راهنمای اسپینینگ برای پسران: تمرینات 101

بچه ها راهنمای اسپینینگ

وقتی صحبت از اعتماد به نفس می شود، جاهای زیادی وجود دارد که یک مرد می تواند شروع کند. برای برخی، این کار با تعمیرات اساسی کمد لباس آغاز می شود. برای دیگران، مقابله با یک روال تناسب اندام جدید است. در SG HQ، ما متوجه شدیم که برخی از بچه‌ها تمایلی به کلاس‌های بدنسازی ندارند (اما کنجکاو!). اگر این شما هستید، فعالیت های تناسب اندام #SGapproved را در مجموعه Workout 101 ما بررسی کنید. بعدی؟ راهنمای اسپینینگ برای پسران…

***

دلیلی وجود دارد که چرخش «در حال حاضر خیلی داغ است». این یک تمرین کاردیوی شگفت انگیز در آنجا است، دارای یک فضای اجتماعی است که به سختی قابل تکرار است (بله، حتی به صورت مجازی!)، و غیرقابل انکار اعتیاد آور است.

اگر شبیه تیم ما هستید، هر روز از دوستی می شنوید که دوچرخه جدید Peloton خود را در خانه راه اندازی کرده است.

چرخش برای بچه ها، راهنمای یک پسر برای کلاس اسپین

اگر چرخش را امتحان نکرده اید، شاید آن را امتحان کنید ربطی به مرزی بر فرقه حس درونی.

با یک جانباز صحبت کنید، و به احتمال زیاد این کسل کننده ترین گفتگوی شما در تمام هفته خواهد بود. بنابراین اگر درگیر چرخش هستید، فقط به یاد داشته باشید:

دوچرخه سواری برای ورزش؟ خوب در مورد چرخش صحبت می کنید؟ بد

اسپینینگ برای پسرها می‌تواند یک تمرین هوازی کاملاً بد باشد—با متوسط ​​سوزاندن 600 کالری در هر 60 دقیقه کلاس، شما را سریع‌تر از هر چیز دیگری تناسب اندام می‌کند.

علاقه مند؟

در زیر، راهنمای مقدماتی اسپینینگ برای پسران:

راهنمای پسر برای کلاس اسپین، چرخش برای بچه ها

به هر حال کلاس اسپین چیست؟

به دوچرخه‌های ورزشی قدیمی والدین خود فکر کنید – با سرعت (جناس – متاسفم.) در حالی که یک مربی شما را در فواصل زمانی با شدت های مختلف راهنمایی می کند، به پدال ها می چسبید.

شما سریع با مقاومت کم رکاب می زنید که برای استقامت خوب است. و با تمرینات در فواصل زمانی با مقاومت بالا، چربی می سوزانید.

در همین حال، مفاصل شما از شما برای این تمرین کاهش وزن که شامل کوبیدن زانوها و مچ پا به زمین نیست، تشکر خواهند کرد.

و شما می توانید همه این کارها را در یک فضای انگیزشی انجام دهید.

در استودیو، معمولاً صندلی استادیوم و نور کم وجود دارد، به این معنی که می‌توانید در خلوت نسبی رنج بکشید (یا به خودتان استراحت بدهید). هیچ کس نمی داند – یا اهمیت نمی دهد – دیگران چه می کنند. آن را صرفه جویی در استودیو اسپین در نظر بگیرید.

اگر سوار بر پلوتون یا دوچرخه دیگری هستید که کلاس‌های تناسب اندام را در خانه ارائه می‌دهد، می‌توانید سایر شرکت‌کنندگان را ببینید و حتی پنج امتیاز مجازی بدهید.

نسبت کلاس اسپین پسر به دختر

در استودیو …1:10 شاید؟ در خانه، به حتی نزدیک تر است.

بگذارید اینطور بگوییم – من هرگز کلاسی ندیدم که تعداد مردان بیشتر از زنان باشد. اما چه کسی اهمیت میدهد؟! با افزایش تناسب اندام در خانه، بچه ها بیش از هر زمان دیگری سوار دوچرخه اسپین می شوند.

امیدواریم تا زمانی که دوباره کلاس‌های حضوری استودیو را برگزار کنیم، افراد بیشتری از همیشه برای کلاس دوچرخه‌های اسپین را انتخاب می‌کنند.

پیچیدگی رقص

کم.

پیچیده‌ترین حرکت «تپ بک‌ها» است، که – راستش را بگویم – من هنوز کاملاً متوجه آن نشده‌ام. به نوعی شبیه چمباتمه زدن روی صندلی دوچرخه است. و به همان زیبایی که من آن را توصیف می کنم به نظر می رسد. بقیه زمان، از شما انتظار می رود تلاش كردن رکاب زدن به ضرب و شتم، اما این تقریباً به همان اندازه پیچیده است.

فقط جمعیت را دنبال کنید و به یاد داشته باشید: در پایان روز، همه تمرکز زیادی روی سواری خود دارند. فقط شما واقعاً می دانید که چقدر سخت رکاب می زنید، یا چگونه تنش را تنظیم کرده اید. این مثل یوگا نیست، جایی که همه به دنبال کسی هستند که قضاوت کند. این کار را می توانید به تنهایی انجام دهید.

دوش سنج

حتما برای دوش گرفتن برنامه ریزی کنید. سوزاندن 800 کالری در یک استودیوی کوچک و پر از مربا می تواند کثیف باشد.

راهنمای بچه ها برای چرخش، اسپین 101، اسپینینگ 101، آنچه باید قبل از اولین کلاس اسپین خود بدانید

در کلاس اسپین چه بپوشیم

مخزن چهار دور
تاپ فورلپس

در این محیط گرم هر چه لباس کمتر باشد بهتر است. آستین ها را رها کنید و به سراغ یک تانک با خاصیت عرق گیری بروید.

شورت فشرده سازی
شورت فشرده سازی 2XU

کت مجردی خود را در خانه بگذارید و به سادگی با شلوارک ورزشی با آستر فشرده عرق کنید. چرخیدن برای پسران بهانه ای برای حمل و نقل تمام لباس های دوچرخه سواری شما نیست. متاسف.

سربندهای ورزشی برای پسران
سربند نایک

عرق خواهی کرد. زیاد. بنابراین، اگر موهای شما حتی کمی بلند است، بهتر است آنها را به عقب بکشید. آن‌ها این اتاق‌ها را تاریک نگه می‌دارند، به این معنی که دیدن نسخه نمایشی مربی در حرکت بعدی به اندازه کافی سخت است. از طریق چکیدن عرق در چشمان شما حتی سخت تر می شود.

آیا به شورت بالشتکی نیاز دارید؟

جواب کوتاه؟ خیر

پاسخ طولانی تر؟ اگر بیشتر از یک ساعت دوچرخه سواری می کنید (مثلاً در دنیای واقعی دوچرخه سواری با دوچرخه ای که واقعاً حرکت می کند)، سپس بله، شما مقداری بالشتک در آنجا می خواهید.

اما اگر در یک کلاس اسپین بین 30 دقیقه تا یک ساعت شرکت می کنید، با شلوارک ورزشی معمولی خوب خواهید بود.

نگران چف زدن هستید؟ قبل از سوار شدن به دوچرخه از محصولی استفاده کنید که لغزش بیشتری ایجاد کند.

// تجهیزات ورزشی آماده چرخش بیشتری بخرید //

واقعا چقدر چرخیدن برای بچه ها سخت است

سخت است!

اما باز هم، به همان اندازه که شما آن را سخت می‌کنید، و پیدا کردن مربیانی که چیزی فوق‌العاده سخت یا نسبتاً سرد ارائه می‌دهند، آسان است. همه مربیان خوب سبک خاص خود را خواهند داشت.

بزرگترین چالش ممکن است هنگام خرید یک دوچرخه در خانه یا در ابتدای کلاس رخ دهد – زمانی که شما تکه‌ای از پول را تحویل می‌دهید تا وارد این تفریح ​​شوید.

چرخیدن مبارک!

***

احساس خوب در حرکت دادن بدن خوب است. همینطور احساس خوبی نسبت به لباسی که روی بدن خود می پوشید نیز وجود دارد!

اگر آماده هستید نه تنها روال تمرینی خود، بلکه کمد لباس خود را نیز اصلاح کنید، Style Girlfriend می تواند به شما کمک کند!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

به یکی از اعضای Team SG اجازه دهید یک برنامه خرید شخصی را فقط برای شما، بودجه و نوع بدنتان تنظیم کند. بیشتر بدانید >