خلاصه خرید: 15 تنه شنا برای تابستان

اگر شما هم مثل ما هستید، تا به حال چند بار به ساحل یا استخر رفته‌اید، و واضح است: وقت آن است که برای تابستان مایو جدید بخرید.

صادق باشید. آنهایی که شما پوشیده اید احتمالاً تا به حال چند سال از عمر آنها گذشته است. آنها کمی آویزان هستند و رنگ آنها محو شده است. در بهترین حالت.

به همین دلیل است که یک مایو جدید اولین قدم مناسب برای احساس یک مرد شیک در کنار دریا در تابستان امسال است (مثلا که سه برابر سریع).

مانند بسیاری از کمد لباس های تابستانی شما، صرف مقدار زیادی پول نقد برای پوشاندن باسنتان برای تنه شنا، کاملاً اشتباه به نظر می رسد.

بنابراین تیم ما تنه شنای مقرون به صرفه مورد علاقه ما را برای بچه ها جمع آوری کرد. امسال، الگوی جسورانه، تناسب یکپارچهسازی با سیستمعامل یا حتی رنگ نئون را کاملاً امتحان کنید کارپ آن آفتابی دیه.

در زیر، 15 تن از تنه شنا مورد علاقه ما برای تابستان، زیر 100 دلار:

SG می گوید: Bather به سرعت به یکی از برندهای محبوب شنای مردانه تبدیل شد. فصل به فصل، آنها همچنان تنه شنای شیک و مقرون به صرفه را تولید می کنند. نمره!

ما عاشق الگوی باندانای متداول هستیم که در صورتی که سرعت شما بیشتر باشد، به رنگ سبز سرد و روشن‌تر نیز عرضه می‌شود.

SG می گوید: J.Crew Factory مکانی عالی برای خرید تنه شنای آماده و مطمئن با برچسب قیمت کمتر است. این سبک در دسته‌ای از رنگ‌ها و الگوهای سرگرم‌کننده ارائه می‌شود، و با یک درز 6 اینچی به جلو مد است.

آنها همچنین همیشه در فروش اضافی هستند، بنابراین مطمئن شوید که سایت را برای یک کد برای وارد کردن در هنگام پرداخت چک کنید.

اگر به دنبال فلاش زدن کمی بیشتر ران هستید، اینها می توانند تنه شنا برای شما باشند.

SG می گوید: Trek Short از Fourlaps متعلق به خانه در آب و خشکی است.

پارچه هیبریدی پوششی در سطح لباس شنا ارائه می دهد و برای ماجراجویی های فراتر از آب به سرعت خشک می شود.

SG می گوید: آیا به دنبال بیرون آمدن از قالب تنه شنا تک رنگ نیستید؟ مشکلی نیست کیف های نمادین پاتاگونیا می توانند لباس شنای تابستانی شما باشند.

اگرچه ما پوشیدن آنها با دمپایی را توصیه نمی کنیم…

SG می گوید: این تنه شنا از ژورنال بانک‌ها به‌طرقی خوب به نظر می‌رسند که زندگی می‌کنند.

بیناگیر حال و هوای آرامی ایجاد می کند، که به خوبی با یک روز آرام در ساحل یا استخر مطابقت دارد و هیچ برنامه دیگری در چشم نیست.

SG می گوید: گاهی اوقات ساده بهترین است. این جفت سرمه ای از Abercrombie فقط طول مناسبی دارد و یک بند کشی شیک برای راحتی معمولی دارد.

این تنه ها را به عنوان سبک تابستانی بی خطر خود در نظر بگیرید. با کمربند بند کشی و آستر مشبک، شما اساساً برای هر چیزی که روز به شما بیاورد آماده هستید.

SG می گوید: وقتی به سوئد فکر می کنید، احتمالاً به فکر “لباس شنا” نیستید.

OAS در حال تلاش برای تغییر آن است. انتظار داشته باشید که طراحی تیز و اسکاندیناویایی را در پارچه‌های بادی و هوای گرم پیدا کنید. ایده آل برای سبک آماده تابستان.

SG می گوید: فقط می خواهم بگویم … یک جفت مایو قرمز در زرادخانه سبک تابستانی هر پسری ضروری است.

اگر قصد ندارید سبک بولداگ اورلبار براون را انتخاب کنید (تالار مشاهیر SG اگر تا به حال وجود داشته باشد)، جفت Lacoste در بالا یک جایگزین عالی مقرون به صرفه است.

تافتای بازیافتی که سریع خشک می‌شود (که پارچه‌ای صاف و سبک بافته است) یک روکش کمی براق ارائه می‌کند که روی آن تمساح نمادین روی ران دوزی شده است.

SG می گوید: این سبک رنگارنگ برگشتی از Bonobos واقعاً هرگز از مد نمی افتد … اما در دسترس بودن آنها ممکن است!

لباس شنای Bonobos با وجود اینکه در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف به فروش می‌رسد، همیشه در تابستان سریع می‌رود. تا می توانید آنها را بخرید!

SG می گوید: ما در اینجا در SG HQ راه زیادی را در مورد Chubbies پیموده‌ایم.

بیشتر از “نه” به “…آره، مطمئنا، باشه، چرا که نه!”

این جفت طرح‌دار برگی، یک استایل زیبا و راحت است که می‌توان آن را در تمام تابستان بپوشید.

SG می گوید: این سبک ارزان قیمت از Old Navy را به عنوان یک جفت “آنها را در ماشین یا کیف آخر هفته خود بیندازید تا فقط در صورت نیاز داشته باشید” حساب کنید.

SG می گوید: وقتی یک شناگر المپیکی، یک انیماتور و یک طراح گرافیک دور هم جمع می شوند تا شورت شنا بسازند، نتایج چیزی جز معمولی است.

این داستان پشت Weekends در، خط تولید لباس شنا مردانه در تل آویو است.

با الهام از «گذر بشریت از شکار و گردآوری عشایری به جوامع کشاورزی پایدار»، شورت Sternbergia این برند در بالا دارای رنگ آمبره ای است که باعث می شود به محض طلوع خورشید بخواهید به سمت آب بروید.

SG می گوید: اگر فکر می‌کردید که تیم اس‌جی آماده است تا رابطه عاشقانه ما با تای-دِه را کنار بگذارد… خوب، دوباره فکر کنید.

SG می گوید: برند استرالیایی Rhythm تنه‌های سبک وزنی که سریع خشک می‌شوند و فقط با کمی کشش برای موج‌سواران، والیبالیست‌ها، و…می‌دانید، همه افراد دیگر نیز طراحی می‌کند.

ایده آل برای آن”سپس به سمت استخر رفتم… هوم، امروز چه کار دیگری دارم? نوعی روز

SG می گوید: تنه شنا مظهر تطبیق پذیری است.

در مورد بند کمر، طول، پارچه و الگوهای بی پایان گزینه هایی دارید.

گاهی اوقات ساده‌تر بودن، مانند این جفت از Vintage Summer، ساده‌تر است.

ما عاشق رنگ شسته شده ای هستیم که ظاهری خنک و زنده می دهد.

آیکون های چت

سبک هوای گرم بیشتری می خواهید؟

نحوه پوشیدن شلوار جین سفید در تابستان را بررسی کنیدو پنج لباس برای پوشیدن با اسپادری کشف کنید.