تیم SG: Gabi Meyers را بشناسید

با چند واقعیت سرگرم کننده، گابی مایرز (و تمام تیم SG!) را بشناسید. می خواهید برای شما خرید کنیم؟ اینجا بیشتر بیاموزید

25 نکته در مورد گابی مایرز از تیم SG:

1. من چپ دستم!گابی مایرز

2. من بدون آپاندیس به دنیا آمدم، یا از زمانی که آنها فکر می کردند آپاندیسیت دارم و نمی توانستم هیچ آپاندیس را پیدا کنم، تصور می کردم. #شوفناک

3. من یک بار در مسابقه غذا خوردن برنده شدم! زمانی که مشاور کمپ بودم، یک سطل رنگ پر از غذای عجیب و غریبی که نباید با هم مخلوط می‌شد، می‌خوردم، و سریع‌تر و هوس‌تر از بقیه افرادی که همان غذا را می‌خوردند. شاید غرور آفرین ترین لحظه من باشد

4. سال آخر کالج من به عنوان راننده تحویل در محل مورد علاقه ام برای سوشی کار می کردم.

5. من دوبار در خارج از کشور در کالج درس خواندم. در بهار سال دوم به یونان رفتم تا مطالعات مدیترانه کلاسیک و باستانی را مطالعه کنم و بهار پس از فارغ التحصیلی به لندن رفتم تا در کالج Condé Nast در رشته مد تحصیل کنم.

6. من به ایالت پن رفتم و در رشته تبلیغات و اسپانیایی و در رشته مطالعات بین المللی و مطالعات کلاسیک و مدیترانه باستان تحصیل کردم.

7. من عاشق خواندن منوهای پیتزا هستم. به همان اندازه که این زندگی آمریکایی برای اکثر مردم آرامش بخش است.

8. دستگاه مورد علاقه من در ورزشگاه StairMaster است. همه دستگاه های قلبی دیگر در باشگاه یک شوخی هستند متاسفم نه متاسفم.

9. من واقعا ورزش را دوست ندارم، اما بدم نمی آید دویدن. من در دبیرستان کراس کانتی دویدم و حدود یک سال پیش یک نیمه ماراتن دویدم.

10. در کلاس پنجم می خواستم هواشناس شوم و در مدرسه راهنمایی بعد از اینکه در آزمون استعداد شغلی شرکت کردیم به مهماندار هواپیما تغییر کرد. وقتی فهمیدم نمی‌توانم مهماندار هواپیما باشم، ناراحت شدم، زیرا سنم زیر 2/5 است.

11. من دو خواهر و یک برادر بزرگتر دارم و محدوده سنی ما 25 سال است. همچنین همه ما سگ های خود را داریم. همه آنها در کارت سالانه خانواده کریسمس گنجانده شده است.

اسکرین شات 2015-10-14 در ساعت 9.19.31 بعد از ظهر

12. من هنوز در جستجوی مدل مو/بوی/استایل خاص خود هستم و مطمئن هستم که هرگز به این نتیجه نخواهم رسید.

13. برنامه های تلویزیونی مورد علاقه من هستند داریا، ساوت پارک و بوجک هورسمن. بله، من به طور کلی کارتون را به نمایش با بازیگران واقعی ترجیح می دهم.

14. فیلم های مورد علاقه من هستند گریس، فارغ التحصیل، تالاب آبی، تابستان گرم مرطوب آمریکا و خیلی بد.

15. من جا رختی مسائل برای واقعیات با تبلیغات اسنیکرز برابری می کنند.

16. من به طور منظم با رایانه روی پاهایم به خواب می روم. دفتر ایده آل من باید به جای میز، تخت بیمارستان باشد. میزهای سنتی من را بیش از حد بی قرار می کند که نمی توانم تمرکز کنم.

17. در کلاس چهارم در یک مسابقه چیپ در کمپ گلف در باشگاه محلی محلی برنده شدم، حتی در مقابل پسران.

18. من در یک شوی مد دختر آمریکایی در کلاس اول بودم و تیپ من لباس خواب بود.

19. وقتی کلاس سوم بودم، آلیس کوپر را در فرودگاه پاریس ملاقات کردم و تا مدت ها بعد متوجه نشدم که چرا این باحال بود.

گابی مایرز20. من در هر سفر کمپینگ دختر پیشاهنگی که می رفتم مریض می شدم، اما با کابین ها خوب هستم – به این نتیجه رسیده ام که قرار نیست در فضای باز باشم.

21. تنها غذایی که می توانم درست کنم صبحانه است. من کاملاً از دست زدن به گوشت خامی که تخم مرغ، بیکن، رول گوشت خوک، سوخاری یا سوسیس نباشد، می ترسم.

22. من یک قوس هستم و در زودیاک چینی متولد سال اسب هستم و تا زمانی که تب یونجه گرفتم یا به یونجه آلرژی پیدا کردم، سوار اسب می شدم، بنابراین من به نوعی اسب جزئی هستم.

23. من عاشق لباس‌های قدیمی و چوچک هستم و زندگی رویایی‌ام این است که هر روز به بازارهای کثیف بروم و فضای بی‌پایانی برای احتکار چنین چیزهایی داشته باشم.

24. من هنوز نمی توانم ناخن هایم را خودم رنگ کنم.

25. رنگ مورد علاقه من قرمز است.

***

آیا می خواهید تیم SG خرید شما را انجام دهد؟

اگر آماده هستید تا سبک خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید برای خودتان می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم.

با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما قول بدهیم که به شما احساس بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای را که در حال حاضر هستید، می‌دهد! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

***

از گابی در اینجا، اینجا، اینجا، و اینجا…و اینجا نیز اطلاعات بیشتری دریافت کنید.