خلاصه خرید: 15 تنه شنا برای تابستان

بهترین تنه شنا زیر 100 دلار

اگر شما هم مثل ما هستید، تا به حال چند بار به ساحل یا استخر رفته‌اید، و واضح است: وقت آن است که برای تابستان مایو جدید بخرید.

صادق باشید. آنهایی که شما پوشیده اید احتمالاً تا به حال چند سال از عمر آنها گذشته است. آنها کمی آویزان هستند و رنگ آنها محو شده است. در بهترین حالت.

به همین دلیل است که یک مایو جدید اولین قدم مناسب برای احساس یک مرد شیک در کنار دریا در تابستان امسال است (مثلا که سه برابر سریع).

مانند بسیاری از کمد لباس های تابستانی شما، صرف مقدار زیادی پول نقد برای پوشاندن باسنتان برای تنه شنا، کاملاً اشتباه به نظر می رسد.

بنابراین تیم ما تنه شنای مقرون به صرفه مورد علاقه ما را برای بچه ها جمع آوری کرد. امسال، الگوی جسورانه، تناسب یکپارچهسازی با سیستمعامل یا حتی رنگ نئون را کاملاً امتحان کنید کارپ آن آفتابی دیه.

در زیر، 15 تن از تنه شنا مورد علاقه ما برای تابستان، زیر 100 دلار:

فوورلپس سبز چند راهپیمایی کوتاه

SG می گوید: Trek Short از Fourlaps متعلق به خانه در آب و خشکی است.

پارچه هیبریدی پوششی در سطح لباس شنا ارائه می دهد و برای ماجراجویی های فراتر از آب به سرعت خشک می شود.

شورت شنا با چاپ j.crew

SG می گوید: کوتاه‌ترین استایل Old Navy به شکل شگفت‌انگیزی 6 اینچی رو به جلو است.

اگر به دنبال فلاش زدن کمی بیشتر ران هستید، اینها می توانند تنه شنا برای شما باشند.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند
تنه شنای جامد سبز را بشویید

SG می گوید: Bather به سرعت به یکی از برندهای محبوب شنای مردانه تبدیل شد. فصل به فصل، آنها همچنان تنه شنای شیک و مقرون به صرفه را تولید می کنند. نمره!

اگر به دنبال بیرون آمدن از قالب تنه شنای تک رنگ هستید، همین سبک در الگوی باندانای متداول وجود دارد.

شورت کلاسیک Faherty

SG می گوید: اگر بیشتر یک پسر شلواری سنتی هستید، این جفت از Faherty می‌تواند شانس شما برای ارتقای بازی تنه شنای خود باشد.

AE 5" تنه شنا Ombre

SG می گوید: این تنه‌های شنا از American Eagle Outfitters ظاهری زنده به نظر می‌رسند… به روشی خوب.

افکت ombre حال و هوای محو شده در برابر نور خورشید را ایجاد می‌کند که به خوبی با یک روز آرام در ساحل یا استخر و بدون برنامه‌ریزی دیگر مطابقت دارد.

شورت شنای قد متوسط ​​Norse Projects Hauge

SG می گوید: گاهی اوقات ساده بهترین است. این جفت تنه شنای نرم تن با طول مناسب، با بند کشی شیک برای راحتی معمولی است.

شورت شنا Hauge از Norse Projects یک سبک تابستانی بی خطر را ارائه می دهد. با پوسته ای که به سرعت خشک می شود، بند کمری و یک جیب زیپ دار در پشت برای محکم کردن اقلام کوچک، شما اساساً برای هر چیزی که روز به سر شما بیاورد آماده هستید.

نئون؟ برای تابستان؟ پیشگامانه، ما می دانیم. اما بیایید، چگونه می توانید در جفتی نباشید که اینقدر جذاب به نظر می رسند؟

شورت شنا OAS هونولولو

SG می گوید: وقتی به سوئد فکر می کنید، احتمالاً به فکر “لباس شنا” نیستید.

