راهنمای تعطیلات 2020 “هدایایی برای خرید خود”.

هدایایی برای خرید خودتان

در زمان های نامشخص، خوب است که به اصول اولیه بازگردیم. به همین دلیل است که امسال، در راهنمای هدیه سالانه خود، مانند مد، مد احساس خوبی را دنبال کردیم این لیست از بهترین هدایایی که می توانید امسال برای خود بخرید.

هدایای زیادی وجود دارد که با قرار دادن آنها در لیست آرزوهای امسال خود احساس راحتی خواهید کرد، از عرق کردن در خانه گرفته تا ارتقاء مراقبت از پوست.

اما، در حالی که مشغول خرید برای دیگران هستید، چرا خودتان را با هدایایی که ممکن است از درخواست آنها احساس راحتی نکنید، رفتار نکنید؟

خواه به این دلیل باشد که آنها از حداکثر تبادل هدیه توافق شده شما فراتر رفته اند، یا به سادگی می خواهید یک روند جدید را امتحان کنید بدون اینکه دوستان و خانواده خود فکر کنند که در سال 2021 به یک فضای کاملاً جدید متعهد هستید.

بنابراین، چه بخشی از OG از جامعه SG باشید، چه در اینجا تازه کار (خوش آمدید!)، آماده شوید تا خود را حذف کنید. یک سری راز لیست آرزوهای تعطیلات

هدایای بچه ها برای خرید این جمعه سیاه و دوشنبه سایبری:

کاپشن تاد اسنایدر ژاکت کش باف کردنی آبی

کت تاد اسنایدر، 348 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: یک کت شلوار کرفس آبی خوش طعم یک هدیه کاربردی نیست. حداقل، نه به شکلی که دمپایی های خانه هستند، یا یک پارک گرم زمستانی.

اما عالی به نظر می رسد و احساس می کنید که یک میلیون دلار آن را می پوشید. بعلاوه، مانند یک رویا مطابقت دارد و به خوبی با هر چیزی که تصمیم دارید آن را با آن جفت کنید، لایه بندی می شود.

.

شلوار باری پولو رالف لورن camo

شلوار باری پولو رالف لورن، 125 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: زیرا ترجیح می دهید به سؤالاتی مانند “آیا باید برای شما جلیقه شکار پرتقالی تهیه کنم؟” یا “در آن جیب ها چه چیزی می خواهی حمل کنی، توتون جویدن؟” با گذاشتن اینها (کاملا بدجنس!) شلوار کامو باربری در لیست آرزوهای شما امسال.

.

قدیمی نیروی دریایی hi-vis beanie

لباس نئونی قدیمی نیروی دریایی، 10 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: اگر شما عزیزان خود را شرطی کرده اید که برای شما هدایایی ایمن و “مطمئن” بخرند، ممکن است مجبور شوید با چیزی مانند بیرون رفتن با یک لباس مد رفتار کنید.

بدیهی است که این لباس نئونی خوش‌بینانه به ضرر شما نمی‌شود، اما اگر شما همیشه یک مرد خنثی بوده‌اید، این هدیه‌ای نیست که همسرتان به عنوان جوراب‌دار در اختیار شما قرار دهد.

.

روپوش J.Crew

روپوش J.Crew، 298 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: از آنجا که این یک روکش زیبای GD است، به همین دلیل است.

.

سرویس خرید مجازی Style Girlfriend، از 159 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: زیرا، در پایان روز، تصمیم گیری برای ارتقای استایل خود باید یک تصمیم شخصی باشد.

اگر به این فکر کرده اید که به یکی از اعضای تیم SG اجازه دهید برای شما خرید کند، چه زمانی بهتر از زمانی که فروش همه جا هست و هوای زمستانی در راه است؟

.

یادداشت های بوکسورهای کتانی

بوکسرهای کتانی یادداشت، 35 دلار

بیز متعلق به سیاهپوستان!

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: خوابیدن در یک جفت بوکسر کتانی چقدر صدای لوکس دارد؟! راستش من ممکن است یک جفت برای خودم بخرم.

.

Google Pixel buds gen 2، هدایایی برای خرید خودتان

جوانه های گوگل پیکسل، 179 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: اگر هنوز از هدفون های سیمی استفاده می کنید، وقت آن رسیده است که آن را ارتقا دهید.

.

مربی تناسب اندام Nerd، هدایایی برای خرید خودتان

مربی تناسب اندام Nerd، 197 دلار در ماه

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: آنچه را که در مورد ارتقاء استایل شخصی خود به عنوان انتخابی که برای خود انتخاب می کنید به خاطر دارید؟

خوب، همین امر در مورد ارتقاء آمادگی جسمانی شما نیز صدق می کند. مربیگری آنلاین مبتنی بر اپلیکیشن Nerd Coaching راهی عالی برای شروع تمرینات ورزشی بدون نیاز به پا گذاشتن در باشگاه است. مربیان برای شما برنامه ای شخصی سازی می کنند و به شما کمک می کنند تا به آن پایبند باشید. چه چیزی بهتر از این؟

.

Theragun Elite، هدایایی برای خرید خودتان

Theragun Elite، 399 دلار

چرا خرید از خودتان هدیه خوبی است: اگر ترجیح می دهید از هدیه تناسب اندام فوق استفاده کنید، به چیزی برای درمان عضلات دردناک خود نیاز خواهید داشت.

> همه راهنمای هدیه تعطیلات 2020 #SGapproved ما را بررسی کنید <