خلاصه سبک: کیف های چرمی مردانه

چیز شگفت انگیزی برای گفتن در مورد کیفی وجود دارد که وقتی از آن استفاده می شود، مانند مردی که آن را حمل می کند منحصر به فرد می شود – و این زیبایی یک کیف چرمی با کیفیت است. یک کیف چرمی واقعی با شما پیر می شود و در آزمون زمان مقاومت می کند و استفاده مداوم از آن را تحمل می کند تا بسیار شیک تر به نظر برسد.

این قطعه سرمایه گذاری را به عنوان یک سرمایه گذاری بر روی خود و مردی که هستید در نظر بگیرید. از آنجایی که چرم به طور ذاتی شخصی سازی شده است، بهتر است برندی را انتخاب کنید که حفظ کند ساخت و تولید آن نزدیک به خانه است.

در زیر، برندهای آمریکایی مورد علاقه ما که کیف های چرمی مردانه شیک می سازند:

چوب لباسی
Obama_Clegg_Oval-5.8.13

چرا آنها #SGapproved شده اند:

اگر به دفتر بیضی شکل راه پیدا کرده باشد، ما (و اوباما) قبول داریم که این برند با تبلیغات تبلیغاتی مطابقت دارد.

چه کسی این برند را راه اندازی کرد:

فرانک کلگ برخاسته از شیفتگی طولانی مدت در مورد نحوه ساخت اشیا و کارهای دست ساز، شور و اشتیاق چرم سازی خود را به حرفه خود تبدیل کرد. او اکنون تولیدکننده مفتخر کالاهای چرمی با کیفیت میراثی است که در کارگاه Fall River، ماساچوست توسط تیمی از متخصصان در داخل خانه ساخته شده است.

برند برای چه کسانی است:

«مشتری ما نگاه ذاتی تری به کیفیت و طراحی دارد. مشتری ما فردی است که می تواند به جای نام تجاری محصول خود که آنها را تعریف می کند، خود را تعریف کند. به جرات می توان گفت که مرد فرانک کلگ را نمی توان به طور دقیق تعریف کرد، اما وقتی چیزی با توجه به جزئیات، مهارت برتر، و مهمتر از همه اشتیاق ساخته شده است، قدردانی می کند.

با خودت رفتار کن:

فرانک کلگ

دافل مسافرتی امضایی

3 گاو
IMG_6706

چرا آنها #SGapproved شده اند:

آنها در تجارت با کیفیت هستند. Moore & Giles که از پیش بند بارتنینگ تا کیف های کاملا سفارشی استفاده می کند، همنام کالاهای چرمی خوش گرد است.

چه کسی این برند را راه اندازی کرد:

Moore & Giles که در سال 1933 در ویرجینیا تأسیس شد و با ایجاد چرم لوکس برای چرم رویه کفش، آستر چرمی و چرم زیره کفش، و انواع کارخانه های دباغی، به نام چرم با کیفیت تبدیل شد. امروزه “کیف ها و لوازم جانبی آنها یادآور زمانی هستند که کیفیت مهم بود، زمانی که همه چیز برای مدت طولانی دوام می آورد” – و این چیزی است که ما می توانیم پشت سر بگذاریم.

برند برای چه کسانی است:

جنتلمن کلاسیک مردی از مور و گیلز «یاد گرفته است که چیزهای زیباتر زندگی را جشن بگیرد، اما دمدمی مزاج نیست. او کارهایی را که برای ساختن چرمی در این سطح لازم بود را درک می‌کند و می‌داند که تا آخر عمرش دوام خواهد آورد. او بر کیفیت تمرکز دارد – در صنعت و زندگی. ما فکر می کنیم که او بسیار شبیه به خوانندگان SG است … و چه کسی نمی خواهد آن مرد باشد؟

با خودت رفتار کن:

مور و گیلز

کیت غواصی دونالد

2 گاو
دانلود

چرا آنها #SGapproved شده اند:

ما آن را به دلیل کلاسیک Americana آن با جزئیات بریتانیا دوست داریم.

چه کسی این برند را راه اندازی کرد:

Jon Passavant و Benj Lee به ترتیب از پنسیلوانیا و لندن، این شرکت را پس از سال‌ها مدل‌سازی برای برندهای سطح بالا با استفاده از طراحی شور و سابقه تجاری خود راه‌اندازی کردند. Passavant و Lee دو ماده خوب را از کشور خود گرد هم آوردند: چرم ظریف در سنت انگلیسی و آلومینیوم درجه هواپیما که روح مهندسی آمریکایی را برجسته می کند تا محصولی متمایز و ظریف ایجاد کند. نتیجه؟ یک کیف ارزشمند جیمز باند که می توان آن را حتی در یک محیط معمولی حمل کرد.

برند برای چه کسانی است:

پسر Passavant و Lee از جزئیات خوب و مهارتی که برای رسیدن به آن سطح لازم است تجلیل می کند. او با عدم انطباق با روندها یا جمعیت، تمایز تصفیه شده را مجسم می کند. او با اعتماد به نفس کمتری بر اساس حس سبک، قدرت و زیبایی خود تصمیم می گیرد.

با خودت رفتار کن:

پاساوانت و لی

کیف شماره 25

4 گاو

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد زمان بزرگاما خرید؟ نوعی زهکشی

اگر آماده سرمایه گذاری در کمد لباس خود هستید، اما از فکر خرید می ترسید… فروشگاه Team SG را برای شما در نظر بگیرید! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***