راهنمای بچه ها برای سبز ارتش

راهنمای سبک بهاری ما با مشارکت ارائه شده است Uniqlo ایالات متحده آمریکا

بنر راهنمای بهار دوست دختر استایل یونیکلو

زمستان، بهار، تابستان، پاییز—سبز ارتشی رنگی است که برای همه آنها مناسب است.

چرا؟ خوب، این یک است مدرسه جدید خنثی که تقریباً با هر تکه ای از جین کمد شما جفت می شود. رنگ سبز ارتشی را رنگ ایده آل برای همه چیز در نظر بگیرید، از دکمه های بوم سبک وزن که به عنوان لایه دوم فنری (شما ممکن است آنها را به عنوان “شاکت” بشناسید) گرفته تا چینی های کاملا فشرده. حال و هوای به دست آمده در یک لحظه کاملاً آرام است و به راحتی قابل بالا بردن است. برد-برد، درسته؟

یک یادداشت برای همه شما علاقمندان به تاریخ: سبز “ارتشی” در واقع به ارتش ایالات متحده معرفی نشد تا زمانی که آبی و قرمز از قبل راه را هموار کرده بودند. در دهه 1850، تفنگ‌های سواری با لباس‌های سبز رنگ به پایان رسید، اما 100 سال بعد، در سال 1941، لباس‌های جین آبی کاملاً حذف شدند و با سایه زیتونی که امروزه می‌شناسیم و دوست داریم جایگزین شدند.

در زیر، نحوه پوشیدن سبز ارتشی را در بهار یاد بگیرید:

راهنمای تطبیق رنگ سبز ارتشی چگونه بپوشیم

با سبز ارتشی چه بپوشیم

از ست کردن سبز ارتشی با رنگ های روشن مانند فیروزه ای سرد، صورتی روشن نترسید. ما همچنین وقتی با نارنجی پوشیده می‌شویم، سبز ارتشی را دوست داریم، تا زمانی که سایه به مخروط ترافیک نزدیک نباشد: فکر کنید، یک کت بوم سبز ارتشی روی دکمه‌ی پنبه‌ای کم‌رنگ نارنجی. که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد

چه زمانی باید سبز ارتشی بپوشید

جایی که نمی تواند سبز ارتشی می پوشی؟ سوال بهتری است

شما می توانید این رنگ را به دفتر کار، در شهر، و حتی در شب… بسته به مناسبت، ببرید. (با عرض پوزش، اما عشق ما به سبز ارتشی از لباس رسمی متوقف می شود.) به رنگ سبز ارتشی به عنوان جایگزینی برای پوشیدن سرمه ای یا خاکی فکر کنید و مطابق با آن لباس بپوشید.

// چگونه در دفتر سبز ارتشی بپوشیم //

نحوه پوشیدن سبز ارتشی برای کار

شلوار: Uniqlo، 30 دلار | پیراهن: Uniqlo، 30 دلار | کمربند: Uniqlo، 30 دلار

SG می گوید: شلوارهای سبز ارتشی محل آسانی برای شروع هستند اگر به تازگی شروع به گنجاندن این رنگ خنثی در کمد لباس خود کرده اید. رنگ شلوار را برای کار مانند بالا بپوشید. سپس آنها را با شلوار چینی یا شلوار جین پارچه ای بپوشانید تا حال و هوای معمولی تری داشته باشید.

// چگونه در آخر هفته سبز ارتشی بپوشیم //

نحوه پوشیدن لباس غیر رسمی سبز ارتشی

شلوار جین: Uniqlo، 40 دلار | ژاکت: Uniqlo، 50 دلار | پیراهن: Uniqlo، 20 دلار | عینک: Uniqlo، 15 دلار

SG می گوید: ژاکت هرینگتون جزء اصلی کمد لباس مردانه است و یکی از آن ها به رنگ سبز ارتشی راهی عالی برای بیرون آمدن از قالب های معمولی چینو است. لباس شما با شلوار جین و دکمه ای به رنگ مرکبات عالی به نظر می رسد.

به ما بگو:

روش مورد علاقه شما برای پوشیدن سبز ارتشی چیست؟

با تشکر از Uniqlo، و از شما، خوانندگان ما برای حمایت از مارک هایی که Style Girlfriend را ممکن می کنند!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند