درس های زندگی اعتراضی و همه گیر از سال 2020

اعتراض به درس های زندگی همه گیر

خیلی خوب می شود اگر بتوانیم از این 1-2 ضربه همه گیری جهانی و اعتراضات خیابانی برای عدالت اجتماعی با چیزی بیرون بیاییم. در واقع نشان می دهد برای وقت و دردسر ما برای شروع، یک واکسن موثر و ممنوعیت خفه کردن.

و اگر در حال ارسال درخواست هستیم؟ من چند تا دیگه دارم

من در مورد ظهور از سال 2020 صحبت می کنم که درس های زندگی اعتراضی و همه گیر را در مورد افرادی که می خواهیم باشیم و جامعه ای که می خواهیم بسازیم آموخته ایم. و بله، من امروز “آهنگ فارغ التحصیلی” ویتامین C را تکرار می کنم، چرا می پرسید؟

بنابراین، اگر اجازه بدهید: می‌خواهم یک سخنرانی آغازین را برای فارغ‌التحصیلان این دوران جنون‌آمیز به اشتراک بگذارم. امیدها و رویاهای من برای کلاس 2020.

در زیر، 8 درس زندگی اعتراضی و همه گیر که باید از سال 2020 یاد بگیرید:

1. با وجدان بیشتری خرید کنید

درس های زندگی همه گیر را با وجدان خرید کنید

گابی مایرز از Style Girlfriend به من گفت: “ما باید به طور جمعی از این طرز فکر عبور کنیم که 3 دلار قیمت مناسبی برای یک تی شرت است.”

حق با آن خانم است. قیمت پایین یک تکه لباس معمولاً به این معنی است که سازش هایی در طول مسیر انجام شده است که ارزش نیروی کاری را که برای ساخت آن انجام شده است، کاهش می دهد. سازش هایی که دیگر نباید با آن راحت باشیم.

خریدهای محلی، و خریدهای کوچک می‌تواند به جلوگیری از همیشه به دنبال پایین‌ترین قیمت کمک کند.

«به همان اندازه که گرفتن یک معامله خوب است، دانستن اینکه شما از هم نوع خود حمایت می کنید و نه از میلیاردر ناشناس که شما را «سرمایه انسانی» می پندارد، بسیار زیباتر است. علاوه بر این، اگر آنقدر ارزان باشد، در اولین شستشو سوراخ می‌شود یا به شما راش‌های مرموز عجیبی می‌دهد – انتخاب فروشنده!»

خرید کمتر پرداخت بیشتر توییت

من دوست داشتم این توییت اخیرا توسط اریک باندولز، بنیانگذار Beardbrand. ممکن است در ابتدا غیر منطقی به نظر برسد، اما «کمتر بخر، بیشتر بپرداز» راهی عالی برای نزدیک شدن به خرید است.

در حالی که ما هنوز از خرید حضوری راحت از خرده فروشان مستقل فاصله داریم (راه خوبی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در ساخت یک کالا انجام شده است و در نتیجه درک هزینه آن شاید بالاتر از هزینه شما باشد) ، همیشه خرید آنلاین وجود دارد

در حال حاضر، تیم ما بر گسترش مارک‌ها و خرده‌فروش‌هایی که در Style Girlfriend به اشتراک می‌گذاریم متمرکز شده است تا کسب‌وکارهای سیاه‌پوست و خرده‌فروشان محلی بیشتری را با سایت‌های تجارت الکترونیکی با خرید آسان بگنجانند.

وقتی صحبت از درس های زندگی اعتراضی و بیماری همه گیر به میان می آید، این درس خوبی است که یاد بگیریم فقط ای کاش زودتر متوجه می شدیم.

2. قرار ملاقات با بازی های کمتر

تاریخ با بازی های کمتر درس زندگی همه گیر

منظورم این است که در حالت ایده‌آل، می‌توانم بگویم قرار ملاقات با نه بازی ها، اما من می خواهم منطقی باشم.

تیلور دیویس از SG اشاره می کند که با افزایش سفارشات در خانه ماندن، هیجان برای بازگشت به “آنجا” برای کسانی که به دنبال عشق هستند، محسوس است.

“من فکر می کنم در ابتدا همه ما مشتاق خواهیم بود که یاه یاه خود را بیرون بیاوریم. چقدر می خواهید همین الان در یک بار با کسی (هر کسی!) زانو بزنید و یک کوکتل 16 دلاری بنوشید!؟ پس از گذراندن ماه‌های متمادی با چیزی جز صفحه‌نمایش‌هایمان برای گرم نگه داشتن ما در شب، برخی معاشقه‌های رو در رو – حتی با ماسک! – برای من بسیار خوب به نظر می‌رسد.

