دکتر متخصص دهان و دندان، بهترین پزشکان دهان و دندان

این روکشها روی دندانهای طبیعی مجاور فضای خالی که برای نگه داشتن بریج در محل به کار میروند قرار داده میشود. در این روش، برای نگه داشتن بریج در محل از ایمپلنت دندان استفاده می­شود و به خاطرجوش خوردن ایمپلنت در استخوان فک، ثبات و پایداری این نوع بریج در محل بسیار زیاد است و معمولا از این روش برای مواردی استفاده میشود که حمایت مناسب در دو طرف بریج برای نگه داشتن آن در محل وجود نداشته باشد. وقتی دندان­ها درست در کنار هم قرار نگرفته باشند موجب ایجاد درد و فشار بر روی ماهیچه های فک شده و باعث به وجود آمدن مشکلاتی در مفاصل فک و همچنین سردرد می­شود درمان ارتودنسی به درست قرار گرفتن دو فک بالا و پایین و کاهش درد در این منطقه نیز کمک می کند چرا که با بالغشدن فرد امکان تغییر در شکل کلی فک بالا و پایین وجود دارد که این باعث نازیبایی در چهره ی فرد نیز میشود.

وقتی قرار است از بین این تعداد دندانپزشک یکی را انتخاب کنید از کجا میتوانید مطمئن باشید که انتخاب درستی داشته دندانپزشکی طرف قرارداد بیمه دی اید؟ پل دندانی ثابت، پرکاربردترین نوع بریج ثابت است که در آن یک دندان مصنوعی متصل به دو روکش دندانی در دو طرف، در دهان قرار میگیرد. دندان مصنوعی بریج در فضای خالی قرار میگیرد تا جایگزین دندان از دست رفته باشد، در هر طرف دندان مصنوعی نیزیک روکش قرار می­گیرد . بریج دندان یا پل از یک دندان مصنوعی به نام پونتیک تشکیل شده است که بین دو روکش قرار میگیرد.

ارتودنسی نامرئی، ارتودنسی پیشرفته، فلوشیپ، لمینت، بلیچینگ و کامپوزیت از زمینه های فعالیت این دندانپزشک معروف در تهران است. همچنین در این کلینیک، خدمات کاشت نگین دندان هم انجام می شود. طول درمان با کامپوزیت بسیار کوتاه است و ظرف یک جلسه انجام می­شود لمینت کامپوزیتی از نظر اقتصادی مقرون به­صرفه­تر است. هزینه ساخت لمینت سرامیکی در مقایسه با لمینت کامپوزیت بیشتر است.

لمینت­های کامپوزیت نسبت به لمینت­های سرامیکی از طول عمر و مقاومت کمتری برخوردارند و امکان برگشت و تغییر رنگ وجود دارد اما نسبت به لمینت­های سرامیکی دارای مزایایی هستند. بر اساس پژوهش­های صورت گرفته در زمینه ­ی مشکلات مربوط به زیبایی دهان و دندان، وراثت نقش مهمی در جنس دندان ها، رنگ آنها، مقاومت و در برخی مواقع حتی حالت های دندان ها و میزان رویش آنها دارد. یه دکتر بازی جذاب و پر از چالش های دکتری برای کودکانی که دوست دارن پزشکی رو تجربه کنن .

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با دندانپزشکی جهاد دانشگاهی وب سایت خود باشید.