خالق رژیم Humblebrag در قرنطینه پخت و پز و مراقبت از خود

رژیم غذایی فولو هوملبراگ

با یک پیمایش سریع در فید رسانه های اجتماعی Folu Akinkuotu، می خندید، اسرار مراقبت از پوست او را می آموزید و واقعاً گرسنه می شوید. این به این دلیل است که ساکن بوستون خالق “رژیم غذایی هامبلبراگ” است، مجموعه ای از ترکیبات آشپزخانه خیره کننده در مورد توییتر.

با در نظر گرفتن دستورات ماندن در خانه، ما در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده‌ایم که فولو هر روز چیزی شگفت‌انگیز می‌پزد یا کاری می‌کند تا پوست شگفت‌انگیزش را حتی شگفت‌انگیزتر کند. یا هر دو.

به پیمایش ادامه دهید تا درباره رژیم غذایی فروتن فولو بیشتر بدانید و نکات او را برای شکوفایی در دوران انزوا بررسی کنید:

به عنوان مغز متفکر پشت رژیم HumbleBrag، شما ثابت کرده‌اید که در آشپزخانه غوغا هستید. آداب معاشرت شخصی با یک آشپز یا نانوا واقعاً خوب چیست؟

این نوعی لطف من به عنوان یک نانوا است، اما از تنقلاتی که درست می‌کنم حوصله‌ام سر می‌رود و هر وقت فرصتی پیدا کنم، آنها را به دوستانم گرو می‌گذارم. در این مرحله، وقتی وارد یک مهمانی می شوم، هیچ یک از دوستانم وقتی یک کیسه بزرگ از کلوچه ها را بیرون می کشم، تعجب نمی کنند.

رژیم غذایی فولو هوملبراگ

وقتی قرار می گذارم همیشه کمی ارگانیک تر است. اگر به خانه برگردیم و برای سفارش غذا خوردن یا پختن کیک برای تولدش خیلی دیر شده باشد، ممکن است یک ساندویچ پنیر کبابی فانتزی درست کنم.

شما در بوستون زندگی می کنید. یک نوک کلاه و یک تکان انگشت به استایل پسرا در شهر بدهید.

خوشحال می‌شوم اگر هرگز دوباره شلوارک بد رنگ پاستلی را با دکمه‌ای سفید ست نکنم، اما این کار را خواهم کرد، زیرا این تنها لباس هوای گرمی است که مردان در بوستون می‌پوشند.

من عاشق وقتی مردها آن را ساده نگه می دارند، اما آنها باید مطمئن شوند که لباس هایشان کاملاً مناسب است.

برای شهری که با لباس‌های تابستانی بسیار نامرتب به نظر می‌رسد، تقریباً غیرمنطقی است که بوستونی‌ها در لباس‌های هوای سرد چقدر عالی به نظر می‌رسند. همه در لایه بندی خیلی خوب هستند!

چه نکاتی را می توانید با مردی در میان بگذارید که به دنبال ایجاد نام تجاری خود به صورت آنلاین یا غیره است؟

من فکر می‌کنم افرادی که قوی‌ترین «مارک‌های شخصی» را دارند، به تازگی راه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن آنچه دوست دارند به روشی قابل ربط پیدا کرده‌اند. فقط در مورد چیزهایی صحبت کنید که واقعاً از آنها لذت می برید و بقیه به مرور زمان خواهند رسید.

به عنوان فردی که هم در توییتر و هم در اینستاگرام بسیار فعال است، چگونه می توانید مرز بین زندگی خود و اشتراک گذاری زندگی خود را به صورت آنلاین انجام دهید؟

اگر ندانید چگونه از برق جدا شوید، اینترنت راهی برای مصرف شما دارد.

سعی می‌کنم اگر احساس کنم بیشتر از روابط و مسئولیت‌های IRL خود برای #محتوای آنلاین تلاش می‌کنم، تلفنم را خاموش کنم.

یک لباس قرار اول عالی چیست؟

غیرممکن است که یک مرد با شلوار جین و تی شرت سفید بد به نظر برسد.

به‌عنوان یک زن مو کوتاه، من هم دوست پسری هستم که به نظر می‌رسد زمان زیادی را روی صندلی آرایشگر می‌گذراند.

لباس تاریخ، بمب افکن، سبک آخر هفته، آدیداس

شیک ترین کاری که یک مرد می تواند انجام دهد چیست؟

گوش بده! مردانی که واقعاً برای گوش دادن وقت می گذارند، بدون اینکه حرف من را قطع کنند یا توضیح دهند، بسیار نادر هستند و من برای آنها ارزش قائل هستم.

در مورد کمترین چی؟

من از هیپ هیولا متنفرم ترجیح می‌دهم خودم را به آتش بکشم تا اینکه ساعت‌ها با تو منتظر بمانم تا یک جفت کفش بخرم، فقط به این دلیل که اینترنت می‌گوید آن‌ها باحال هستند.

یک چیزی که دوست داشتی بچه ها در مورد زنان بفهمند چیست؟

ما یکپارچه نیستیم با هر زنی که ملاقات می کنید، شخص متفاوتی است و باید با او رفتار شود.

زنان چه چیزی را بهتر می توانند به پسرها توضیح دهند؟

وسواس در مورد مردانه نشان دادن اتلاف عظیم انرژی است و تجربه کردن آن واقعا کسل کننده است. واقعاً برایم مهم نیست که از نوشیدنی‌های صورتی یا میوه‌ای لذت می‌برید یا هر چیزی که به این نتیجه رسیده‌اید که «مردان واقعی» نباید دوست داشته باشند.