اما وقتی یخ در آن کوکتل ها آب می شود، به اصطلاح، دوست دارم باور کنم که در جستجوی عشق با هدف بیشتری پیش خواهیم رفت. اگر برگردیم و از دوستانمان بخواهیم ما را راه اندازی کنند چه؟ آیا تا به حال یادداشتی با شماره خود در کافی شاپ رد کرده اید؟ هک، کارت های تلفن را برگردان!»

پس برو و با صداقت و نیت عمل کن!

اگر کسی را دوست دارید، از او بخواهید. اگر می خواهید به طور انحصاری قرار ملاقات بگذارید، این را بگویید. اگر می‌خواهید یک رابطه را پایان دهید، به جای اینکه به آرامی کنار بکشید، این را هم بگویید تا وقتی گیج می‌شود و به رفتار شما واکنش منفی نشان می‌دهد، «دیوانه» باشد.

مانند برنده SG Madness 2020 هری استایلز می گوید: “با مردم با مهربانی رفتار کنید.” چه مفهومی!

3. به درمان فیک کردن بروید

درس زندگی همه گیر مراقبت از خود مردانه

لطفا. شاید شما بیشتر این زمان را تنها در خانه گذرانده اید، و نشستن با افکار خود در این مدت باعث شده است تا زمانی که در آن هستید، همه چیز را از جایگاه خود در این زمین تا هدف خود زیر سوال ببرید؟

یا شاید شما و شخص مهمتان از زمانی که قرار ملاقات را شروع کرده اید، این مدت زمان زیادی را با هم سپری نکرده اید و حال و هوای آن… کمتر از دوست داشتن است. یا شاید شما و همسرتان هر شب خسته به رختخواب می‌افتید و از نظر جسمی و عاطفی به دلیل مراقبت از بچه‌هایی که در ماه آوریل فعالیت‌های خانگی‌شان را تمام کرده‌اید، احساس ضعف می‌کنید.

شاید مجبور شده باشید با واقعیت‌های مرگ روبرو شوید زیرا عزیزان (یا عزیزان کسانی که می‌شناسید) بر اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند، یا رابطه شما با نژادپرستی سیستمیک.

راستش من امید شما با هر دوی اینها روبرو شده اید یا واقعاً باید در مورد سطوح درون نگری شما صحبت کنیم.

هر چیزی که در مغز شما حباب می کند و در روده شما نفوذ می کند، برو با یه حرفه ای در موردش صحبت کن

اگر توانستید یک باشگاه ورزشی خانگی در گوشه گاراژ یا جهنم، گوشه آپارتمان استودیویی خود بسازید، پس می دانید که چگونه سلامت جسمانی خود را در اولویت قرار دهید. وقت آن رسیده است که برای سلامت روان خود نیز فضایی در زندگی خود باز کنید.

4. زندگی جنسی خود را دوباره تعریف کنید

بادمجان

من این را با اطمینان یک فرد کاتولیک بزرگ شده می گویم: زندگی برای گذراندن آن بسیار طولانی است. صحبت کردن در مورد رابطه جنسی ناراحت کننده است.

در حالی که به مردان آموزش داده شده است که در رابطه با روابط فیزیکی متجاوز باشند، من فکر می‌کنم این احتمالاً درست است که همه ما می‌توانیم از صحبت کردن بیشتر در خانه در مورد صمیمیت سود ببریم.

Dominnique Karetsos، مشاور سلامت جنسی MysteryVibe، موافق است. «هنگامی که از قرنطینه خارج می‌شویم، امیدوارم مردان بتوانند واقعاً نحوه برقراری ارتباط با نیازها و خواسته‌های خود را بدون قضاوت شروع کنند تا بتوانند عاشق‌ها، شریک‌ها، شوهران و دوستان بهتری باشند. چه به تنهایی یا با یک شریک زندگی خود را منزوی کرده باشید، همه ما زمان زیادی داشته ایم تا به آنچه واقعاً می خواهیم فکر کنیم: از رابطه جنسی، روابطمان و خودمان.

وقتی نام “ذخیره لاوکست” دن ساویج، ستون نویس جنسی، را به عنوان یکی از پادکست های مورد علاقه من بررسی می کنم، نگاه های خنده داری از دوستان دریافت می کنم، اما آن مرد عامیانه خوبی می گوید!

بنابراین وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، به GGG فکر کنید. این اصطلاحی است که Savage ابداع شده است که به معنای “خوب، بخشش و بازی (در حد عقل) است. یعنی کدام؟ شما باید در مورد کارهایی که انجام می دهید و نمی خواهید صحبت کنید.

