در Stagecoach چه بپوشیم: ایده های لباس مردانه

یک تابستان در کالج، عمه ام مرا برای تولدم به کانتری تاندر برد. اگر نمی دانید، کانتری تاندر اساساً برای دوستداران موسیقی کانتری Coachella بود … در دریاچه های پر زرق و برق، ویسکانسین. Brooks & Dunn، Rascal Flatts، و چند مورد دیگر که الان به یاد ندارم. خیلی خیلی سرگرم کننده بود. در واقع، هرکسی که بگوید “همه موسیقی را به جز کشور” دوست دارد، نمی داند چه چیزی را از دست داده است.

اما اکنون، “Coachella برای دوستداران موسیقی کانتری” در واقع وجود دارد. جشنواره سالانه Stagecoach در همان محل نمایشگاه برگزار می‌شود که رویداد اخیر با عنوان آریانا گرانده در ایندیو، کالیفرنیا برگزار می‌شود. و در سال‌های گذشته، هنرمندان برتر کشوری مانند لوک برایان، فلوریدا جورجیا لاین و جیسون آلدین را جذب کرده است.

سبک جشنواره موسیقی جاستین بیبر کوچلا

بنابراین، چه کمکی به شما می‌کردیم، اگر بعد از اینکه شما را با ظاهر مستقل خیابانی‌تان برای Coachella پیوند زدیم، چند لباس الهام‌گرفته از کشور را برای شما آماده نکنیم؟

شاید شما Coachella را بزنید تا “Thank U Next” خود را فعال کنید. حالا، اگر به بیابان برمی‌گردید تا «هههههههههه» خودتون رو بخونید، ما شما رو تحت پوشش قرار میدیم.

در زیر سه ایده برای لباس پوشیدن در Stagecoach آورده شده است:

استایل مردانه کوچلا

روز 1: کشور شهری

در کالسکه چه بپوشیم

SG می گوید: شلوار جین بی‌آپ که می‌توانید روی مچ پا بغلتانید، کاملاً با یک چکمه کابویی ست می‌شود. از این گذشته، دیگر چه زمانی می توانید آن جفت را که زیر تخت خود پنهان کرده اید بپوشید؟!

کلاه و همچنین یک ضد آفتاب خوب ضروری است. باندانا را از جیب پشت خود بیرون بیاورید، به سبک بروس اسپرینگستین، و از آن برای پاک کردن ابرو یا قوطی آبجو خود استفاده کنید.

روز شماره 2 سبک آمریکایی

در کالسکه چه بپوشیم

SG می گوید: در حالی که ما این ایده را قبول نداریم که دوستداران موسیقی کانتری دارای حقوق انحصاری برای رنگ های قرمز، سفید و آبی هستند… این امر باعث می شود لباسی آسان در جشنواره موسیقی مانند Stagecoach ایجاد شود. اشتباه گرفتن این ترکیب رنگی سخت است، حتی زمانی که سایه های مختلف را با هم ترکیب می کنید. فقط از الف اجتناب کنید ستاره های راه رفتن و راه راه وضعیتی که به نظر می رسد چسبناک است.

ایندیو شب ها سرد می شود، بنابراین یک پیراهن چهارخانه آستین بلند که می توانید در طول روز دور کمرتان بپیچید و وقتی آفتاب غروب می کند آن را بپوشید، هر دو مد است. و کاربردی

و از آنجایی که این یک تمام روز فستیوال موسیقی که در مورد آن صحبت می کنیم، فکر کنید: جیب های کاربردی، مانند شورت باری بالا. شما باید برخی چیزها را حمل کنید، بنابراین آنها به کارتان می آیند.

روز شماره 3 گاه به گاه کشور خنک

در کالسکه چه بپوشیم

SG می گوید: این آخرین روز است.. غیررسمی و راحت اما همچنان شیک با یک تی شرت تمیز، شورت خاکی راحت و – بله – دمپایی بپوشید. درست مانند شورت باری، زمان و مکانی برای این پسران بد وجود دارد و یک جشنواره موسیقی در فضای باز یکی از آنهاست.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

آیا آماده هستید که سبک خود را ارتقا دهید اما کار را برون سپاری کنید؟ تیم SG می تواند کمک کند! ما برای شما یک برنامه خرید سفارشی می سازیم تا متناسب با استایل، بودجه و تیپ بدنی شما باشد. اینجا بیشتر بیاموزید

***