جیسون شوارتزمن در نقش مکس فیشر در «راشمور» –

مکس فیشر به شما نشان می‌دهد که چگونه شیک‌های عجیب و غریب را از بین ببرید.

سبک فیلم راش مور

مکس فیشر ممکن است یکی از بدترین دانش‌آموزان آکادمی راشمور باشد، اما او قطعا بهترین لباس مدرسه خصوصی تخیلی است.

فیشر با بازی جیسون شوارتزمن (در اولین فیلمش!)، در تمام کلاس‌هایش مردود می‌شود، اما خود را پادشاه تمام باشگاه‌های خارج از مدرسه در مدرسه می‌داند. می‌دانید که ما در SG یک مرد جاه‌طلب را دوست داریم، بنابراین باید کلاه‌مان را برای جسارت به فیشر/شوارتزمن ببریم.

و حتی با وجود اینکه او در نهایت دختر را به دست نمی آورد، بیل موری را به عنوان بهترین دوست می شناسد، بنابراین ما آن را شستشو می نامیم.

اوه، و شخص استایل فوق العاده ای دارد! یک تاریخچه سینمایی عالی از سبک مدرسه خصوصی وجود دارد، و راشمور قطعاً در آن اصل قرار می گیرد. چه بخواهید به عنوان فیشر برای هالووین بروید، یا فقط آماده تزریق کمی آمادگی به لباس روزانه خود باشید، SG می تواند کمک کند.

آنچه در مورد سبک فیلم راشمور دوست داریم

  • هر تکه در یونیفرم فیشر را می توان به میلیون ها روش مختلف پوشید. این لباسی است که از ملزومات کمد لباس متولد شده است. این احتمال وجود دارد که شما در حال حاضر برخی یا حتی بیشتر موارد موجود در این چک لیست سنگین مدرسه آمادگی را داشته باشید، و اگر هر یک از این قطعات را ندارید، ممکن است ارزش سرمایه گذاری را داشته باشد. هنگام خرید قطعات اصلی مانند کت بلیزر و کمربند چرمی قوانین کیفیت را به خاطر بسپارید.
  • اقلام کوچک‌تر، مانند چاقوی ارتش سوئیس، شانه میسون پیرسون، و قلم فواره‌ای، چیزهایی هستند که هر مردی می‌تواند از آن استفاده کند و هدایایی عالی برای برادر، پدر یا بهترین دوست است. (البته، اگر بهترین دوست شما بیل موری است، مناسب ترین هدیه یکی از سنجاق های Perfect Attendance و Punctuality خواهد بود.)

آیا می خواهید سبک فیلم راشمور را دریافت کنید؟ این قطعات را امتحان کنید:

سبک فیلم راش مور

// خرید ظاهر //

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

برای شروع سبک خود آماده اید؟ تیم Style Girlfriend آماده است تا طرح خرید شخصی شما را بسازد.