در سبک جشنواره پسران، حرکات جسورانه، و لباس های روشن

جشنواره کوچلا
در نهایت، برای اولین بار در، مانند یک ماه، این پادکستی که شما آنقدر دوست دارید حاوی هیچ نامی از مایکل بی جردن، رایان گاسلینگ، یا ناراحتی خیره کننده SG Madness امسال. اواسط آوریل است و ما بالاخره آن را رها کردیم.

به پادکست مربوط به سبک جشنواره مردانه، حرکات جسورانه و موارد دیگر گوش دهید

پس چی انجام داد پس با تمام آن زمان در مورد آن صحبت می کنیم نه صرف کشیدن گابی عزیزمان؟ خوب، در چیزی که شاید بتوان آن را یک انتقام کوچک کارمایی در نظر گرفت، مگان در خیابان توسط دو نوجوان بسیار قضاوت کننده سوخت. یا او؟ تو تصمیم بگیر!

من داستان را اسپویل نمی‌کنم جز اینکه بگویم عبارت «این باعث می‌شود بنابراین خیلی حس» به گستاخانه ترین شکل ممکن بیان شد و نه توسط مگان. (داستان کاملاً مرا به یاد آن صحنه انداخت دختران بدجنس وقتی رجینا جورج تمام کار را انجام می دهد، «من عاشق دامن تو هستم. از کجا گرفتی؟» چیز. خیلی وحشیانه.)

در مرحله بعد، متوجه می‌شویم که فیدهای اینستاگرام ما در این آخر هفته چقدر خالی بوده است، مطلقاً فاقد هرگونه محتوا.

فقط شوخی!

آخر هفته اول Coachella بود، و اگر حداقل 45 ویدیوی IG متزلزل از بیانسه را در فید خود و یک میلیون و 7 عکس از مردمی که با علامت صلح جلوی آن چرخ و فلک لعنتی ژست گرفته بودند ندیدید، احتمالاً باید اتصال Wifi خود را بررسی کنید.

حتی اگر هر دوی ما بیشتر یک آخر هفته “Couchella” داشتیم، این هرگز ما را از داشتن *همه* نظرات درباره سبک جشنواره بچه ها باز نمی داشت. یا، چیزی که دوست دارم صداش کنم کازپلی جشنواره.

اگر جشنواره‌های موسیقی را به‌طور واقعی دوست دارید (و این اشکالی ندارد!)، ما قصد داریم سبک معمول هوای گرم خود را با پیراهن‌های آستین کوتاه با طرح‌های روشن، یک جفت عینک آفتابی جذاب و اگر واقعاً احساس می‌کنید، چند درجه به سمت بالا تغییر دهید. جسورانه، برخی ~جورت های جشنواره~ شلوارک جین معروف است که ما واقعاً فکر نمی کنیم در جای دیگری آن را بپوشید.

سوال خواننده: کفش های بهاری

از آنجا در نهایت به یک سوال خواننده (به هر حال از اینکه به DM های ما سر زدید متشکریم!) در مورد کفش های بهاری رفتیم. مگان در اینجا حرف اول را زد و من وقتی چهار پیشنهادمان برای فصل را بررسی کردیم، از جمله کفش‌های کتانی رترو، و همچنین یک جفت کتانی و چکمه‌های بیابانی، پشتیبان خواندم. آنها را با شورت امتحان کنید! واقعا! ما از شما حمایت می کنیم که انگشت پای خود را در حوضچه “این یک LEWK است” فرو ببرید.

ما همچنین یک انحراف کوتاه به دنیای خاص کفش‌های کتانی ایر مکس انجام دادیم، که در آن من سخت برای ایر مکس 90 کلاسیک‌تر ایستادگی می‌کنم، در حالی که مگان به شدت نسبت به Air Max 95 «بسیار پدر» احساس می‌کند.

//فروش کفش بهار //

و در نهایت، داغ طول می کشد!

برداشت داغ من از دو قرار اولی که در این هفته رفتم الهام گرفته شد (بسیار من) که در آن هر دو نفر با انجام “حرکات جسورانه” امتیازهای مهمی را با من به دست آوردند. من و مگان عاشق یک حرکت جسورانه هستیم، در صورتی که شما نمی دانستید، همانطور که بیشتر زنان! یک نفر با ایجاد یک لیست پخش مشترک در Spotify که قبل از بیرون رفتن به نوبت آهنگ‌هایی را به آن اضافه می‌کردیم، من را تحت تأثیر سلیقه موسیقی خود قرار داد. دیگری در اولین قرار ملاقات ما حاضر شد و یک سالامی از کوله پشتی خود بیرون آورد، که این یک تعبیر نیست و در واقع پاسخ به یک شوخی درونی از شوخی های پیامکی ما است، که فوق العاده متفکرانه و بسیار خوشمزه بود. (او نان و پنیر هم بسته بندی کرد!)

غذای آماده اینجاست نه برای آوردن سالامی در اولین قرار بعدی خود یا حتی برای تهیه یک لیست پخش برای یک دختر، اما به به نشانه هایی که به شما می دهد توجه کنید (این می تواند در نمایه او باشد، یا یک نظر جانبی کوچک از طریق متن) و ببینید که چگونه می توانید با الهام از آن چیز، کاری متفکرانه برای او انجام دهید.

برداشت داغ مگان کمی ملموس تر و کمی کمتر زودگذر است و به سبک مربوط می شود، برو فیگور! او در مورد مجموعه‌ای از کت و شلوارهایی که در نوردستروم عرضه می‌شوند، طراحی شده توسط استایلیست مشهور برجسته، ایلاریا اوربانیتی (برای افرادی مانند دونالد گلاور و رایان رینولدز) و لباس مستقر در آرکانزاس، هیپ زده است.
این مجموعه دارای رنگ ها و چاپ های جسورانه است و مطمئناً ارزان نیست، اما از نظر نجومی نیز گران نیست. این با افکار ما در مورد سبک جشنواره پیوند دارد، زیرا در این قطعات کت و شلوار بهانه ای عالی برای گرفتن چیزی است که قبلاً بخشی از چرخ خانه شماست و کمی بیشتر با آن سرگرم شوید.

به من بگو:

آیا در تابستان امسال به جشنواره ای می روید؟ چه می پوشی؟

خدمات خرید مجازی