه صرف نظر کنید

باشه، باشه شما می توانید برخی از چیزها را برای مدتی به تعویق بیندازید، در حالی که جوانی در کنار شماست، اما زمان آن فرا رسیده است که با موسیقی روبرو شوید: بدن شما در حرکت رو به جلو به نگهداری نیاز دارد.

نه تنها برای دور نگه داشتن دستگیره های عاشقانه، بلکه مهمتر از آن، برای حفظ سلامت قلب و ماهیچه های خود.

شاید بخواهید به یک باشگاه ورزشی بپیوندید و آن را به یک امر اجتماعی تبدیل کنید. یا شاید بتوانید فضایی را در خانه برای برخی تجهیزات اختصاص دهید تا زمانی که چند دقیقه وقت دارید فشار دادن در یک تمرین ساده تر باشد.

در هر صورت، بخش روتین در اینجا کلیدی است. حرکت دادن بدن باید به یک عادت تبدیل شود. این چیزی است که شما را در طولانی مدت در آن نگه می دارد (و از آن لذت می برید). سلامتی شما نه تنها برای شما، بلکه برای خانواده شما نیز مهم است. با سالم ماندن همه را شادتر نگه دارید.


مطالب مرتبط: با سری Style Girlfriend’s Workout 101 بهترین احساس را داشته باشید


3. همیشه برای سرگرمی آماده باشید

بزرگ‌ترها از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند و ساده‌ترین چیز در دنیا برای آن برنامه‌ریزی این است که باید غذا بخورید. یک یخچال خوب به معنای میان وعده های سالم و همچنین برخی شگفتی های خوشمزه است.

همچنین به معنای ساختن حداقل چند وعده غذایی و یک تخته غذاخوری اینجا و آنجا است.

این وسایل را همیشه در دسترس داشته باشید پشیمان نخواهی شد

از این گذشته، احتمالاً تا این لحظه خانه خود را با انسان‌های دیگر به اشتراک می‌گذارید، بنابراین داشتن غذا در خانه به هر حال ضروری است.

شما نمی خواهید در حالی که همسرتان هول می کند یا بچه هایتان ناله می کنند، منتظر بیرون رفتن باشید. یک میان وعده اولین خط دفاعی در برابر بسیاری از مشکلات زندگی است.

4. وسایل اضطراری دم دست داشته باشید

جودی، 195 دلار

شما در حال حاضر از یک خانواده مراقبت می کنید، بنابراین مهم است که برای هر چیزی آماده باشید. حداقل این به معنای لوازم کمک های اولیه، چراغ قوه، کپسول آتش نشانی، غذا و آب اضافی و مقداری پول نقد اضطراری است.

نیازی به آماده‌سازی برای آخرالزمان نیست (ما در اینجا سعی نمی‌کنیم همه روز رستاخیز را به دست آوریم)، ​​اما انواع موقعیت‌هایی را که به طور بالقوه در خانه و شهر شما اتفاق می‌افتد را در نظر بگیرید، سپس برخی از اصول اولیه را برای پوشش شما در هر صورت به دست آورید.

بهترین سناریو؟ شما هرگز به آن نیاز ندارید!

5. روی خودت ولخرجی کن

هیچ راهنمای خانه برای 40 سالگی شما بدون تلنگری برای پرهیز از خودتان کامل نخواهد بود. حداقل کمی.

آیا چیزی وجود دارد که همیشه می خواستید برای خانه خود بخرید؟ اکنون زمان انجام آن است.

شما در نهایت می توانید هزینه یک ولخرجی را بپردازید، احتمالاً فضایی برای ذخیره آن دارید و هنوز زمان زیادی برای لذت بردن از آن برای سال های آینده دارید.

به یاد داشته باشید، ولخرجی چیزی است که شما را واقعاً، واقعاً خوشحال می کند. لزوماً فوق العاده گران نیست، اما اکنون زمان ارزانی نیست.

همه می دانند که گرفتن تقریبا چیزی که شما می خواهید در واقع از هیچ چیز بدتر است زیرا تنها کاری که انجام می دهد این است که شما را به یاد چیزی می اندازد که واقعاً آرزویش را دارید.

آیا همیشه یک چراغ آویز می خواستید؟

نخرید. اگر این چیزی است که وقتی آن را در خانه خود می بینید، شما را بیش از حد خوشحال می کند، پول نقد و ولخرجی کنید.

سپس هر بار که آن را می بینید و لبخند می زنید، بر هزینه تقسیم کنید و در نهایت مقرون به صرفه به نظر می رسد!

به اینستاگرام سر بزنید و به ما بگویید:

آیا یک قطعه “فروغ” وجود دارد که شما به دنبال خانه خود هستید؟