خرید شلوار ورزشی مورد علاقه دوست دختر برای پسران

شلوارهای ورزشی برای افراد مختلف می توانند معانی مختلفی داشته باشند. برای برخی، به این معنی است که شما یک لباس گرمکن کامل به تن دارید. برای دیگران، این یک کمربند الاستیک پنهان است که راحتی بیشتری را برای ظاهری در روز کاری ارائه می دهد.

هر چیزی که به دنبال آن هستید، تیم ما شما را با این انتخاب ها پوشش می دهد.

بهترین شلوار ورزشی برای مردان

بهترین شلوارهای ورزشی برای پسران را در زیر بخرید:

بهترین دونده: لولولمون

یک تهدید و.

دونده ABC Lululemon به شروع دوره ای از مردان کمک کرد که بفهمند می توانند لباس پوشیده باشند و هنوز هم شیک به نظر برسند.

تناسب نه خیلی باریک و نه خیلی گشاد می‌گوید: «فقط باید کلیدهایم را پیدا کنم، بعد از در بیرون می‌رویم!»، در حالی که کمر بند می‌گوید: «من هم در خانه بمانم و روی مبل تلویزیون تماشا کنم. ”

این شلوارها انگار که شلوارهای بادی جوانان ما (جوانان؟) تازه از کمپ تابستانی برگشته اند. رشد کرده است. میدونی داریم راجع به چی حرف میزنیم…

بهترین عرقیات دوخت: نایک

هر جفتی که می‌خرید، به دنبال تناسب با این دونده‌های نایک باشید. شما می خواهید مال شما درست به استخوان مچ پا ضربه بزند (آیا نام مشخص تری نسبت به “استخوان مچ پا” دارد؟ برای جستجوی آن بسیار تنبل است…).

اگر شلوار بیش از حد بلند باشد، در بالای کفش شما جمع می‌شود و یک فرصت کاملاً جذاب برای مچ پا زدن را هدر می‌دهد و تمام حال و هوا را محکوم می‌کند. دستی برادر بزرگتر.

برای اینکه واضح باشد نه اینکه اینجا برای چه می خواهید.

این شلوار قطعا حال و هوای ورزشی مشخصی دارد، در حالی که جنس محکم و تناسب آن باعث می‌شود که پوشیدن آن‌ها کیلومترها دورتر از باشگاه کاملاً قابل قبول باشد.

بهترین شلوار کار پرفورمنس: سنکا

این شلوار کاملا صیقلی از SG HQ fave Seneca بسیار راحت است. بند کشی داخلی که با تناسب باریک و کمر الاستیک طراحی شده است، راحتی تمام روز را ارائه می دهد.

شاید بهترین از همه؟ آنها قابل شستشو با ماشین لباسشویی هستند (البته برای حفظ شکل آنها باید آنها را با خط خشک کنید).

بهترین شلوار کار با عملکرد غیررسمی: Olivers

شلوار پاساژ الیورز

شلوار مسافرتی از برند دیگری که ما آن را دوست داریم، این جفت از الیورز یکی از موارد مورد علاقه پدر من است، که… قطعاً شما را در حال حاضر به خرید آن وادار می کند، درست است؟

به هر حال، مرد سلیقه خوبی دارد.

شلوار مسافرتی Olivers “Passage” که در چهار رنگ خنثی فوق‌العاده همه کاره موجود است، شما را در طول هفته کاری و آخر هفته راهنمایی می‌کند.