کارتسوس می‌گوید: «شاید همکاری با شریک زندگی‌تان به شما انگیزه داده باشد که مستقیم‌تر وقت تنهایی بخواهید. «یا شاید برخی از پیام‌های ارتباطی از راه دور به شما این فرصت را داد تا با خواسته‌هایی که زمانی از به اشتراک گذاشتن آن‌ها خجالت می‌کشیدید، هماهنگ شوید. تجربه قرنطینه شما هرچه که باشد، به یاد داشته باشید که وقتی به زندگی پرمشغله باز می گردیم، ارتباط آزاد همیشه ایده خوبی است. به بررسی و برقراری ارتباط ادامه دهید!»

5. افق های سرگرمی خود را گسترش دهید

تلویزیون

اصطلاحی که اخیراً یاد گرفته‌ام «مرکز کردن» است.

اسپویلر: به نظر می رسد مراقبت از خود مثبت باشد اما اینطور نیست!

به‌عنوان یک زن سفیدپوست، وقتی مبارزه برای عدالت نژادی را حول صدا و تجربیاتم متمرکز می‌کنم، صدای سیاه‌پوستانی را که صداها و تجربیاتشان بشدت نیاز به شنیده شدن دارند، می‌کنم.

در حالی که دیدن اینکه چقدر چیزهای زیادی درباره خودم ساخته‌ام خجالت‌آور است، اما یاد می‌گیرم که از دیگران بیشتر یاد بگیرم.

یک مکان خوب برای شروع این کار برای مردان و زنان، سرگرمی است. مردها برای مدت طولانی به عنوان قهرمان (یا مطمئناً ضدقهرمان) کتاب ها، برنامه های تلویزیونی، فیلم ها و موسیقی متمرکز بوده اند که می توان به راحتی تبدیل به ماهی هایی شد که نمی داند آب چیست. فقط همیشه همینطور بوده

من قبلاً در مورد این صحبت کرده ام، در مورد اهمیت مصرف محتوا از نگاه زنانه، که به معنای واقعی کلمه همان چیزی است که Style Girlfriend درباره آن است (اگرچه در آن زمان نمی توانستم آن را به این شکل متبلور کنم).

اگر کتاب «اخیراً خوانده‌شده» شما عمدتاً از رمان‌های تام کلنسی تشکیل شده است، نویسندگان زن بیشتری را بررسی کنید. نمایشی را با بازی یک زن سیاه پوست تماشا کنید. به آلبومی از یک نوازنده ترنس گوش دهید. من قول می‌دهم که این نباید شبیه تکلیف باشد. تمرکز خود را بردارید و خواهید دید که جهان در حال باز شدن است.

6. از احساس گناه سمی در مورد نظافت غلبه کنید

کرم مو

من امیدوارم که از این همه دوست دختر سبک بیرون بیایم و هرگز مجبور نباشم پسر دیگری را به یک روال نظافت محکم راحت کند. ناتالی آگیلار، پرستار و زیبایی‌شناس دارای مجوز که به تازگی N4 Skincare را در لس آنجلس افتتاح کرده است، موافق است که دیگر زمان آن گذشته است که مردان احساس گناه عجیب و غریب ناشی از مردانگی سمی خود را در مورد مراقبت از مو و پوست برطرف کنند.

او به من گفت: «اولین چیزی که یکی از مشتریان مردم به من گفت، این بود که «من فقط به این دلیل اینجا هستم که همسرم مرا فرستاد. امیدوارم این یک بار در سال باشد!

آیا می توانید تصور کنید که این را به یک دندانپزشک بگویید؟ “در مورد بیماری لثه یک نظر بدهید؟ نه داداش، نمیتونم من باشم!»

آگیلار ادامه داد: “من یاد گرفته ام که آن را شخصی نگیرم، زیرا بعد از عمل صورت، این چیزی است که بعد از آن اتفاق می افتد. “وای، این خیلی شگفت انگیز بود! چند وقت یکبار می توانم صورتم را اصلاح کنم!’

بله، البته، زیرا صورت احساس شگفت انگیزی می کند و شما را حتی بهتر به نظر می رساند.

در این مرحله، شما به همسرتان، من یا یک متخصص زیبایی نیاز ندارید به شما بگویم مراقبت از پوست به کند کردن و گاهی معکوس کردن اثرات مضر محیط و پیری طبیعی کمک می کند. یا اینکه شروع یک رژیم روزانه برای حفظ موهایی که دارید ارزش تلاش (کوچک) را دارد.

و راستش را بخواهید، ما احتمالا این کار را نمی کنیم. زیرا احتمالاً از قبل همه اینها را می دانید! بنابراین، این اجازه را در نظر بگیرید که در مورد مراقبت از ظاهر خود، بی‌حرمتی کنید.

اجازه دهید Aguilar به شما یادآوری کند: «درمان‌های صورت می‌توانند به تعادل پوست خشک، منظم نگه داشتن آکنه، روشن کردن تغییر رنگ ناشی از نور خورشید و سفت کردن پوست کمک کنند.» و موهای بیشتر روی سر شما اغلب به معنای اعتماد بیشتر در تعاملات شما است.

