دوست دختر سبک WFH است.. شما چطور؟

چه دو هفته عجیبی، ها؟

دائماً به من می گویند که من اینجا در نیویورک در یک حباب لیبرال زندگی می کنم، اما در پیام های گروهی ام با دوستانی از ویسکانسین و جاهای دیگر، به نظر می رسد که اکنون همه در یک قایق هستند. مردم در همه جا با اثرات همه گیر کروناویروس جدید سروکار دارند. خط پایین؟ اوضاع عالی نیست!

ما در حال صحبت هستیم: آن حس وهم‌آور آرامش وحشت‌زده، ترتیبات مراقبت از کودکان با عجله جمع‌آوری شده، به اشتراک‌گذاری عکس‌های قفسه‌های خالی فروشگاه‌های مواد غذایی در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی انتخابی. ما در نمایش یک فیلم ترسناک زندگی می کنیم که هیچ کس پایان آن را نمی داند.

بنابراین، در حالی که تیم SG برای چند هفته آینده WFH است، به نظر می‌رسد وانمود می‌کنیم که می‌توانیم به انتشار داستان‌هایی درباره اینکه چگونه می‌توانید ظاهر، احساس و بهترین رفتارتان را انجام دهید، ادامه دهیم، مثل اینکه همه چیز عادی است.

اشتباه نکنید – این همه هنوز مهم است! فقط این است که بهترین توصیه ای که من یا هر کس دیگری در حال حاضر می توانم به شما در مورد نحوه انجام هر سه این کارها بدهم؟ ساده است:

اگر می توانید فقط در خانه بمانید. تمام شد. خودشه.

بیرون نرو آن یقه یقه اسکی جدید را در دفتر نپوشید. از کسی برای اولین قرار ملاقات نخواهید.

در خانه بمانید. کار خود را انجام دهید. نتفلیکس را تماشا کنید. تکرار.

ما مدتی است که تورنمنت سالانه جنون SG خود را برنامه ریزی کرده ایم، بنابراین آن را در اینستاگرام اجرا خواهیم کرد (اگر قبلاً ما را دنبال نکرده اید!) و دو هفته آینده را صرف استوری های تابستانی خواهیم کرد. و برخی از ویژگی‌های قدیمی‌تر را که شایسته نگاهی دوباره هستند، ایجاد کنید.

این زمان ترسناکی است، و ما از شما می‌خواهیم که در آینده‌ای قابل پیش‌بینی در حین انجام WFH روی سلامتی خود، حفظ امنیت خود و دیگران و پوشیدن برخی شلوارهای ورزشی تمرکز کنید.

اگر مایل به کمک مالی به کسانی هستید که تحت تأثیر این شیوع قرار گرفته اند، درخواست کنید فهرست خوبی از سازمان های شایسته دارد. و اگر هنوز کووید-19 را به عنوان چیزی بیشتر از آنفولانزا که “لب ها” از آن ترسیده اند، درمان نمی کنید، این تیک توک از GQ یک خلاصه بسیار جامع در مورد اینکه چرا باید همین الان فاصله گذاری اجتماعی را تمرین کنید ارائه می دهد. بله، حتی اگر کاملاً احساس خوبی داشته باشید.

با تشکر. ایمن باشید و شما را در اینستاگرام ببینیم!