OAS در حال تلاش برای تغییر آن است. انتظار داشته باشید که طراحی تیز و اسکاندیناویایی را در پارچه‌های بادی و هوای گرم پیدا کنید. ایده آل برای سبک آماده تابستان.

شورت شنا لاکوست قرمز لایت سریع خشک

SG می گوید: فقط می خواهم بگویم … یک جفت مایو قرمز در زرادخانه سبک تابستانی هر پسری ضروری است.

اگر نمی خواهید سبک بولداگ اورلبار براون را انتخاب کنید (تالار مشاهیر SG اگر تا به حال وجود داشته باشد)، جفت Lacoste در بالا یک جایگزین عالی و مقرون به صرفه است.

تافتای بازیافتی که سریع خشک می‌شود (که پارچه‌ای صاف و سبک بافته است) روکش کمی براق ارائه می‌کند که روی آن تمساح نمادین روی ران دوزی شده است.

Saturdaysnyc Ennis Boardshort

SG می گوید: یکی دیگر از شورت های کلاسیک، این سبک رنگی از شنبه های نیویورک واقعاً هرگز از مد نمی افتد.

… اما در دسترس بودن آنها ممکن است! سبک “Ennis” در بالا، با وجود اینکه در چند رنگ و الگوی مختلف فروخته می شود، همیشه سریع پیش می رود. تا می توانید آنها را بخرید!

تنه شنا راه راه پاستل چاق

SG می گوید: ما در اینجا در SG HQ راه زیادی را در مورد Chubbies پیموده‌ایم.

بیشتر از “نه” به “…آره، مطمئنا، باشه، چرا که نه!” این جفت راه راه، یک استایل زیبا و راحت برای پوشیدن در تمام تابستان است.

تنه شنا آبی Lands End

SG می گوید: این سبک ارزان قیمت Land’s End را به عنوان یک جفت “آنها را در ماشین یا کیف آخر هفته خود بیندازید تا در هر صورت داشته باشید” حساب کنید.

آخر هفته ها در تنه های شنای غلات

SG می گوید: وقتی یک شناگر المپیکی، یک انیماتور و یک طراح گرافیک دور هم جمع می شوند تا شورت شنا بسازند، نتایج چیزی جز معمولی است.

این داستان پشت Weekends در، خط تولید لباس شنا مردانه در تل آویو است.

با الهام از «انتقال بشریت از شکار و گردآوری عشایری به جوامع کشاورزی پایدار»، شورت غلات این برند در بالا، رنگ‌های طلوع خورشید را بر روی دانه‌های غلات که در باد موج می‌زنند، نشان می‌دهد.

تنه شنا رنگ کراوات آبی شکاف

SG می گوید: اگر فکر می‌کردید که تیم اس‌جی آماده است تا رابطه عاشقانه ما با تای-دِه را کنار بگذارد… خوب، دوباره فکر کنید.

تنه باغ ریتم

SG می گوید: برند استرالیایی Rhythm تنه‌های سبک وزنی که سریع خشک می‌شوند را فقط با کمی کشش برای موج‌سواران، والیبالیست‌ها و…می‌دانید، همه افراد دیگر نیز طراحی می‌کند.

ایده آل برای آن”سپس به سمت استخر رفتم… هوم، امروز چه کار دیگری دارم? نوعی روز

تنه شنا لوبیا

SG می گوید: تنه شنا مظهر تطبیق پذیری است.

در مورد بند کمر، طول، پارچه و الگوهای بی پایان گزینه هایی دارید. گاهی اوقات، ساده‌ترین کار ساده‌تر است، مانند این جفت LL Bean.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

سبک هوای گرم بیشتری می خواهید؟ نحوه پوشیدن شلوار جین سفید در تابستان را بررسی کنیدو پنج لباس برای پوشیدن با اسپادری کشف کنید.