همانطور که درس های زندگی اعتراضی و بیماری همه گیر پیش می رود، این باید به راحتی عملی شود. هیچ کس شما را با وضوح بالاتر از یک تماس زوم طی چند ماه ندیده است. چرا دوباره وارد دنیا نمی شوید و بهترین خود را نشان نمی دهید؟

7. اتحاد خود را در محل کار نشان دهید

بهترین لیوان همکار

اگر شما یک زن و/یا BIPOC هستید، احتمالاً قبلاً تعداد افرادی را که در شرکت شما شبیه شما هستند، از سطح ابتدایی گرفته تا رهبری، شمارش کرده‌اید. اگر شما یک مرد سفیدپوست هستید، در نظر بگیرید که چه تعداد از همسالان و رئیس‌هایتان شبیه شما هستند، و اگر تعداد آنها «بیشتر آنها» است، در نظر بگیرید که برای بررسی احساسات خود در مورد آن زمان بگذارید.

آیا فکر می کنید به این دلیل است که آن مردان سفیدپوست باید در شرکت یا صنعت شما سزاوارتر باشند؟ امیدوارم اینطور نباشه! بنابراین ممکن است شما آن را به خاطر یک “مشکل خط لوله” که بالاتر از سطح دستمزد شما است، مقصر بدانید. اما می دانید، آیا واقعاً اینطور است؟

اگر هر این باعث می‌شود که قلب شما با گناه به شکمتان بیفتد، حتی اندکی، نقش فعال‌تری را در راه‌حل عدالت در محل کار به‌جای بخش منفعل مشکل در نظر بگیرید.

Sage Ke’alohilani Quiamno، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Future for Us چند ایده دارد.

«مردان می توانند با شفاف بودن در مورد حقوق و دستمزدهای سیاه پوستان، متحد شوند. آنها همچنین می توانند در صورت داشتن موقعیت قدرت، همکاران سیاه پوست خود، به ویژه womxn سیاه، را در شرکت های خود تبلیغ و حمایت کنند. مردان همچنین می توانند کار درونی درک امتیاز و تعهد خود به کار ضد نژادپرستی خود را انجام دهند.”

می دانم، هیچ کدام از اینها به آسانی خواندن کتابی در مورد ضد نژادپرستی یا رفتن به یک تظاهرات (البته در حالی که ماسک به سر می زند!) و آن را یک روز نامیدن به نظر نمی رسد. خبر بد؟ این نیست. اما ما می توانیم کارهای سخت انجام دهیم!

8. ارتباط بهتری با بدن خود ایجاد کنید

درس های زندگی همه گیر خود را دوست داشته باشید

شاید شوخی در مورد «به دست آوردن COVID-19» در طی سفارشات در خانه شنیده باشید یا ساخته باشید.

این شرمنده بدن موذیانه باید برود.

و من در اینجا به گروه کر موعظه می کنم وقتی صحبت از درس های زندگی همه گیر می شود، زیرا هنوز دارم به این واقعیت عادت می کنم که بدن خودم در چند ماه گذشته تغییر کرده است، و احتمال زیادی وجود دارد که بپوشم. سایز بالا در لباس شنا در تابستان امسال. شاید این یک تغییر دائمی باشد. من نمی دانم.

من نمی گویم که باید بدن خود را دوست داشته باشید، یا اینکه بخواهید سالم تر غذا بخورید یا بیشتر ورزش کنید، هدف بدی است. اما فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم روی پذیرش بدن‌هایمان در جایی که هستند کار کنیم. آنها کارهای زیادی برای ما انجام داده اند، از جمله زنده نگه داشتن ما از طریق یک بیماری همه گیر جهانی مرگبار. پس شاید آن را کمی شل کند؟

من در این زمینه از کتی استورینو، کارآفرین (نجات ران Megababe او در دویدن های طولانی، من را بی تاب نگه می دارد) و طرفدار مثبت بودن بدن، چیزهای زیادی یاد گرفته ام. همانطور که او در مصاحبه اخیر پادکست خود اشاره کرد، به زنان “از همان ابتدا آموزش داده می شود که از بدن ما متنفر باشند.” حق با اوست، و من فکر می کنم مردان نیز این را احساس می کنند، البته به میزان کمتر (متاسفم، نه متاسفم).

بنابراین، همانطور که استورینو می‌گوید، «کاری که در حال حاضر باید انجام دهید این است که بدن خود را دوست داشته باشید.»

آیکون های چت

بیایید گفتگو را ادامه دهیم توییتر!

برای فارغ التحصیلان سال 2020 (معروف به همه ما) چه درس های زندگی اعتراضی و همه گیر دارید؟