خلاصه خرید: شطرنجی بوفالو مردانه

در قسمتی از (معشوق همیشه) پارک ها و تفریحات ران سوانسون به یک پیشخدمت ناهار خوری توصیه کرد که “همه بیکن و تخم مرغی را که دارید به من بدهید.”

این در واقع همان چیزی است که اخیراً در مورد لباس های چهارخانه مردانه بوفالو به تیمم گفتم.

برخلاف سوانسون مطمئن، من در واقع نمی‌توانستم نام دقیق آن را به خاطر بسپارم، بنابراین بیشتر شبیه به این بود: «می‌دانی که چک‌های قرمز و سیاهی که چوب‌برها می‌پوشند، و گاهی اوقات، مانند پیک نیک افراد ثروتمند، چه زیباست. پتو ساخته شده است؟ آره اون چیزا همه چیزهای پسر بامزه را در آن برای من پیدا کنید.”

رون سوانسون
ممکن است فکر کرده باشید که شنیده اید که می گویم می خواهم زیاد از شطرنجی بوفالو. اما چیزی که گفتم این بود: تمام شطرنجی بوفالویی که داری به من بده.

چرا بوفالو شطرنجی مردانه؟

من شخصاً دیوانه این الگوی پسرها هستم. این الگو که در ابتدا توسط وولریچ در دهه 1850 رایج شد، راهی عالی برای افزودن حال و هوای خشن و پاول بونیان به شماست. لک. اگر قبلاً تنومند هستید، کار می کند زیرا، خوب، شطرنجی است. اگر شما بیشتر از نوع تصفیه شده هستید، این یک زمین را ایجاد می کند، “من می توانم چوب را خرد کنم اگر من تحت تعقیب به” هوای صلاحیت. که، بیایید صادق باشیم، آیا این چیزی نیست که همه ما می خواهیم؟

چگونه شطرنجی بوفالو بپوشیم

یک پیراهن چهارخانه گاومیش را می توان با جین تیره و چکمه های زمستانی پوشید یا زیر یک کت اسپرت گاه به گاه تجاری قرار داد.

آیا می خواهید جسورتر بروید؟ بمب افکن لحاف دار شطرنجی بوفالو چطور؟ یا یک ژاکت چک شده قرمز و مشکی که روی آن نوشته شده است: “چه کسی یک دختر بچه داغ می خواهد؟”

در مورد اکسسوری های شطرنجی بوفالو، (پل بونیان) وحشی شوید. بیابان حد است.

هر چند، آها، آن را یکباره نپوشید.

شطرنجی مردانه بوفالوی مورد علاقه ما را برای زمستان بخرید:


انتخاب‌های بیشتر در هوای سرد مانند کت‌های مخملی، روپوش‌ها و یقه‌های یقه‌پشت را بررسی کنید