بوستون زمستان های بسیار سختی دارد. امیدوارید چه لوازم ضروری هوای سرد را در سال جاری در T مشاهده کنید؟

من به کت‌های بیانی اعتقاد زیادی دارم و امیدوارم افراد بیشتری شروع به آزمایش کت‌هایی کنند که مشکی، سرمه‌ای یا خاکستری نیستند.

نکات مراقبت از خود قرنطینه فولو

من به عنوان فردی که چند سالی است از راه دور کار می‌کند وارد این دوران فاصله‌گذاری اجتماعی و خود انزوا شدم، بنابراین چند استراتژی آزموده‌شده داشتم تا تا حدودی سازنده‌ام را حفظ کنم، اما هنوز هم مجبور بودم کمی آن را با هم مخلوط کنم. برای احساس یک شخص

عمدتاً، سعی کرده‌ام تصدیق کنم که چیزهایی که می‌توانند به من احساس راحتی کنند، می‌توانند به دیگران نیز آسیب برسانند و تلاش کرده‌ام از طریق کمک‌های مالی و پروژه‌های کمک‌های متقابل، به دنبال راه‌هایی برای حمایت از افرادی باشم که در حال تلاش هستند.

آب زیبایی پسر و پارک، 30 دلار

من یک متخصص مراقبت از پوست هستم. نه به این معنا که من عاشق امتحان کردن محصولات جدید هستم، بلکه بیشتر به این معناست که وابستگی کمی ناسالم به محصولاتی پیدا کرده‌ام که برای من واقعاً خوب عمل می‌کنند و جایگزین کردن آنها برای من بسیار طول می‌کشد. این تونر / اسانس یکی از آن محصولات است زیرا بدون سنگین بودن، آرام بخش و مرطوب کننده است.

محافظ پوست ژله ای نفتی تارگت، 2 دلار

همه دروغ می گویند وقتی می گویند هر کرم دستی می تواند شما را از خشکی این همه دست شویی نجات دهد.

نکته کلیدی این است که یک ماده انسدادی مانند وازلین یا آکوافور را روی کرم دست خود اضافه کنید تا به حفظ تمام رطوبت کمک کند. این نوع از نظر فنی برای نوزادان است اما من آن را ترجیح می دهم زیرا مقرون به صرفه است و عطر ندارد.

ترازو آشپزی اسکالی، 23 دلار

تنها نکته ای که من به هر کسی که از من می پرسد در مورد نحوه شروع به کار نانوایی خانگی می پرسم این است خرید ترازوی آشپزی

پخت بر حسب حجم همیشه مشکل است زیرا وزن مواد بسیار متفاوت است و استفاده از ترازو به کاهش حاشیه خطا کمک می کند. من از ترازو خود برای کمک به نصف کردن دستور العمل های بزرگ استفاده کرده ام. من تنها زندگی می کنم! من به 36 کوکی نیاز ندارم!

لیبی و سایر برنامه‌های امانت‌دهی کتابخانه

من از تلاش برای ترک اعتیادم به صفحه نمایش منصرف شده‌ام و در عوض روی تغییر مسیر انرژی خود از ساعت‌ها در tik tok یا وسواس در مورد به‌روزرسانی‌های فاجعه‌بار اخبار در توییتر برای استفاده از برنامه‌های امانت دیجیتال از کتابخانه محلی‌ام برای مطالعه بیشتر تمرکز کرده‌ام.

امانت دادن دیجیتالی خوب است زیرا کتابخانه‌ها از نویسندگان حمایت می‌کنند و دوره 2 هفته‌ای امانت به آرامی من را مجبور می‌کند تا کتاب‌هایی را که می‌خواهم بخوانم تمام کنم، به‌جای اینکه بگذارم آنها برای ماه‌ها روی میز خوابم بمانند.

بازدید سریع

IMG_3232

ادکلن مردانه مورد علاقه برای بوییدن پسری که در خیابان راه می رود

من عاشق بوی صابون مردانه، مخصوصا بهار ایرلندی هستم.

محصول آرایشی که از دوست پسر دزدیده اید

تیغ. آن موارد فانتزی با 23 تیغه.

محصول زیبایی که دوست پسری از شما دزدیده است

کره کاکائو پالمر

حیوان روح

یک پاندا قرمز

میان وعده سفر جاده ای

کیک تولد شکلاتی سفید من برنج کریسپی یا میان وعده های میوه ای.

اولین عشق مشهور

شاید براک از پوکمون؟ آیا کارتون ها سلبریتی محسوب می شوند؟

شامپاین یا ویسکی

ویسکی تمیز در بار، شامپاین مستقیماً از بطری در یک مهمانی.

بن افلک یا مت دیمون

حتی بعد از تماشا دختر از دست رفته، من هنوز تیم بن هستم.

Fenway Park یا Faneuil Hall

فن وی. من قبلاً در کنار فنویل کار می کردم و این بدترین بود.

تماس بگیرید یا پیامک دهید

ارسال پیامک با چند یادداشت صوتی که در ترکیب وجود دارد.

کیک یا پای
من به راحتی می توانستم هر روز از زندگی ام کیک بخورم.

آیکون های چت

نکات بیشتر در مورد سبک و رابطه را از POV زن بررسی کنید